Originally posted by Rensko
View Post
Bulk Log 14-Jarige
Collapse
X
-
Ga zo door..!! Ik ben zelf ook op jonge leeftijd begonnen en beschouw het als een van mijn beste 'investeringen'..!! Kijk alleen wel uit dat je je vriendin niet jaloers maakt met je tieten he.
Alhoewel je zeker weet waar je mee bezig, geef je toch nog een (voorbarige) tip: let er op dat je jouw oefeningen met een goede houding uitvoerd. Zeker op jouw leeftijd, je zit tenslotte midden in de groei, is dit zeer belangerijk. In een onjuiste houding trainen zal voor iemand van jouw leeftijd over enkele jaren als je uitgegroeid bent gegarandeerd in klachten resultaren.
Nogmaals, ga zo door..!!
Comment
-
@Roy P: thanks!
Ik let zeker op de uitvoering van de oefeningen, die staat voorop . Heb heel veel instructievideos gekeken voor de compounds en ik vraag in de sportschool ook altijd aan andere mensen of m'n uitvoering goed is als ik twijfel, gelukkig is hij eigenlijk altijd wel in orde .
Zit (helaas) niet meer in de groei.. Ben al vanaf de brugklas ongeveer deze lengte, zit in de familie. Op 1.75 is breed uitzien wel makkelijker dan op 1.92 (wat ik zou worden volgens de verwachtingen).
Voel me nu redelijk, maar hoop dat deze verkoudheid snel over is (ik nies en snotter wat af hehe). Ik ontdekte trouwens gisteren striae op m'n bovenbenen (bovenkant hamstrings).. Van de ene kant relaxed dat ik groei, maar het moet ook niet veel erger worden .
Comment
-
bij mij zitten ze nog steeds op me rug, en ik maar iedereen wijs maken dat ik zo'n harde ben geworden door zweepslagen xD maar je bent al aardig op weg zie ik. Heel goed ! succes in de toekomst !''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Even snel de training van vandaag loggen (moet nog hw maken ).. Schema wat aangepast om wat nieuwe oefeningen te proberen.
Alleen de werksets worden vermeld:
Benchpress
10x35kg
8x40kg
6x45kg
Ging lekker . Heerlijke oefening ook.
Dumbbell Flye
10x8kg per hand
10x9kg per hand
10x8kg per hand
Incline Benchpress
10x30kg
10x30kg
10x30kg
Minder fijne oefening vind ik.. Blijft uit het schema voorlopig.
Cable Crossover
8x14kg per hand
10x14kg per hand
10x9kg per hand (14kg werd te zwaar )
Dips
6xbw
8xbw
8xbw
Cable Triceps Pushdown
12x9kg
10x14kg
10x14kg
Al met al een lekkere training, al blijft benen+schouders favoriet (rug+biceps komt in de buurt ).
Comment
-
Zou incline er wel in blijven houden. Ik vind squatten ook een kut oefening om te doen maar ik moet mijn benen ook gewoon trainen. Incline presses zijn noodzakelijk voor een goede bovenkant borst lijkt me. Gewoon erin houden dus! je kunt ook dumbell press doen.
ook best nette bench
successq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Lijkt me nu nog niet echt belangrijk om me al te gaan richten op "bovenkant borst" eigenlijk . Moet eerst wat massa hebben in het algemeen voor ik me daar druk om ga maken. Maar thanks voor de reacties mannen. Ik zal dan toch overwegen om hem in mn schema te brengen (evt. met dumbbells).
Comment
-
Originally posted by Rensko View PostLijkt me nu nog niet echt belangrijk om me al te gaan richten op "bovenkant borst" eigenlijk .Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostDoe het nou toch maar voordat je er later weer spijt van krijgt, ''bovenkant borst'' loopt redelijk gauw achter op de rest van de pectoralis major. Een paar incline (dumbbell) presses ga je niet dood van.
Opwarmsetjes niet vermeld zoals gewoonlijk.
Deadlift
8x60kg
8x70kg
5x80kg
Bent-Over Row
10x30kg
8x40kg
6x40kg (kreeg er niet meer reps uitgeperst zonder enorm te cheaten)
Pullups
6xbw
6xbw
6xbw
4xbw
Viel niet mee, was al aardig vermoeid van voorgaande oefeningen eerlijkgezegd.
Dumbbell Shrugs
10x26kg
10x26kg
10x26kg
Zoals ik eerder al vermeld had, gaan de dumbbells niet zwaarder bij de sportschool.. Is het gewicht bij shruggen eigenlijk wel in verhouding? Heb eigenlijk het idee dat ik die oefening een stuk zwaarder doe dan de rest, en dan nog voel ik m'n traps niet enorm ofzo. Kreeg wel wat gripproblemen met die 26kg (bij deadlift gebruik ik nog gewoon overhandse grip, misschien dat onderarmen daardoor al kapot zijn).
Machine Preacher Curl
10x18kg
10x23kg
10x27kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment