Gameface's Dagboek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    nee een hardgainer beachboy
    what was i thinking!

Comment

suc6 met je nieuwe aanpak!
      Mind is everything.

Comment

Succes!

Originally posted by gameface View Post
        Als het bulken erg goed is gegaan is er een kans dat ik wil gaan cutten met een ondersteuning. Dan heb ik het over iets als anavar 20-40mg. Maar dat zie ik dan wel, na mijn research.
        Zoiets verwachtte ik al.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Ik vind het nogal extreem om de komende maanden helemaal niets meer te doen.
          Zoveel moeite is het niet om toch op z'n minst genoeg eiwitten binnen te krijgen en 2-3 keer per week naar de sportschool te gaan.
          Die ondersteuning zou ik op z'n minst uitstellen tot je 21ste en liefst helemaal, je kan zonder ook een goeie fysiek uitbouwen.

Verder veel succes, wordt zeker een leuk log
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Gameface, geniet nog van je vakantie zou ik dan zo zeggen
            Verder succes en zal je zeker volgen, hoop dat je het deel van september tot juni volhoud en dan zul je zeker wel wat vooruitgang maken.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Succes. Maar wat ga je loggen in de tijd dat je niet traint of met voeding bezig bent? Of is Osterich je grote voorbeeld?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

zo'n dingen ...
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

persoonlijk vind ik het zonde als je in de zomer stopt met BB.
                  je hebt zat tijd in de zomer om toch te gaan trainen en vreten?
                  of maak op zijn minst je eiwit inname goed 200 gram p/dag en de rest junk je zo veel als je wilt

over die var zeg ik niks, heb zelf ook al plannen voor 21
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Hey dude.. Lekker aan de bier is het beste wat je kunt doen in de zomer!! Haha veel succes jongen
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nog één vraagje. Waarom plan je een kuur terwijl je duidelijk te lam bent om even naar de gym te gaan en op je voeding te letten in de zomer? Ik heb het gevoel dat je de sport absoluut niet serieus neemt (no offence). En dan zal ik maar niks zeggen over het feit dat je 16/17 bent.

Je moet het uiteindelijk zelf weten, maar ik vind het echt belachelijk dat je te lui bent om je dikke reet uit die bank te halen en een paar keertjes per week naar de gym te gaan, en je elk weekend lam te zuipen terwijl je een kuur plant.

Verder heb ik niks tegen je hoor , maar ik ben toch benieuwd wat je hierop te zeggen hebt.
                      Last edited by Roy P; 22-07-2010, 12:03.

Comment

Heel veel succes Omer. En Roy_P is gay!
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik kan mij wel vinden in die uitspatting van roy. Gameface heeft alleen wel geen dikke reet, maar een lekker kontje.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                            Ik kan mij wel vinden in die uitspatting van roy. Gameface heeft alleen wel geen dikke reet, maar een lekker kontje.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Kwark bedorven?

Succes met je doelen!!
                              En iedereen die hier negatief reageert is GAY
                              Muhauhauh, Thx man.

Originally posted by ijzer View Post
                              kan hier je schema niet downloaden maar 5000 kcal is veel te veel imo
                              Ik ken me lichaam goed. Ik heb al een tijdje op 4500 kcals gegeten en kwam 7 kilo aan en me BF PERCENTAGE bleef gelijk. Ik kan veel kcals bunkeren dus wrm niet. Mocht mijn BF te snel stijgen, dan pas ik dat wel aan.

Originally posted by Joshua90 View Post
                              Gameface ik begrijp je beste jonge, Je leeft tenslotte maar 1x.

Succes!

PS: Hoezo zoveel Kcal?
                              Thx man, en zie Ijzer.

Originally posted by Posseltje View Post
                              Bah denk ik eindelijk dat onze irritante spammende krullebol gebannd word maar nee hoor weer zo'n log... Haha :P

Suces kerel snap je volledig. zou alleen wel gewoon in de zomer proberen je kwark te blijven eten. \heb zelf gemerkt dat het toch wel aardig effect heeft. heb ook zelf gemerkt dat junkfood niets is voor mij in de zomer ben toch wel gewend en gehecht aan mijn kip
                              Thx Possel.. en nee, je bent nog lang niet van me af .

Originally posted by resike View Post
                              suc6 met je nieuwe aanpak!
                              Thx man .

Ik vind het nogal extreem om de komende maanden helemaal niets meer te doen.
                              Zoveel moeite is het niet om toch op z'n minst genoeg eiwitten binnen te krijgen en 2-3 keer per week naar de sportschool te gaan.
                              Die ondersteuning zou ik op z'n minst uitstellen tot je 21ste en liefst helemaal, je kan zonder ook een goeie fysiek uitbouwen.

Verder veel succes, wordt zeker een leuk log
                              Ik probeer gwn veel te eten en verder geniet ik ff. Mag dat ?

Originally posted by Wasofski View Post
                              Gameface, geniet nog van je vakantie zou ik dan zo zeggen
                              Verder succes en zal je zeker volgen, hoop dat je het deel van september tot juni volhoud en dan zul je zeker wel wat vooruitgang maken.
                              Thx man. Ik hoop het ook.. we'll see.

Originally posted by Pinada View Post
                              Succes. Maar wat ga je loggen in de tijd dat je niet traint of met voeding bezig bent? Of is Osterich je grote voorbeeld?
                              Ja Os is 1 van mijn superhelden in het leven. Ik maak er een Os en blocktoblock log mix van.

zo'n dingen ...
                              Muhuahauhahu

Originally posted by gain is pain View Post
                              persoonlijk vind ik het zonde als je in de zomer stopt met BB.
                              je hebt zat tijd in de zomer om toch te gaan trainen en vreten?
                              of maak op zijn minst je eiwit inname goed 200 gram p/dag en de rest junk je zo veel als je wilt

over die var zeg ik niks, heb zelf ook al plannen voor 21
                              Ik heb er wel tijd voor.. maar training met een kater of alcohol in je bloed is niet echt ok. Ik kan sowieso alleen op ma di do vr trainen. En in de middag naar het strand en avond gewoon dingen doen met vrienden.. ik heb er nu fff geen zin in.

Originally posted by kojak View Post
                              Hey dude.. Lekker aan de bier is het beste wat je kunt doen in de zomer!! Haha veel succes jongen
                              Muhauhahua thx man .

Originally posted by Roy P View Post
                              Nog één vraagje. Waarom plan je een kuur terwijl je duidelijk te lam bent om even naar de gym te gaan en op je voeding te letten in de zomer? Ik heb het gevoel dat je de sport absoluut niet serieus neemt (no offence). En dan zal ik maar niks zeggen over het feit dat je 16/17 bent.

Je moet het uiteindelijk zelf weten, maar ik vind het echt belachelijk dat je te lui bent om je dikke reet uit die bank te halen en een paar keertjes per week naar de gym te gaan, en je elk weekend lam te zuipen terwijl je een kuur plant.

Verder heb ik niks tegen je hoor , maar ik ben toch benieuwd wat je hierop te zeggen hebt.
                              het is maar een stop van ongeveer 2 maanden. Ik probeer gewoon veel te eten en training heb ik geen zin in zoals ik hierboven al zei.. middag strand en avond chillen met vrienden. Zie het als een 2 maanden rustperiode.

Anavar is heeel erg mild. Het onderdrukt je axes niet en de sides die je kan krijgen vallen reuze mee. Vooral als we het over een dosering praten tussen de 20-40 mg per dag.

Originally posted by Kevster View Post
                              Thx.. i know .

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                En iedereen die hier negatief reageert is GAY
                                Originally posted by Kevster View Post

!

het is maar een stop van ongeveer 2 maanden. Ik probeer gewoon veel te eten en training heb ik geen zin in zoals ik hierboven al zei.. middag strand en avond chillen met vrienden. Zie het als een 2 maanden rustperiode.

Anavar is heeel erg mild. Het onderdrukt je axes niet en de sides die je kan krijgen vallen reuze mee. Vooral als we het over een dosering praten tussen de 20-40 mg per dag.
                                Dat anavar één van de mildste AS was wist ik ook wel, anders had ik heus wel anders gereageerd.. Ik vroeg me alleen af hoe je erover dacht. Maar ik heb m'n antwoord, prima.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X