Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aii sterkte Sjoerd!
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

• Komt goed! Gescheurde meniscus kan het iig niet zijn, dan kan je het been niet strekken. Dan heb je het worst case scenario alwel uitgesloten. Ik hoop dat ik morgen de knie weer wat verder kan buigen Thx Roy! Hoe gaat het nu met jou en je trainingen?
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Komt goed! Gescheurde meniscus kan het iig niet zijn, dan kan je het been niet strekken. Dan heb je het worst case scenario alwel uitgesloten. Ik hoop dat ik morgen de knie weer wat verder kan buigen Thx Roy! Hoe gaat het nu met jou en je trainingen?
        Gelukkig maar, ik hoop dat je snel herstelt!

Altijd goed he . Vandaag de eerste mindere training gehad in zo'n drie weekjes tijd, ook benen toevallig, maar verder zit ik er nog lekker in. Ik ga alles geven om over 1,5 jaar tijd m'n podiumdebuut te bekronen met een plaats in de top 3!

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
          Gelukkig maar, ik hoop dat je snel herstelt!

Altijd goed he . Vandaag de eerste mindere training gehad in zo'n drie weekjes tijd, ook benen toevallig, maar verder zit ik er nog lekker in. Ik ga alles geven om over 1,5 jaar tijd m'n podiumdebuut te bekronen met een plaats in de top 3!
          Nice man! Zou tof zijn om een logje van jou te zien weer + eventueel wat fotootjes/filmpjes.

Comment

Nice man! Zou tof zijn om een logje van jou te zien weer + eventueel wat fotootjes/filmpjes.
            Ga ik er binnenkort zeker weer op gooien!

Comment

• Vanmiddag om 12:15 fysio. Keep you posted. Wil het meteen laten checken. Eerste vraag die hij stelde was of ik mijn been kon strekken. Anders wat het een meniscus issue geweest. Ik hoop op iets wat snel over is.

Comment

• Hey Sjoerd man, welkom terug, leuke vakantie gehad? Shredded als een pauw rondlopen terwijl iedereen je gapend aankijkt? .

Kut man, zo die blessure op het moment dat je keihard wil gaan knallen met het nieuwe schema, kan me alleen maar voorstellen wat een domper dat moet zijn.
                Hoe is het nu? dik? blauw?
                Klinkt mij een beetje als verrekt/verdraaid.. mocht je nog last hebben tijdens de volgende LB training zou ik misschien je legg press (ookal licht) niet doen. Krachten erop vermijden..
                Ik heb m'n knie ook eens lichtelijk verrekt, toen als doktersadvies gekregen, rust (uiteraard, dat krijg je altijd ). en geleidelijk rustig aan belasten (als in lopen/druk op de knie uitoefenen) zolang de knie dat toelaat. Ook een beetje rustig fietsen was aan te raden (mits ook hier de knie het toelaat).
                Ik was in 2 weken 'genezen'.
                Laten we op snel herstel hopen! Maar beter iets te voorzichtig, dan iets te onvoorzichtig..
                Sterkte maat en succes sowieso met je training en voeding, ben echt zeer benieuwd!

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                  Hey Sjoerd man, welkom terug, leuke vakantie gehad? Shredded als een pauw rondlopen terwijl iedereen je gapend aankijkt? .

Kut man, zo die blessure op het moment dat je keihard wil gaan knallen met het nieuwe schema, kan me alleen maar voorstellen wat een domper dat moet zijn.
                  Hoe is het nu? dik? blauw?
                  Klinkt mij een beetje als verrekt/verdraaid.. mocht je nog last hebben tijdens de volgende LB training zou ik misschien je legg press (ookal licht) niet doen. Krachten erop vermijden..
                  Ik heb m'n knie ook eens lichtelijk verrekt, toen als doktersadvies gekregen, rust (uiteraard, dat krijg je altijd ). en geleidelijk rustig aan belasten (als in lopen/druk op de knie uitoefenen) zolang de knie dat toelaat. Ook een beetje rustig fietsen was aan te raden (mits ook hier de knie het toelaat).
                  Ik was in 2 weken 'genezen'.
                  Laten we op snel herstel hopen! Maar beter iets te voorzichtig, dan iets te onvoorzichtig..
                  Sterkte maat en succes sowieso met je training en voeding, ben echt zeer benieuwd!
                  Dank dank dank. Mijn vakantie was echt top. Lekker niks gedaan. Sochtends soms een beetje lopen pompen. Smiddags rust en beetje de zee of het zwembad in. Goed eten, veel lam/steak gegeten. Onbeperkt, dus zeker wel een paar 100 euro van het totaaalbedrag eruit gegeten:P.

Het gekke is dat de knie niet blauw of dik is. Leg press is nu sowieso geen optie. Kan mijn knie minimaal buigen vandaar ook het besluit om naar de fysio te gaan straks al. Strekken kan wel. Ik hoop ook dat het snel over is man! 2 weken kan ik mee leven. Dan de squat heel rustig weer oppakken. Bij jou is het gewoon altijd vakantie. Op texel, trekt het meestal wel snel open toch. Vroeger ging ik altijd met mijn familie wat fietsen door de slufter, daar in die tent een lekker drankje doen. Waren mooie tijden! Misschien ben ik in september nog wel op texel enkele dagen. Ligt eraan of mijn ouders gaan. Als dat allemaal doorgaat, kunnen we nog wel een traininkje doen!

Comment

• Had je mn post nog gezien op vorige pag.
                    Waar had je jou lift schoenen besteld? En hoe heb je dat gedaan met de maat?
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                      Had je mn post nog gezien op vorige pag.
                      Waar had je jou lift schoenen besteld? En hoe heb je dat gedaan met de maat?
                      Nog niet gezien man! Er overheen gelezen. Ik heb ze besteld via Manfred Nerlinger. De maat is bij mij hetzelfde als mijn allstars. Ik heb de power perfect. Moet je even googlen naar Manfred Nerlinger en dan kom je op een schrale website, maar wel betrouwbaar

Comment

Nog niet gezien man! Er overheen gelezen. Ik heb ze besteld via Manfred Nerlinger. De maat is bij mij hetzelfde als mijn allstars. Ik heb de power perfect. Moet je even googlen naar Manfred Nerlinger en dan kom je op een schrale website, maar wel betrouwbaar
                        Power Perfect II Allround-Modell für Training und Wettkampf. Größenschlüssel unter Details. Gewichtheberbekleidung

tada

deze heb ik ook. ben er al meer als een jaar super blij mee.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dank dank dank. Mijn vakantie was echt top. Lekker niks gedaan. Sochtends soms een beetje lopen pompen. Smiddags rust en beetje de zee of het zwembad in. Goed eten, veel lam/steak gegeten. Onbeperkt, dus zeker wel een paar 100 euro van het totaaalbedrag eruit gegeten:P.

Het gekke is dat de knie niet blauw of dik is. Leg press is nu sowieso geen optie. Kan mijn knie minimaal buigen vandaar ook het besluit om naar de fysio te gaan straks al. Strekken kan wel. Ik hoop ook dat het snel over is man! 2 weken kan ik mee leven. Dan de squat heel rustig weer oppakken. Bij jou is het gewoon altijd vakantie. Op texel, trekt het meestal wel snel open toch. Vroeger ging ik altijd met mijn familie wat fietsen door de slufter, daar in die tent een lekker drankje doen. Waren mooie tijden! Misschien ben ik in september nog wel op texel enkele dagen. Ligt eraan of mijn ouders gaan. Als dat allemaal doorgaat, kunnen we nog wel een traininkje doen!
                          Ghehe goed om te horen.
                          Goed dat je even de fysio bezoekt, altijd mee oppassen met die geintjes..

En helaas valt het de laatste paar jaar een beetje tegen hier qua zon. Al geeft het strand altijd wel een vakantiegevoel, zonnig of niet .
                          En het is raar, maar ik kom echt bijna nooit in de slufter (heel soms per ongeluk stukje mountainbiken)..
                          Als je er bent kunnen we inderdaad altijd even meeten, zit niet bij een sportschool, maar daar kunnen we dan altijd wel even heen (we hebben er maar liefst 1, dus veel keus heb je niet ).

Comment

• Kom net van de fysio vandaan. Er zijn 2 opties:
                            1. geirriteerde maniscus. Dan zou het dus binnen 4-5 dagen minder moeten zijn.
                            2. Een flapje van de maniscus drukt tegen het kraakbeen aan. Dat moeten ze verwijderen. Dan zou het een kleine ingreep zijn en praat je over 2-3 weken herstel.

Fysio gaf aan dat ik het dus of aan kan kijken enkele dagen. Of ik kan naar de orthopeet gaan en het zo snel mogelijk laten verhelpen.

Hij gaf verder aan dat echt een issue aan je maniscus zou betekenen dat je de knie echt niet zou moeten kunnen buigen. Dit kan ik wel, al doet het veel zeer. Het is dus de vraag, of naar de orthopeet of wachten.

Comment

• ok dus eerst even afwachten. geen commentaar op squaten zelf gehad?

die schoenen zijn best knap! ik loop altijd op All-stars dus kan dezelfde maat aanhouden.
                              ga Manfred eens even contacten.
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                                ok dus eerst even afwachten. geen commentaar op squaten zelf gehad?

die schoenen zijn best knap! ik loop altijd op All-stars dus kan dezelfde maat aanhouden.
                                ga Manfred eens even contacten.
                                Vrijdag naar de orthopeet. Dan kom ik erachter of ik een kleine ingreep nodig heb of dat het vanzelf over gaat. Neem liever het zekere voor het onzekere om er zo snel mogelijk vanaf te zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X