Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als het bulken erg goed is gegaan is er een kans dat ik wil gaan cutten met een ondersteuning. Dan heb ik het over iets als anavar 20-40mg. Maar dat zie ik dan wel, na mijn research.
Zoiets verwachtte ik al.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Ik vind het nogal extreem om de komende maanden helemaal niets meer te doen.
Zoveel moeite is het niet om toch op z'n minst genoeg eiwitten binnen te krijgen en 2-3 keer per week naar de sportschool te gaan.
Die ondersteuning zou ik op z'n minst uitstellen tot je 21ste en liefst helemaal, je kan zonder ook een goeie fysiek uitbouwen.
Verder veel succes, wordt zeker een leuk log
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Gameface, geniet nog van je vakantie zou ik dan zo zeggen
Verder succes en zal je zeker volgen, hoop dat je het deel van september tot juni volhoud en dan zul je zeker wel wat vooruitgang maken.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
persoonlijk vind ik het zonde als je in de zomer stopt met BB.
je hebt zat tijd in de zomer om toch te gaan trainen en vreten?
of maak op zijn minst je eiwit inname goed 200 gram p/dag en de rest junk je zo veel als je wilt
over die var zeg ik niks, heb zelf ook al plannen voor 21
Nog één vraagje. Waarom plan je een kuur terwijl je duidelijk te lam bent om even naar de gym te gaan en op je voeding te letten in de zomer? Ik heb het gevoel dat je de sport absoluut niet serieus neemt (no offence). En dan zal ik maar niks zeggen over het feit dat je 16/17 bent.
Je moet het uiteindelijk zelf weten, maar ik vind het echt belachelijk dat je te lui bent om je dikke reet uit die bank te halen en een paar keertjes per week naar de gym te gaan, en je elk weekend lam te zuipen terwijl je een kuur plant.
Verder heb ik niks tegen je hoor , maar ik ben toch benieuwd wat je hierop te zeggen hebt.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
kan hier je schema niet downloaden maar 5000 kcal is veel te veel imo
Ik ken me lichaam goed. Ik heb al een tijdje op 4500 kcals gegeten en kwam 7 kilo aan en me BF PERCENTAGE bleef gelijk. Ik kan veel kcals bunkeren dus wrm niet. Mocht mijn BF te snel stijgen, dan pas ik dat wel aan.
Bah denk ik eindelijk dat onze irritante spammende krullebol gebannd word maar nee hoor weer zo'n log... Haha :P
Suces kerel snap je volledig. zou alleen wel gewoon in de zomer proberen je kwark te blijven eten. \heb zelf gemerkt dat het toch wel aardig effect heeft. heb ook zelf gemerkt dat junkfood niets is voor mij in de zomer ben toch wel gewend en gehecht aan mijn kip
Thx Possel.. en nee, je bent nog lang niet van me af .
Ik vind het nogal extreem om de komende maanden helemaal niets meer te doen.
Zoveel moeite is het niet om toch op z'n minst genoeg eiwitten binnen te krijgen en 2-3 keer per week naar de sportschool te gaan.
Die ondersteuning zou ik op z'n minst uitstellen tot je 21ste en liefst helemaal, je kan zonder ook een goeie fysiek uitbouwen.
Verder veel succes, wordt zeker een leuk log
Ik probeer gwn veel te eten en verder geniet ik ff. Mag dat ?
Gameface, geniet nog van je vakantie zou ik dan zo zeggen
Verder succes en zal je zeker volgen, hoop dat je het deel van september tot juni volhoud en dan zul je zeker wel wat vooruitgang maken.
persoonlijk vind ik het zonde als je in de zomer stopt met BB.
je hebt zat tijd in de zomer om toch te gaan trainen en vreten?
of maak op zijn minst je eiwit inname goed 200 gram p/dag en de rest junk je zo veel als je wilt
over die var zeg ik niks, heb zelf ook al plannen voor 21
Ik heb er wel tijd voor.. maar training met een kater of alcohol in je bloed is niet echt ok. Ik kan sowieso alleen op ma di do vr trainen. En in de middag naar het strand en avond gewoon dingen doen met vrienden.. ik heb er nu fff geen zin in.
Nog één vraagje. Waarom plan je een kuur terwijl je duidelijk te lam bent om even naar de gym te gaan en op je voeding te letten in de zomer? Ik heb het gevoel dat je de sport absoluut niet serieus neemt (no offence). En dan zal ik maar niks zeggen over het feit dat je 16/17 bent.
Je moet het uiteindelijk zelf weten, maar ik vind het echt belachelijk dat je te lui bent om je dikke reet uit die bank te halen en een paar keertjes per week naar de gym te gaan, en je elk weekend lam te zuipen terwijl je een kuur plant.
Verder heb ik niks tegen je hoor , maar ik ben toch benieuwd wat je hierop te zeggen hebt.
het is maar een stop van ongeveer 2 maanden. Ik probeer gewoon veel te eten en training heb ik geen zin in zoals ik hierboven al zei.. middag strand en avond chillen met vrienden. Zie het als een 2 maanden rustperiode.
Anavar is heeel erg mild. Het onderdrukt je axes niet en de sides die je kan krijgen vallen reuze mee. Vooral als we het over een dosering praten tussen de 20-40 mg per dag.
het is maar een stop van ongeveer 2 maanden. Ik probeer gewoon veel te eten en training heb ik geen zin in zoals ik hierboven al zei.. middag strand en avond chillen met vrienden. Zie het als een 2 maanden rustperiode.
Anavar is heeel erg mild. Het onderdrukt je axes niet en de sides die je kan krijgen vallen reuze mee. Vooral als we het over een dosering praten tussen de 20-40 mg per dag.
Dat anavar één van de mildste AS was wist ik ook wel, anders had ik heus wel anders gereageerd.. Ik vroeg me alleen af hoe je erover dacht. Maar ik heb m'n antwoord, prima.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment