100 kg nice !
Magical Cutlog
Collapse
X
-
ff een korte update,
Tijdje niet meer gelogged, maar de trainingen gaan gewoon als altijd. Afgelopen week heb ik een PR neergezet op de BP. 4x 100 op de flat BP, 2x 110 op de incline. Wel met een spotter. We gaan goed vooruit.
Heb trouwens me 'cut' veranderd in een clean bulk, omdat ik gewoon massa wil aanzetten. Deze zomer ga ik niet veel boven me onderhoud zitten, omdat ik gewoon teveel waarde hecht aan me vetpercentage.
Bovendien heb ik toch niet de disipline om echt strikt te cutten, dus dan maar gewoon rond onderhoud zitten, soms iets erboven soms iets eronder en gewoon als een beest knallen in de gym.
Momenteel zit ik 4x per week in de gym, met een 3 daagse split. Verder doe ik 2 a 3 keer cardio per week erbij. Me voeding zit rond de 2700 Kcal, met gemiddeld 200g eiwit per dag.
Ik wil deze zomer proberen droger te worden terwijl ik massa aanzet en dan vanaf oktober wil ik een nieuw schema opzetten gericht op kracht. Want ik heb gemerkt dat als je structueel hoger gaat in de gewichten, dat je kracht toeneemt en daarmee ook je spiermassa.
Nu weeg ik 79kg met een vetpercentage van 13%. Ik wil proberen om op hetzelfde gewicht te blijven alleen dalen naar 10%. En dan na de zomer wil ik richting de 87kg gaan.
Zo meteen ga ik een monsterlijke benen training neerzetten. Groot volume op de Squat maken. Me PR op de squat is geloof ik 3x 140, is kijken of me dat gaat lukken vandaag. Wel slecht geslapen, dus hoop dat dat niet teveel in de weg gaat zitten..
Peace outFailure is your friend
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostLekker doorgaan zo man..je bent goed op weg zo..
vandaag benen en een beetje triceps
Begon met 5 min warmfietsen..
SQUATS
15x stang
10x 60
5x 100
5x 100
4x 120 iets minder diep
5x 100
8x 80
Goed stuk, heb ff 5 min pause genomen. Tussen de setjes ongeveer 2.5 min pause
Leg press
10x 100
10x 120
7x 134
6x 149
8x 120, gewicht omlaag en direct door met 84kg
10x 84
DB LUNGES
10x per been met 16kg
10x 16
8x 18
10x 14
LEG CURLS
10x 45
10x 45
8x 55
5x 65
Me hamstrings blijven toch een beetje zwak, ik hoop hier komende tijd wat progessie op te maken!
Triceps pushdown
10x 65
10x 75
8x 85
8x 100 (max)
SKULL CRUSHERS
10x 35
10x 35
8x 40
10x 40 alles eruit geperst.
Daarna goed voldaan de kleedkamer opgezocht. Morgen ga ik met een maat weer borst en schouders knallen. Dat gaat weer een intense training worden, hopelijk kan ik weer een PR op de bench zetten..Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostMe hamstrings blijven toch een beetje zwak, ik hoop hier komende tijd wat progessie op te maken!
maar als je progressie wil zien in je hamstrings zou ik toch overwegen om er een romanian deadlift bij te gooienRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostThanks!
Ja dat is wel een goede ja! Ga hem volgende keer ipv leg curls doen!
mijn hamstring schema bestaat op dit moment uit:
stiff legged deadlifts (of romanian)
lying leg curls
seated / standing leg curls
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostPfff jezus man.. die triceps push down 's doe jij echt mega zwaar.. hoe doe je dat man??
Gaat echt lekker met jou en ik wil ons inderdaad over een jaartje zien..haha gaat helemaal goed komen zo..Failure is your friend
Comment
-
Vandaag weer een lekkere benentraining op het programma. Van te voren weer een paar scheppen Jack3d om maximaal te kunnen knallen!
SQUAT
12x 65kg opwarmset
8x 100
5x 110
5x 120
3x 120
12x 65
Werd weer duizelig na de 100+ setjes, dat heb ik altijd. Het kost gewoon enorm veel kracht en het vergt echt maximale focus. Maar ik ga goed vooruit. Ga de komende benentrainingen focussen op 5x5 setjes om proberen me PR een paar keer te verbreken. Hopelijk kan ik over 8 weken 5x5 140 squaten.
Leg press
10x 100
8x 130
8x 150
12x 120
ROMANIAN DEADLIFT
10x 65
8x 85
8x 85
8x 85
Was de 1e keer dat ik hem deed, had van te voren ff een paar filmpjes bekeken hoe de vorm moest, en volgens mij deed ik hem correct. Ik probeerde me bovenlichaam te laten zakken door me kont naar achteren te drukken, en probeerde een stretch te krijgen in me hamstrings. Ik voel ze nu niet echt, maar dat gaat wel komen denk ik
SEATED LEG CURLS
10x 32
8x 39
8x 46
8x 46
DB LUNGES
12x 14kg
12x 16kg
12x 18kg
14x 14kg
TRICEPS PUSHDOWN
10x 50
10x 70
8x 80
8x 80
DB TRICEPS EXTENSION
10x 22
10x 24
10x 26
8x 28
Lekkere training, was wel aan de lange kant, omdat ik vrij lang over de SQUATS heb gedaan. Lekker gevoel nu, nu lekker aan de kip met rijstFailure is your friend
Comment
-
Rug en biceps dag.
Lat pull down
20*40
12*60
10*75
9* 80
Deadlift
12x stang
10x 60
7x 100
4x 120
1x 140 PR!
8x 90
Cable row wide grip
10*50
10*60
8*70
8*75
DB row
14*30
12*30
10*30
13*30
Moet hier echt iets op gaan verzinnen, die DB's gaan maar tot 30. Ik kan wel een BOR erin gooien, maar ik vind dat de DB row toch effectiever is..
Barbell curl
6x 40
5x 45, 2 forced reps
8x 30
8x 30
Hammer curl
12*16
12*16
Lekkere training, blij met me 140 DL, ook al was het maar 1 keer. Volgende keer proberen 1x 150 te doen.
Nu lekker ONS ALLER AJAX kijken. De schaal is eindelijk terug waar die hoort!Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostRug en biceps dag.
DB row
Moet hier echt iets op gaan verzinnen, die DB's gaan maar tot 30. Ik kan wel een BOR erin gooien, maar ik vind dat de DB row toch effectiever is..
ik doe ze tegenwoordig zoals op 50 sec. in de video.
http://www.youtube.com/watch?v=qABcf...layer_embeddedTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment