Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vind het altijd verbaas inwekend dat je 105kg weegt, als je zegt 90kg zou ik het ook geloven.
en post die benen
waar zeg ik dat ik 105 kilo weeg? als ik dat gezegd heb, dan is dat al heel lang geleden, want toen woog ik ook 105 (niet gespierd, en heel vet). Nu weeg ik 90 kilo, zoals in dit logje te lezen is.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
waar zeg ik dat ik 105 kilo weeg? als ik dat gezegd heb, dan is dat al heel lang geleden, want toen woog ik ook 105 (niet gespierd, en heel vet). Nu weeg ik 90 kilo, zoals in dit logje te lezen is.
Ik las ergens hier in je log dat je zei dat de depletion tijdens de bulk-variant anders is dan tijdens de cut-variant. Hoe anders is dit? Ik ben van plan dit volgende week ook te gaan doen
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Oohwja ik zie het inderdaad, thanks. Wel op de low-dagen de reps even langzaam als op de cutdagen? Dus niet "explosief" (voor zover dat mogelijk is met dit soort intensiteit)
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment