Sjoerd's UD2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by melvinafca View Post
    Mooi resultaat ja

wat heb jij voor kutzooi op je spiegel zitten eigelijk?
    Haha, geen idee. Het was een huurhuis in spanje waar ik voor 4 maanden een kamer gehuurd had.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Ben opnieuw aan een cyclus UD2 begonnen. Heb straks mn power workout. Dus ben benieuwd! Het eten is iets cleaner + dit keer wel dextro en betere creatine + whey. Oftewel, je zou zeggen dat de resultaten beter zouden moeten zijn. I'll keep you posted, de resultaten van de power workout volgen. De squat zal iig minder zijn, omdat ik daar nu pas de techniek goed van heb, parralel en hip drive. Normaal deed ik het niet diep genoeg!

Comment

• Hier is ie weer. De power workout. Als je vergelijkt zit ik nu alweer hoger in gewicht dan de laatste keer in december dat ik UD2.0 deed!
        Sq:
        8x40
        5x60
        3x70
        5x80
        5x80
        5x80 --> Techniek is nu parallell oftewel, dieper dus minder kilo's maar t voelt wel beter aan!

DL:
        5x45
        5x65
        5x90
        5x95
        6x100 --> Vooruitgang, hij ging lekker.

BP:
        5x50
        5x77,5
        5x77,5
        7x77,5 met hulp, dus eigenlijk 6 herhalingen, maar het ging ook beter dan de vorige keer UD2.0!

Seated row:
        6xFS
        6xFS
        6xFS

Incline BP:
        6x57,5
        6x60
        6x62,5 met hulp, zonder hulp had ik er 5 gehaald, dus was wel zwaar.

Chins, 3x5 ging prima, lekker helemaal omlaag en dan weer omhoog, had hier ind e eerste cycle UD2 moeite mee, maar nu totaal niet meer

Shoulder press:
        6x45
        6x45 --> Kapot!

Face Puls:
        7x60
        7x65 --> Gaat ook steeds beter, voelt ook steeds beter.

Close grip BP:
        5x 55
        6x 55, gaat ook steeds lekkerder

Machine curls:
        6x FS 50kg
        7x FS 50kg.

Al met al lekkere training, en ik ben zeker tevreden. Ik denk dat ik nog 2 weken UD2 ga doen nu, en dan heb ik er weer 3 weken opzitten en kan ik tot de zomer weer clean bulken. Dit doe ik door middel van trainingsdagen +500cals en niet trainingsdagen behoefte. Suggesties voor trainingsschema's zijn altijd welkom, ben namelijk nog steeds niet zeker wat ik precies wil doen, mogelijkheid tot 4x in de week trainen is er in ieder geval zeker.

Comment

• Maandag weer depleten. Doe alles in 1x achter elkaar. Je kunt er maar vanaf zijn. Gewicht vanochtend voor het eten, nadat ik wakker was: 83,0kg. Vetpercentage: ?? Niet veel, denk zelf maximaal een procent of 11-12. Ga nog 2 en heel misschien maximaal 3 weken UD2 doen voordat ik weer ga bulken. Het langdurige cutten is niks voor mij, dus doe het liever stapsgewijs. Mijn target is in ieder geval voor de zomer 85,0Kg + te wegen met een laag vetpercentage. Oftewel, er moet nog flink wat gevreten worden.

Comment

• Vanmiddag weer depleten. Ontbeten met sperziebonen, kip en 2 eieren. Vorige week merkte ik ook dat bij het depleten de kracht vergeleken met 2 maanden geleden omhoog is gegaan. Oftewel goed nieuws, want ik kom er steeds droger uit. Of ik nog 4 kilo spiermassa kan pakken voor de zomer, I dunno, in ieder geval minstens 2 kilo pure beef!

Comment

• Gisteren depletion workout gehad van 4 rondes. Ik teer deze 3 dagen op 1kg groente, 800g kip en 6 eieren + 6 visoliecapsules per dag. Vandaag en morgen is het tijd voor elk 45 minuten cardio. Depleten ging gister beter dan vorige week. Had nu beter idee van de gewichten en kon dus op elke oefening goed knallen, zodat ik op het einde alles voelde branden.

Comment

• Vanochtend tension workout gehad. Ging lekker lekker, Erna 100g dextro, 60g whey, 1 banaan en 3 witte boterhammen. En vanaf dat moment was t rammen geblazen. Inmiddels al 15 boterhammen op, 200g kip, 20g pindakaas en een pizza. Zit momenteel behoorlijk vol en moet vnv nog even een flinke bak rijst naar binnen werken. Dan hebben we een dikke 5000 cals gehad vandaag. Morgen de tweede dag van de carb load zonder training dit keer. Heerlijk

Comment

• Ik vind UD2.0 echt het beste dieet ever. Je moet ff 3 dagen kapot gaan en lijden, en daarna is het prima te doen. Volgorde van eten en trainen is belangrijk. Maar wat mij het meest aanspreekt, is dat ik en in vetpercentage daal + daarbij ook nog eens minimale krachtgains kan pakken. Vorige week zondag woog ik thuis 83,0kg. Bij de fitness weeg ik ruim 87 depleted met kleren aan enzo. Ik hou de weegschaal van thuis aan en daar zal komende zondag als ik wakker ook weer een weegmomentje op gehouden worden.

Comment

• Vandaag was een rustige dag met betrekking tot het eten. Dalijk nog een lekker varkenshaasje grillen met 200g rijst en wat peper erop. En dan zit de carb load er alweer op. Nog 5 gram creatine erbij en dan kunnen we morgen losgaan tijdens de power training. Ik zal hierna nog 1 week UD2 doen voor deze cyclus en daarna weer bulken. Zondag komt er weer een weegmomentje, ben benieuwd. Vorige keer was het na t opstaan rond half 12: 83,0kg rond. Mijn ultieme goal: rond de 90-93 kilo, bij een procent of 8-9%. Dit zal nog wel even gaan duren, maar dromen maakt ons menselijk. Ik hou ervan het hele jaar goed droog te staan zodat langdurig cutten niet noodzakelijk is. Cutten doormiddel van UD2 is voor mij het fijnst. Het werkt en het zorgt voor geen spierverlies en kracht bij mij.

Comment

• Hier zijn de results van de power-workout:
                      Sq:
                      8x40
                      5x60
                      3x70
                      5x82,5
                      5x82,5
                      5x82,5 --> Lastig lastig, die 5de moest uit mn tenen komen!

DL:
                      5x50
                      5x70
                      5x90
                      5x100
                      5x110 --> Op dit moment ging ik wel kapot

BP:
                      5x50
                      5x80
                      5x80
                      5x80 --> Wel spotter erbij, af en toe wat hulp, was echt zwaar.

Seated row:
                      6x FS
                      6xFS
                      6xFS

Incline BP:
                      6x60
                      6x60
                      6x62,5 --> Laatste rep beetje hulp

Chins: 3x5xbodyweight

Shoulder press:
                      6x45
                      6x45

Face pulls:
                      7x65
                      8x65

Close grip BP:
                      6x52,5
                      6x55

Machine curls:
                      6x50
                      6x50 --> Kapot

Al met al wel een lekkere power workout. Heb nu de DL echt maximaal gedaan!

Comment

• Vanochtend weer een weegmomentje gehad: 82,5. Vergeleken met vorige week is er dus 500g vanaf. Ervan uitgaande dat dit alleen vet is zou dit dus betekenen door een simpele berkening dat ik minimaal 0,6% vet verloren ben. Als de VVM nog is toegenomen zal het betekenen dat ik dus iets meer verloren ben. Nog 1 weekje UD2 en dan hebben we er in ieder geval weer een kleine 2% vanaf gecut.

Comment

• Goed bezig kerel.
                          Nog effe volhouden.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Komt goed man! Langzaam maar zeker gainen we steeds meer in massa en kracht met een lager vetpercentage! Bij jou gaat het ook lekker! 10 dagen low carb, dat is wel echt monsterlijk! Ben benieuwd naar de restultaten! En vooral het termijn waarin je je doelen haalt! Ik kan zo lekker gaan depleten....Laatste keer gelukkig, het blijft een vervelende training altijd.

Comment

• Nou nou goede resultaten.
                              Ik heb dit stiekem ook een beetje gevolgd en vind dat je je er erg goed door heen slaat.
                              Zoals ik lees over UD2 is het killing++ dus goed gedaan!.

Nog ff volhouden succes!
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                                Komt goed man! Langzaam maar zeker gainen we steeds meer in massa en kracht met een lager vetpercentage! Bij jou gaat het ook lekker! 10 dagen low carb, dat is wel echt monsterlijk! Ben benieuwd naar de restultaten! En vooral het termijn waarin je je doelen haalt! Ik kan zo lekker gaan depleten....Laatste keer gelukkig, het blijft een vervelende training altijd.
                                Komt helemaal goed! Ja depleten is verschrikkelijk. Er is ook gewoon geen ene manier hoe je depleten leuk kunt maken. Het is echt een hel van 4 uurtjes waar je door heen moet bijten. Maarjah, wij kunnen wel zeggen; "Thats where the men separate from the boys!"
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X