hee ouwe ayran zuiper wat is dit voor pauperlog
Gameface's Dagboek
Collapse
X
-
Ff een updateje
Ik werk 2 dagen in de week in de horeca. Dit begint meestal om 5 uur en om half 5 eten we altijd samen. Daarna kan ik pas weer rond 11 uur weer eten. Die dagen kan ik nooit de 4000 kcals redden. Voor deze dag heb ik ook een schema gemaakt. Als er nog tips zijn om dit beter aan te pakken, hoor ik dat graag.
Dit zijn ook niet-trainingsdagen trouwens.
Voedingsschema werkdagen xls
Comment
-
mocht je meer kcal willen
je kan de 50 gram brinta makkelijk opschroeven naar 80 met die hoeveleheid melk heb ik zelf ook
om 10.45 kan je broodje erbij eten of banaan oid. aangezien je maaltijd erna toch weer easy brinta is
aangezien je om 16.30 samen eet. in horeca zullen ze wel ene magnetron hebben. maak nog ff wat brinta.
kom je al op 3500 kcal
Comment
-
Originally posted by Revius View Posthoe kunnen mensen niet aan 4000kcal komen wtf man
laat zien waar je een ottomaan voor bent
@possel
Die banaan ga ik er zkkr bij voegen.. handig!
Die brinta op werk ga ik nog ff checken.. Ik warm mijn brinta nooit op trouwens.
Comment
-
Ik zit weer met een probleem, een slaapprobleem.
Ik val echt heeel heel heeel moeilijk in slaap.. als ik rond 12 uur me nest in ga val ik pas om 2 uur in slaap ofzo. Ik merk dit heel erg tijden het trainen en ik wil er nu echt iets aan doen. Ik heb het al een hele lange tijd maar het gaat maar niet over. Me moeder heeft dit ook heel erg.. kan iemand me hierbij helpen?
Dit topic word niet zoveel bezocht dus als ik hier geen antwoord krijg open ik nog ff een topic.
Comment
-
Standaard dingen;
Donkere stille kamer, geen electronica voor et slapen etcetc
Anders;
Snelle carbs voor et slapen (chrash je door en val je makelijker in slaap)
Melatonine proberen
Hoor dat L-triptofaan ook slaperig maakt, wie weet?The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostStandaard dingen;
Donkere stille kamer, geen electronica voor et slapen etcetc
Anders;
Snelle carbs voor et slapen (chrash je door en val je makelijker in slaap)
Melatonine proberen
Hoor dat L-triptofaan ook slaperig maakt, wie weet?
Maar electronica kan idd een probleem zijn.
Melatonine is toch een iets wat het lichaam al maakt? Is toch net als injecteren van testosteron? Dat je lichaam stopt met het maken van dat.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk heb een donkere stille kamer..
Maar electronica kan idd een probleem zijn.
Melatonine is toch een iets wat het lichaam al maakt? Is toch net als injecteren van testosteron? Dat je lichaam stopt met het maken van dat.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Melatoninen hoor ik verschillende verhalen over. Bij de één werkt het prima, bij de ander niet.
Ik slaap zelf gemakkelijker in en door als ik ZMA neem voor het slapen.
Lig je teveel na te denken in bed? Leer jezelf dan wat technieken aan om je hoofd leeg te krijgen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by gameface View PostHelpt het ook echt? Want je kan maar tabs van 0.1mg kopen.. is dat veel?
Ik heb het zelf hier gekocht, in de winkel (drogisterij of iets dergelijks) is het inderdaad 0,1 mg, op deze site heb je ze zelfs in 10 mg. Ik heb gewoon 240 tabs 3 mg voor 25 euro + 7 euro verzendkosten ofzo besteld (moeten trouwens nog binnenkomen, gisteren besteld). 3 mg is geloof verder in Nederland alleen op recept verkrijgbaar maar dan heb je ze nog niet zo goedkoop, ben dus benieuwd of dit iets is.
Als het werkt is het trouwens wel vele malen goedkoper als zma, hier kan je 240 dagen mee doen.Last edited by Tommyy; 24-08-2010, 07:45.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment