Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha die heb ik gefilmd
    Het mooiste is nog 'het related content' aan het einde.
    Goede training, waar je het minst van verwacht, is meestal de beste training.
    Volgende keer misschien wat zwaardere shrugs? Zoals Big Z ook al zei.
    Anal pain is no gain

Comment

• Originally posted by gleke View Post
      Goed zwaar gaan he
      Nog altijd ripped profiel pic, sta je er nog altijd zo droog bij?

Je hebt nog veel videos staan
      Haha, ja dat was even een beetje trollen in de gym:P
      Ben iets minder ripped atm. Wil na mijn vakantie halverwege juli weer een paar weken UD2.0 doen om weer droog te komen. Ben nog steeds niet ontevreden nu hoor!! Zeker als kracht en alles nog even wat toeneemt gedurende deze bulk en ik dat na UD2.0 kan vasthouden, dan kunnen we erna weer lekker 3 maanden bulken. Ideaal!! Even kijken of ik een beetje in de buurt van jouw bench kan komen. Die is echt epic!!
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• ahaha leuk filmpje....blijf gewoon doorbulken? Heletijd dat cutten heeft ook geen zin. Als je sneller vet word dan zit je voeding niet helemaal goed of je discipline(dit denk ik niet bij jou).

Comment

• curls zijn dan best heavy, hoeveel weegt je vriendin? 50kg ofzo?
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• @Wzoet, ja 50kg ongeveer.

@Talal, Het gaat er niet om dat ik vet word, voel me altijd het prettigst bij sub13% vet. Dus meestal cut ik terug tot een procent of 10, dan kan ik daarna weer een maand of 3 bulken waarna ik weer even terugcut. Nu komt het ook mooi uit, net voordat ik op vakantie ga loopt de bulk-cycle van mijn huidige schema ten einde. Dan week vakantie, beetje pompen gewoon en daarna UD2.0 week of 3, dan kunnen we daarna weer.

Wordt overigens wel klote met indelen van UD2.0. Het sportcentrum van de UVT is gedurende het weekend voortaan gesloten in juli en augustus dus moeten we even kijken wat we dan gaan doen.

Comment

• Net LB training gehad. Vriendin is 3 dagen bij me geweest en slaap dus altijd minder dan. Was ook wat moe vandaag dus training ging niet 100%.

Warm ups
              Sq
              8x40
              6x60
              5x70
              3x6x82,5 --> Ging allemaal wat moeizaam

RDL
              8x70
              3x8x100 --> Zwaar maar ging wel goed

Front squat
              3x12x45 --> Diepte is nog wat lastig, als ik echt onder parallel ga heb ik butt-wink. Dus dan is het de vraag, misschien wat boven parallel. Laatste reps van de laatste set ging ik eraan. Bij de eerste sets ook al wel.

Standing calf raises
              3x12x72,5

Back extensions
              3x15xBW +20

Side Bends
              3x15x34kg per hand. Kan nu niet zwaarder gaan -.- Dumbells gaan niet zwaarder.

Al met al voor de squat niet 100% tevreden. Dinsdag beter!!

Comment

• Sidebends kan je ook met cable uitvoeren.
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Klopt, dat wordt stap 2 idd, of met een barbell die je in een hoek doet. Krijg je hetzelfde set-up als een t-bar row.

Comment

• Morgen 82,5 3x8 benchen. Ben benieuwd, als het zou lukken zou ik wel super amused zijn. Dan schat ik dat ik aan het einde van de cycles zon 3x8x85 wel moet kunnen doen. Aangezien deze cycle straks week 5 in gaat en er nog steeds marge in zit. Voornamelijk bij UB. Bij de squat struggle in nog al eens. Maar dat is meer een technisch verhaal, gaat ook al steeds beter.

Comment

• Als ik jouw progressie zo bekijk zou ik bijna ook gedisciplineerd aan het werk gaan :P
                      Laissez Faire

Comment

• Hehe!! Het is wel chill hoor, helemaal met bench die eindelijk weer sky-high gaat.
                        OMW to the gym, 82,5 bench 3x8, eerder ga ik niet naar huis.

Comment

• gogogogogooooooo Sjoerdieeeee. succes man, pak m!

Comment

• Net ochtend workout gehad. Dan ben ik altijd wat minder kwa kracht. Ondanks dat ben ik tevreden!

UB

Bench
                            8x40
                            6x60
                            5x70
                            8x82,5
                            8x82,5
                            7x82,5 --> Laatste had ik hulp moeten hebben dus stopte ik. Donderdag zie ik wel een kansje dat ik de 3x8x82,5 gewoon helemaal kan halen. Helemaal als ik midden op de dag train.

Chinups
                            8xBW +5
                            8xBW +5
                            7xBW +5 --> +1 rep

Incline Dumbell press
                            12x28kg +2kg
                            10x28kg +2kg
                            10x28kg +2kg

Barbell Rows
                            3x10x65 kg --> Form blijft moeilijk hier

Rear laterals cable
                            2x12x4,5
                            10x9,0

CGBP
                            11x62,5
                            8x62,5
                            10x62,5 --> Lekker

Hammer curls
                            12x15kg
                            11x15kg
                            8x15kg

Goede training, helemaal voor vroeg op de morgen!

Comment

• Begint wat te worden qua kracht. Wat is je 5rm op bankdrukken ongeveer?
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Durf ik niet te zeggen Dyno, Zou nu toch wel op ruim op 90 moeten liggen als ik internet moet geloven. Theoretisch dan. Met UD2.0 deed ik met moeite nog 1 set van 85 tijdens de power-workout. Nu rep ik dat al bijna op 3x8. Dat schema is gewoon supernice! Ben echt benieuwd hoeveel rek er nog in zit. Volgende week 3x8x85 haal ik hoogstwaarschijnlijk niet. Maar goed, dan is het kijken wat ik dan wel haal. mischien 8,7,6. Die incline dumbell presses gaan ook verbazend goed. Volgende week de 30 eens pakken denk ik en aimen voor 10,10,10

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X