Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nbtp View Post
    I hope he is better than that
    Succes met de training!!
    Thx man!

Training ging matig, vooral squats. Had ook wel verwacht dat het enigszins minder zou gaan met de slechte nachtrust icm met een hele avond staan en fistpumpen.

Squats
    8x40
    6x60
    5x70
    6x85
    6x85
    5x85 --> Niet echt tevreden mee maargoed, volgende cycle gaat de squat hopelijk weer wat beter.

RDL
    8x70
    8x105
    8x105
    7x105 --> Wel tevreden mee.

Front squats
    10x52,5
    2x8x52,5

Standing calf raises
    3x12x76,5

Back extensions
    15xBW+25
    2x10xBW+25

Cable side bends
    3x12x36kg

Ging op het einde beter met de training, in het begin merkte ik wel dat ik het flink in de benen had. Maar ben amused.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
      1 jarige man, poolparty was binnen, dus lekker tropisch, al was het op het einde toch stijve tepel-werk al was dat niet erg om naar te kijken bij de dames. Bijna afgestudeerd. Misschien cum laude als het goed gaat. Dus heb denk ik niks te klagen. Hoe gaat het bij jou? Al tijdje niks meer van je gelezen.
      Prima feestje dus zo te horen!
      Cum laude afstuderen, lekker bezig man! Ga je nog promoveren of ga je aan het werk hierna?

Ik ben maar eens begonnen met naar de fysio te gaan, na een jaar bijna niet trainen (ook i.v.m. andere activiteiten). Blessures worden al minder, al mag ik voor de aankomende 10 weken sowieso nog niet trainen.

Ben nu ook bijna klaar met b-thesis, dus volgend jaar ook aan de master beginnen. Ben benieuwd of het echt zoveel zwaarder is als de bachelor!

Wel netjes dat jij zo door blijft knallen de hele tijd!
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
        Prima feestje dus zo te horen!
        Cum laude afstuderen, lekker bezig man! Ga je nog promoveren of ga je aan het werk hierna?

Ik ben maar eens begonnen met naar de fysio te gaan, na een jaar bijna niet trainen (ook i.v.m. andere activiteiten). Blessures worden al minder, al mag ik voor de aankomende 10 weken sowieso nog niet trainen.

Ben nu ook bijna klaar met b-thesis, dus volgend jaar ook aan de master beginnen. Ben benieuwd of het echt zoveel zwaarder is als de bachelor!

Wel netjes dat jij zo door blijft knallen de hele tijd!
        Nice, gaat dus ook de goede kant op! Master wordt wel een tikje zwaarder maar zou goed te doen moeten zijn.

Ik ga niet meer promoveren, ben meer iemand die gewoon wil doen. Al dat onderzoek is niks voor mij, geef mij maar presentaties en projecten, uitdaging en veel cash.

Comment

• Wat voor master doe je eigenlijk sjoerd?

en btw, prima training toch

Comment

• Ja, alleen de squat is nu slechter als mijn bench, dat is eigenlijk wel janken. Nu geef ik wel minder om sicke benen maar toch. Hopelijk krijg ik straks net als met mijn bench ook bij de squat weer een groeispurt.

Doe zelf de master International Management, met een thesis die ik gewoon in Finance schrijf.

Comment

• Vanavond is het tijd om werksets te maken met 87,5 kg. Ik ben echt benieuwd hoe ver ik kom. Ik wil minimaal aimen voor 766. Alles wat ik verder kom is mooi meegenomen. It's onnn bitchesss!!!

Comment

• Net UB getraind. Was wel enigszins lam en dus minder focussed en pumped up dan vorige week maandag. Desondanks, denk ik dat ik tevreden mag zijn.

BP
                8x40
                6x60
                5x70
                7x87,5
                6x87,5
                7x87,5, de 8ste was fail en dus aided. Ik moet de 3x7x87,5 kunnen. Ben benieuwd hoe het donderdag gaat. Maar vooral volgende week za tijdens de power-workout.

Chins
                3x8xBW +6, ging makkelijker dan vorige week. En rep meer.

Incline dumbell press
                8x32
                8x30
                6x30, Beetje te fanatiek begonnen.

Barbell row
                3x10x60, Ik stond dieper nu, dus was lastiger, uitvoering was nu beter!

Rear lateral cable raise
                2x12x4,5
                9x9

CGBP
                8x60
                7x60
                8x60

Hammer curls
                10x17
                10x17
                7x17

Al met al een degelijke workout. Dit was tevens de laatste workout voor de maandag met mijn huidige schema. Hoop donderdag nog een beetje te kunnen toveren op de bench en dan volgende week zaterdag 3x5x92,5.

Comment

• Ga je het schema aan passen of de dagen dat je traint?
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Ik ga volgende week een week UD2.0 doen. Daarna een week op vakantie, daarna 2-3 weken UD2.0 en daarna weer bulken. Dan zal ik hetzelfde schema gaan doen, weer rustig aan beginnen en her en der wat oefeningen vervangen.

Comment

• Vanochtend 88,7kg. Als ik mijzelf vergelijk met hoe ik er bijstond toen k voor mijn laatste UD2.0 cycle 89 woog kan ik duidelijk zien dat ik meer massa heb. Merk het ook met shirts die kleiner worden. Overhemden krapper. Het gaat de goede kant op. Mijn goal is nog steeds voor het einde van het jaar 90+kg met 11/12%. 2-3kg VVM gain moet gewoon kunnen nog in een half jaar. Dan heb ik een mooi uitgangspunt om te beginnen met werken. Dan zal de progressie wat minder hard gaan, maar ik zal sporten nog steeds combineren met werken. Desnoods eerder opstaan, langer doorgaan. We'll find a way.

Zo LB workout. Pak weer 85kg op de squats, kijken hoe ver ik kom. 107,5 op de RDL.

Comment

• Somehow heb ik altijd de neiging om hier een post te plaatsen met: het gaat weer lekker man... dus bij deze nog maar weer een keer.

Comment

• Hehe, thx! Het gaat inderdaad goed! Ben amused.

Net LB getraind
                          warm ups

Squat
                          8xlege bar
                          8x40
                          6x60
                          5x70
                          3x6x85 --> Ging wel moeilijk, maar het lukte

RDL
                          8x70
                          8x107,5
                          6x107,5
                          6x107,5 --> Ook pittig, maar lukte

Leg Press
                          3x8x166,5

Leg curls
                          10x72,5
                          2x9x72,5

Seated calf raises
                          3x10x130,5

Barbell rollouts
                          3x10

Al met al goede training. Laatste training van de dinsdag ook. Ik ga tijdens UD2.0 denk ik aimen voor 3x5x87,5 op de squat.

Comment

• kun je de techniek een beetje strak houden op de squats?
                            vaak moeilijk als het zwaar wordt.
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                              kun je de techniek een beetje strak houden op de squats?
                              vaak moeilijk als het zwaar wordt.
                              Merk wel dat techniek de laatste rep altijd wat minder wordt. Moet nog aan gewerkt worden. Squatten valt nog zoveel op te verbeteren bij mij.

Comment

• Sjoerd, heb je wel eens de films van mark rippetoe gekeken waarin hij de squat, bench press, press en deadlift uitlegd? Deze hebben mij echt enorm geholpen met de techniek en ik kan ze nu opeens een stuk zwaarder uitvoeren!

Ik zou je zeker aanraden om deze te gaan kijken!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X