Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je vleugeltjes lijken inderdaad wat groter. Ook zou ik zeggen dat je middel ietsjes smaller is geworden, maar dit kan ook wat illusie zijn.
Persoonlijk zou ik nu eventjes wachten met het plaatsen van foto's tot het einde van de lente/begin zomer, aangezien je tegen die tijd toch zeker een kilotje of 5-6 aan LBM aan hebt gezet, zonder vet.
Tenminste, je bedoeling is gewoon clean bulken he?
Kort gezegd: Als jij van de zomer met je maten naar het zwembad gaat, zullen ze jaloers op je zijn!
Denken jullie dat dit ongeveer 12% vet zal zijn? Zoiets lijkt me zelf, heb alleen geen huidplooimeter en met een weegschaal kwam er 5.8% uit, wat nooit kan met dit fysiek .
Edit: zal binnenkort proberen wat beter (belichte) foto's te maken, is eigenlijk niet goed te zien zo.
Ik zal foto's gewoon lekker voor jezelf houden en dan over 4-5 maanden lekker de foto's droppen, dan zie je de vooruitgang pas echt! Zolang jij er maar weer motivatie uithaalt en ziet dat trainen en goed eten echt loont!
Military Press
8x30kg
8x30kg
5x30kg
ook hier was ik sterker dan normaal/dan ik dacht .
Machine Shoulder Press
8x40.6kg
8x40.6kg
8x36kg
Ging great. Werd lekker aangemoedigd door een paar mensen die ik ken daar en ik voelde m'n schouders ook enorm goed .
Beetje rommelig gelogd zo, maar het was iig een geslaagde training!
Haha ziet er idd wat raar uit. Het was gewoon in een stack 36kg maar zag later dat er van die losse schijfjes bijzaten (2.3kg per stuk), dan krijg je dus 40.6kg .
Lekker getraind vandaag weer. PR op de bench gezet . Werksetjes:
Benchpress
10x35kg
10x40kg (ging easy)
5x50kg PR (spotter had de laatste 2 reps een heel klein beetje geholpen, volgens hem eigenlijk niks maar toch jammer, was niet nodig geweest)
Pec-Deck
10x59kg
8x66kg
6x73kg (net te zwaar eigenlijk)
Dumbbell Press
8x12kg per hand
8x12kg per hand
8x14kg per hand (erg zwaar )
Dips
8xbw
8xbw
en nog wat kabelwerk voor de triceps, niet exact gelogd .
Gisteren geen zin om te loggen, dus bij deze. Bent-over row ging niet, ik had echt pijn in de schouders ervan.. Probeer hem volgendeweek weer opnieuw. Werksetjes:
Deadlift
8x50kg
8x70kg
4x80kg (ging niet top helaas)
Seated Row (cable)
10x32kg (erg licht)
8x45kg
7x45kg
lekkere oefening! Voel m'n lats echt fatsoenlijk nu. Ik merk dat pull-oefeningen waarbij je iets recht naar je toe trekt bij mij echt goed werken voor de lats, wat beter dan pulldowns bijv.
Barbell Shrug
10x50kg
10x50kg behind the back.
Voelde m'n traps eigenlijk niet, nu ook amper spierpijn in. Vond het geen fijne oefening, zal hem de volgende keer toch maar weer met de 26kg dumbbells doen.
Hierna nog wat setjes gedaan op de machine preacher curl voor de biceps, ook een setje 21's. Heerlijke pomp erna .
Training van vandaag. Borst&Triceps gedaan, Donderdag ga ik wss met een andere vriend trainen en die wou graag benen&schouders meetrainen . Werksetjes:
Benchpress
10x40kg
8x45kg
9x45kg VPR
Heerlijk ging het . Voelde me sterk, gewichten gingen fatsoenlijk naar boven.
Dumbbell Incline Benchpress
10x12kg per hand (rustig beginnen met een nieuwe oefening)
10x14kg per hand
8x16kg per hand (voelde lekker en zwaar )
Pec Deck maar 1 setje gedaan, had echt last van m'n grip na de dumbbell presses..
Machine Chest Press
10x32kg (te licht)
8x45kg, yeah dat was lekker zwaar, voelde m'n borst ook fatsoenlijk .
10x39kg
Dips en kabelwerk voor de triceps nog, vergeten te loggen, net als paar setjes buik erna .
Helaas ben ik maandagavond ziek geworden, dus afgelopen week alleen maandag getraind. Ben gelukkig weer beter nu, dus morgen weer vol aan de bak , kan niet wachten !
wel respect voor jou. meesten van jouw leeftijd zijn bezig met onzinnige dingen en als ik zie hoeveel dedicatie en passie jij erin stopt props kerel. hoop dat je de nieuwe ronnie coleman word
Haha thanks man . Inderdaad, gasten verkloten veel dingen op mijn leeftijd.. Roken, drinken, drugs, noem het maar op. Nu zie ik al verschil in lichaam en dat wordt alsmaar groter als het goed is . Echt pro bb ambities heb ik niet.. Al lijkt me het toch wel echt supertof om ooit als natural bb'er op een podium te staan! We zullen zien waar het schip strandt, thanks voor de reacties iig, doet me goed .
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment