Originally posted by laurann
View Post
Sjoerd's UD2
Collapse
X
-
Originally posted by Kevster View PostKomt helemaal goed! Ja depleten is verschrikkelijk. Er is ook gewoon geen ene manier hoe je depleten leuk kunt maken. Het is echt een hel van 4 uurtjes waar je door heen moet bijten. Maarjah, wij kunnen wel zeggen; "Thats where the men separate from the boys!"Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Thx man! Leuk dat je weer terug bent! Hoop dat je een goede vakantie hebt gehad! Heb je nog wat berichtjes gestuurd op facebook. Ik dacht, misschien heb je nog een idee voor een goed schema om even wat kracht en massa te pakken. Al jouw vorige schema's slaan namelijk in als een bom bij mij. Depletion training zit er weer op. Ronde 2 ging beetje langzaam doordat ik veel vrienden tegenkwam. Maargoed, de rest ging toppie. Nu lekker aan de sperziebonen en de kip. Zaterdagavond uit eten, dus deze week niet 100% volgens schema, maar dan nog neem ik aan resultaat te boeken deze week. Het is geen macdonalds ofzo wat ik ga eten!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
vakantie was top. en een tijdje eten niet wegen en kcal tellen, is ook zeer ontspannend (heb wel voornamelijk gezond gegeten). ik moet nu wel weer even weer in het ritme van eten en trainen komen. ik trek daar een aantal weekjes voor uit
Qua schema:
In mijn nieuwste logje (the incredible bulk log) heb ik een schema staan waar je misschien iets aan hebt.
succesMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Interessant schema! Lijkt ook best veel op het vorige schema wat ik gedaan heb! Wil nu echt de nadruk op borst gaan leggen. Die gaat bij mij net als bij jou het langzaamste vooruit van alles. Denk dat ipv 2x een SLDL, 1x ervan normale deadlift ook een goede optie is! En dan gebruik ik ipv cable flys, denk ik normale incline flys. Ik zal deze week is even puzzelen! Ben zelf niet zon voorstander van de front squat, dus is 2x back squat dan slecht? Moet dit schema echt gebruiken om nog een tijdje flink massa te pakken. Zodat ik voor de zomer nog een keer een UD2 cycle er tegenaan kan gooien. Dan hoop ik op een procent of 8-9 te zitten met een hoger gewicht!
Met betrekking tot UD2 deze week:
Net 45 minuten op de loopband gestaan: 9,5 km per uur. Ging lekker, helemaal niet uitgeput ofzo. Zoals het hoort! Morgen weer! Wel een beetje verkouden, merk altijd dat ik met UD2 vatbaarder ben voor verkoudheden! Maargoed wat wil je met die low carb dagen!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postvakantie was top. en een tijdje eten niet wegen en kcal tellen, is ook zeer ontspannend (heb wel voornamelijk gezond gegeten). ik moet nu wel weer even weer in het ritme van eten en trainen komen. ik trek daar een aantal weekjes voor uit
Qua schema:
In mijn nieuwste logje (the incredible bulk log) heb ik een schema staan waar je misschien iets aan hebt.
succesBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Eerst deed ik deadliften na het squaten, nu niet meer. Als je gaat squaten, raakt je onderrug vermoeid. Als je dan gaat deadliften, wil je je onderrug optimaal gebruiken. Ik ga ervan uit dat je natuurlijk zware gewichten wilt pakken. Daarom doe ik deadlifts op rug dag.
Comment
-
@Tanner En waar is de squat dan gebleven?
DL niet na je squat pakken is lastig bij een UB/LB split Of doe je niet meer UB/LB split Sjoerd?
@Sjoerd: Ik heb als ik je stats zo zie... nou niet perse het idee dat je borst achterloopt. Zou eerder zeggen dat je squat achterloopt.
Ik snap het gevoel verder wel hoor... Ik heb ook altijd het 'gevoel' dat mijn borst achterloopt... terwijl als ik het dan op een rijtje zet... dit toch wel mee lijkt te vallen. Komt vooral door al die beachboys die relatief hoge bench hebben.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by sf01 View Post@Tanner En waar is de squat dan gebleven?
DL niet na je squat pakken is lastig bij een UB/LB split Of doe je niet meer UB/LB split Sjoerd?
@Sjoerd: Ik heb als ik je stats zo zie... nou niet perse het idee dat je borst achterloopt. Zou eerder zeggen dat je squat achterloopt.
Ik snap het gevoel verder wel hoor... Ik heb ook altijd het 'gevoel' dat mijn borst achterloopt... terwijl als ik het dan op een rijtje zet... dit toch wel mee lijkt te vallen. Komt vooral door al die beachboys die relatief hoge bench hebben.
Lb: ma (squat/sldl combo), do (deadlift/leg press combo)
Ub: di en vrij
Comment
-
Originally posted by sf01 View Post@Tanner En waar is de squat dan gebleven?
Ik snap het gevoel verder wel hoor... Ik heb ook altijd het 'gevoel' dat mijn borst achterloopt... terwijl als ik het dan op een rijtje zet... dit toch wel mee lijkt te vallen. Komt vooral door al die beachboys die relatief hoge bench hebben.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sf01 View Postdat lijkt dan weer heel veel op de 4 split van Falstyr :P
Ik doe nu toch maar DL na squat, omdat ik mijn squat achter vind lopen op mijn DL. DL gaat trouwens toch onverminderd door ondanks dat ik hem na squat pak
Wil op trainingsdagen bulken. Dit zal neerkomen op 4 dagen per week. +500 dus. En wil voortdurend ipv 30% vetten, 25% vetten innemen. Heb het idee dat ik niet echt zo hard groei op 30% vetten. Want at toch mooi 3800 cals weg op trainingsdagen. De BP ging in ieder geval niet meer vooruit in de laatste weken van de bulk. Kortom misschien betekent een iets lagere vet intake, wel een verbetering van de trainingen!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by Tanner View PostSquat zit er nog steeds bij hoor, alleen squat je dan 1x per week.
Lb: ma (squat/sldl combo), do (deadlift/leg press combo)
Ub: di en vrijBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment