Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ghehe, pic's komen als ik rond de 110kg zit want er mag wel wat extra massa op geplakt worden, dus dat zal wel over 3 a 4 maanden komen
Tot die tijd: heb geduld
Dus jij verw8 nog binnen 3/4 maanden 7 kilo te pakken naturel op dit gewicht?
die 7kg gewoon op weegschaal zonder al te veel vet percentage is wel mogelijk maar dan zou ik eerder rekenen op 4 maand.
Ik heb er bijv. 2/3 maand over gedaan om van 96 naar 101 te gaan zonder echt
me vet hoger te maken wel wat vocht.
Aangezien gip het serieus aan gaat pakken denk ik dat tie echt wel die 7kg gaat pakken.
Dat er een deel vocht zal zijn zal wel maar tis wel realistisch.
Ik denk wel dat het telkens moeizamer zal gaan gip? Aankomen.
Ja, verwacht als ik 115kg weeg dat het dan heel erg moeizaam zal gaan met de teller op de weegschaal om um imhoog te gaan krijgen, maar ja dat is een kwestie van met je voeding aanpassen en de KEV verhoudingen wat gaan spelen.
Maar ja we zien wel waar het schip strand, als het te langzaam zal gaan dan gooi ik er een cut in van een maand of 2 ofzo.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ben nog verkouden maar bij 75kg is het altijd wat lastig maar niet echt max, max licht mischien bij 80kg alleen wil nog niet forceren, en de pomp was ongelovelijk.
Ben nog verkouden maar bij 75kg is het altijd wat lastig maar niet echt max, max licht mischien bij 80kg alleen wil nog niet forceren, en de pomp was ongelovelijk.
Ik doe altijd chin ups, en doe dan meestal maar 2 sets, maar dan 2 keer tot fail..
Ik ga deze manier eventueel ook eens uitproberen. 5x5 ofzo op chin ups
voor de rest vind ik het best al goede gewichten, keep it up
De gewichten sucks op dit moment, grip is helemaal naar de klote, pomp in de onderarmen,daardoor lager gewicht dan voor mijn blessure.
PR bij alternate standing curls en hammer curls was 22kg p/dumbell en noch netjes uitgevoerd.
Heef. Iemand een idee om de grip te verbeteren?
En kom niet aanzetten met moet je DL, ja leuk voor later als mijn rug is hersteld maar niet nu.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment