Ik weet niet waar in Spanje je verblijft maar het heet Dextrosa daaro
Sjoerd's UD2
Collapse
X
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostJazeker. Alleen moest ik alles in 1x doen omdat ik pas smiddags weer in Spanje was. T was dus wel echt facking zwaar. Moest bijna kotsen halverwege, dus stopte ff met al dat water:P Maar heb net gerend 40 minuutjes en de voeding zit er nog strak in. Heb uiteindelijk nog visoliecapsules gehad, die neem ik 4 per dag dan zit ik aan de 8000mg. Maar dextrose heb ik niet kunnen vinden in Spanje en durfde t niet in mijn handbagage te stoppen, dus doe dat met aquarius. Verder heb ik alle gear, whey, creatine en visoliecapsules en doe voor de depletion workout 2 blikjes redbull drinken. Moest ik de 4 visoliecapsules alleen op de 3 low carb dagen nemen of altijd? Ik dacht altijd maar weet t niet zeker. Ik heb vandaag spierpijn. Niet de ergste uit mn leven, maar heel mn lichaam voelt zuur en brandend aan. Wat goed is denk ik T wordt nu dus 5 weekjes knallen. Ben echt zwaar benieuwd naar de resultaten!
de eerste week, was je toen nog afgevallen of wat droger geworden?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Jep, de sugarfree versie! En ja, naar mijn idee wel, de weegschaal gaf minder aan, een gram of 700 ofzo, nu zal dit ook wel vocht zijn geweest, maar ik heb wel t idee dat ik bij mn heupen wat kwijt ben. T weekend heb ik gewoon normaal gegeten en wel wat lekkers gehad, niks extreems, maar wel gewoon genoten. Maar nu ga ik er iig 5 weken tegenaan. Ik ben benieuwd. Ben ergens wel bang dat de resultaten dalijk toch een beetje tegenvallen, maar ik doe alles zoals je gezegd hebt, dus dan zou je zeggen dat ik in 5 weken wel minimaal 3% moet kunnen verliezen. Ben dus beniewd! Ik denk dat ik nu elke week gemotiveerder wordt!
Ik heb eigenlijk helemaal geen honger overdag, is dit normaal? Ik kan prima zonder die Khs doen naar mijn idee, voel me wel wat slapper, maar niks ernstigs.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostJep, de sugarfree versie! En ja, naar mijn idee wel, de weegschaal gaf minder aan, een gram of 700 ofzo, nu zal dit ook wel vocht zijn geweest, maar ik heb wel t idee dat ik bij mn heupen wat kwijt ben. T weekend heb ik gewoon normaal gegeten en wel wat lekkers gehad, niks extreems, maar wel gewoon genoten. Maar nu ga ik er iig 5 weken tegenaan. Ik ben benieuwd. Ben ergens wel bang dat de resultaten dalijk toch een beetje tegenvallen, maar ik doe alles zoals je gezegd hebt, dus dan zou je zeggen dat ik in 5 weken wel minimaal 3% moet kunnen verliezen. Ben dus beniewd! Ik denk dat ik nu elke week gemotiveerder wordt!
Ik heb eigenlijk helemaal geen honger overdag, is dit normaal? Ik kan prima zonder die Khs doen naar mijn idee, voel me wel wat slapper, maar niks ernstigs.
sommige mensen reageren gewoon erg goed op lager in carbs. als je op high carb merkt dat je dan ook vaak moe bent, en daar niet goed op reageert. is een voedingspatroon met meer vetten en minder carbs voor jou weggelegd.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Boek ik dan wel nog resultaat zo? Tuurlijk voel ik me gaarder dan anders, maar niet dat ik niks meer kan doen.
De weegschaal was maandag kapot, dus kan vrijdag wegen. Dan kan ik de week erop dus het vetverlies zijn en dan dus in de derde week de voeding misschien omgooien voor de resterende 3 weken?
En ik vroeg me af. Je vetverlies, gebeurt dat alleen in de eerste 3 dagen dat je low carb eet of ook nog tijdens de carb load en de maintenance dagen?Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
tijdens de carb load eet je fucking veel carbs, extreem weinig vet. alle carbs worden gebruikt als glycogeen aanvulling. je lichaam is tijdens het laden gewoon aan het teren op vetten en eiwitten. dus tijdens de load verlies je ook nog gewoon vet.
je kan trouwens aan je gewicht bijna niets aflezen. ene week weeg ik hetzelfde als de week erna. week erna ben ik twee kilo kwijt. gewicht gaat omhoog en laag gedurende de week, en er is geen pijl op te trekken. je kcal inanme is perfect afgestemd. en je gaat vet verliezen. simpel as it is.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
oke good! Maar dat dacht ik omdat je zei dat we anders gingen kijken naar een hogere vetten en minder KH verdeling.
Dat rennen kijk ik altijd echt tegenop. Doe woensdag en donderdags een minuutje of 40. Maar het blijft op een of andere manier toch wel zwaar.
Morgen weer de carb load, heb er echt zin in!
Ik ben ook echt benieuwd naar de resultaten in de spiegel. Over 2 weken zou ik denk ik al wel een verschil moeten zien! Ben benieuwd!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostIk heb nog niet echt het idee, dat ik zoveel vet verlies, maar het zal wel goed zijn denk ik Voor de tension workout woog ik 84,5kg met alleen onderbroek aan. Betekent dit dat mn daily intake nog goed is ook?You can be part of my meal tonight.
Comment
-
-
Okee mooi! Ik begon namelijk al even te denken dat t niet lukte bij mij ofzo, maar dan ga ik gewoon door. Ik moet het vet bij mn rug, en mn buikvet alleen wegwerken, voor de rest valt t allemaal wel mee. Volgende week dinsdag heb ik er 2 weken opzitten achter elkaar, dan zou ik neem ik aan wel echt iets moeten kunnen zien.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Wow, die vent heeft t echt goed voor elkaar. Dat zijn flinke stats in 1 cycle. Ik denk dat t resultaat dan wel echt snel zichtbaar moet worden. Ik vind t ook helemaal niet vervelend om vol te houden. Alleen de depletion training is ellende. Daar moe tik bijna kotsen altijd. En na 3 dagen low carbs ben ik t ook wel zat, maar daarna kan ik wer flink refeeden dus is het niet echt vervelend ofzo. Ik blijf gewoon doorgaan. Hopelijk volgende week al een verschil!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
I actually found that my best carb-ups was with pretty high amounts of sucrose and fructose at the beginning of each day and with a moderate amount of alcohol in the evening. By moderate I mean a bottle of wine.
Zet 'm op Sjoerdiezee!Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment