Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja precies, je traint alles 4 keer in 3 weken? (Is een prima indeling natuurlijk)
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Ja zo is het!
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Als je 5x5 gaat trainen moet je toch op 75% van je 1 RM gaan trainen ofniet??? Om te beginnen, om progressief te kunnen verhogen elke week? Of heb ik het verkeerd????

Comment

• volgens mij 70% van je 1rm. Maar dan duurt het altijd weer zo lang voordat je zware gewichten kunt gebruiken.. ego probleem
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• haha ja inderdaad Dat dacht ik ook als eerste meteen! Maar wat ik me dan afvraag, als ik dan 5x5 train op de eerste compound, 3x8 op alles wat volgt, dan kan ik daarna op die overige oefeningen wel maximaal gaan??? Heeft het 5x5 principe op de compounds dan wel nut??

Comment

• denk het wel.. de oefeningen die je na de bp doet zijn assist en kunnen zwaar uitgevoerd worden. Die oefeningen zullen je dus gaan helpen om je bench progressief te kunnen verhogen.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ja dat is waar, heb geen idee waar mn 1rm alleen op ligt. Ik druk 4x8x75 vrij easy. Dus dan zal het rond de 95-100 liggen ofzo, moet ik beginnen op 5x5x70kg. Dat wordt een makkie....

Comment

• Heb een nieuwtje voor jullie. Heb mijzelf een nieuw target gesteld. En dat is om modellenwerk te doen. Ik krijg vaak de vraag of ik model ben en denk dan, nou, dat mocht ik willen. Ik ga er nu nog niet mee beginnen. Geef mezelf nog tot de zomer om in shape te komen om vervolgens te kijken of het kan. Oftewel, de targets staan nu op het bijkomen van massa. Compacte massa om vervolgens goed gedefinieerd te kunnen knallen.
                  Ben op dit moment niet ontevreden over mijn lichaam. Maar ik moet er zeker nog een aantal kilotjes bij bulken. Dit is mijn laatste studiejaar wat betekent dat ik hierna een vaste fulltime baan zou moeten zoeken. Ik wil daarom van de gelegenheid gebruik maken om te kunnen kijken of het me lukt.
                  Een uitdaging, dat zeker..Is het mogelijk, ik denk het wel...Zit niet gebonden aan deadlines voor start van een volgend schooljaar, dus kwa tijd moet het kunnen. Ben gedisciplineerd dus heb de motivatie in huis om het te kunnen realiseren.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                    Heb een nieuwtje voor jullie. Heb mijzelf een nieuw target gesteld. En dat is om modellenwerk te doen. Ik krijg vaak de vraag of ik model ben en denk dan, nou, dat mocht ik willen. Ik ga er nu nog niet mee beginnen. Geef mezelf nog tot de zomer om in shape te komen om vervolgens te kijken of het kan. Oftewel, de targets staan nu op het bijkomen van massa. Compacte massa om vervolgens goed gedefinieerd te kunnen knallen.
                    Ben op dit moment niet ontevreden over mijn lichaam. Maar ik moet er zeker nog een aantal kilotjes bij bulken. Dit is mijn laatste studiejaar wat betekent dat ik hierna een vaste fulltime baan zou moeten zoeken. Ik wil daarom van de gelegenheid gebruik maken om te kunnen kijken of het me lukt.
                    Een uitdaging, dat zeker..Is het mogelijk, ik denk het wel...Zit niet gebonden aan deadlines voor start van een volgend schooljaar, dus kwa tijd moet het kunnen. Ben gedisciplineerd dus heb de motivatie in huis om het te kunnen realiseren.
                    Klinkt goed. Zolang je voor jezelf maar je targets duidelijk hebt en een goede planning, komt dit helemaal in orde! Veel succes! Zal je log blijven volgens en komen aanmoedigen

Comment

• Originally posted by Matthias87 View Post
                      Klinkt goed. Zolang je voor jezelf maar je targets duidelijk hebt en een goede planning, komt dit helemaal in orde! Veel succes! Zal je log blijven volgens en komen aanmoedigen
                      Thanks bro!! Geeft toch altijd wel extra energie een logje bijhouden met alle comments!!

Comment

• Mooi target kerel! En als ik je avatar zie dan zie je er zeker al uit als een model, dus denk dat het zeker moet kunnen inderdaad! Zet hem op!
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Persoonlijk ben ik niet voor heel dat model gedoe, maar toch veel succes ermee
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Wat voor een soort model bedoel je dan? Zoiets als menshealth?

Comment

• Maak je maar geen zorgen hoor gleke Ik train mijn benen wel:P.

Heb er nog niet echt over nagedacht. Zou het al leuk vinden om in het krantje van de 3 dolle dwazen dagen van de bijenkorf te staan eigenlijk. Heb je iig iets tastbaars om later op terug te kijken.

Comment

• Gisteren borst+triceps getraind. Gewicht vanmorgen was 84,4kg.
                                BP
                                8x40
                                8x75
                                8x75
                                8x75 (hier moest ik al hulp hebben)
                                8x75 --> Het ging niet super lekker. Gelukkig ga ik vanaf volgende week op kracht trainen weer met borst, op dat schema ga ik altijd lekker voor borst!

Decline BP
                                8x70
                                8x70
                                8x70
                                8x70--> Ging wel aardig, maar niet zo goed als vorige week

Incline Flies
                                8x15
                                8x15
                                8x15
                                8x15

Straight arm pulldown
                                8x27,0
                                8x27,0
                                8x27,0 + klein gewichtje
                                8x27,0 + klein gewichtje --> Ging beter dan vorige week

Tricep rope extensions
                                8x22,5 + klein gewichtje
                                8x22,5 + klein gewichtje
                                8x22,5 + klein gewichtje
                                8x22,5 + klein gewichtje

Rope pulldown
                                8x22,5 + klein gewichtje
                                8x22,5 + klein gewichtje
                                8x22,5 + klein gewichtje
                                8x22,5 + klein gewichtje

Dips
                                8x BW - 4,5
                                8x BW - 4,5
                                8x BW - 8,5
                                8x BW - 8,5

Buik

Triceps gingen beter, borst ging minder. Vanaf volgende week beginnen op 5x5 met borst. En dan begin ik denk ik met 70kg op de bench. Training gaat waarschijnlijk plaatsvinden op zondag. Dan begint de trainingsweek op zondag. Daarna training 2 op maandag, 3 op woensdag en 4 op vrijdag!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X