Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja heb wat prive zaken gehad die me een poos uit het veld hebben geslagen. veel stress enz. De rust is grotendeels weder gekeerd maar helemaal weg gaan zal het helaas niet. Maar goed ik treed verder niet in detaills.
Ben weer begonnen met trainen deze week dus nu mijn disipline weer opbouwen en weer knallen. ben veel verloren door stress.
Ja heb wat prive zaken gehad die me een poos uit het veld hebben geslagen. veel stress enz. De rust is grotendeels weder gekeerd maar helemaal weg gaan zal het helaas niet. Maar goed ik treed verder niet in detaills.
Ben weer begonnen met trainen deze week dus nu mijn disipline weer opbouwen en weer knallen. ben veel verloren door stress.
Hoppa ging weer lekker vandaag.....
wat gekloot op het werk de laatste tijd dus kan me moeilijk aan mijn voeding houden, net weer een extra liter chocomelk gedronken en 4 zachte wafels met krenten er in...
was ook niet van plan om vandaag te trainen maar voelde me kut en wilde wat aggressie kwijt.
heb borst triceps gedaan.
Bench Press 8x60
8x70
8x70
Incline Bench Press 8x50
8x60
8x60
Dumbell Flyes 8x16
8x16
8x18 (2 dumbells van 16-18kg)
Triceps extention 8x20
8x15
8x15 (verzuring als de kl*te...)
ben dus wat afgeweken van mijn FB schema, morgen ga ik rug doen en komende disdag pak het FB schema weer op van waar ik afgelopen woensdag gebleven ben.
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Comment