Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Net een pull dag gehad. Heb cage gezien in de gym! Aardige spontane gast! Die gaan we nog wel vaker zien! Gewicht vanmorgen was 84,7. Wel weer gescheten. Ben benieuwd hoe het gewicht deze week gaat.
DL
8x60
5x80
5x110
5x110
5x110
5x110
5x110
Dumbell Rows
8x28
8x30
8x30
Lat Pulldown
8x61,0
8x61,0
8x61,0 --> Ging lekker!!!
Shrugs
8x30
8x30
8x30
Reverse Peck-Deck
8x45,5
8x45,5
8x45,5
Barbell Curls
8x6,25 aan elke kant
8x6,25 aan elke kant
8x6,25 aan elke kant --> Zwaar!
Je gaat lekker jongen, hoe staat het met de vereniging?
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Gewicht vanmorgen was 86,4kg. Dit was wel even schrikken. Wel schrikken in de positieve zin van het woord. Komt denk ik ook omdat ik gister flink boerenkool heb gegeten! Dus het zal nog wel wat terugzakken. Maar het gewicht stijgt iig dus dit is zeker goed nieuws! Voeding: Alles volgende schema deze week alleen zondagavond een groot bord boerenkool met varkenshaas. ook niet slecht.
Vandaag staat er een benentraining op het programma, net gescheten dus ik ben denk ik wel een kilo lichter nu.
Net benen getraind
squat
8x40
5x60
5x5x75. Mijn techniek is goed, er is alleen nog 1 ding. Mijn knieen gaan nog steeds eigenlijk net wat te ver naar voren. Tips? Rug is iig recht en diepte is goed.
bankje is slecht advies, gezien die vrijwel altijd te hoog zijn.
maar probeer anders iets wijder te staan en het gewicht op de buitenkant van je voeten te zetten en zo naar achter zitten en je knieën naar buiten drukken
Dit is het voedingsschema zoals ik dat nu volg. Graag even op en aanmerkingen. Het zal zo nu een aantal weken blijven, tenzij ik foutjes heb gemaakt in de indeling. De casseine is een mix van casseine en whey overigens. Heb de comments van dynobet van vorige keer er al in verwerkt. Heeft wel meer varieteit in mijn schema opgeleverd. Verder staat de rauwkorst er niet bij.
Bij een squat rek heb je toch van die stangen waar hij bijna op terecht komt als je full squat? ik heb hem tijdens mijn leerproces daar meerdere malen op laten vallen.
Nu nog wel eens trouwens als ik tot fail ga.
Als je uit balans raakt valt hij daarop dus blijft veilig. Op die manier kun je proberen om je balans zo te verleggen dat je knieen niet ver voorbij je tenen komen.(1 of 2 cm maakt niet uit natuurlijk)
Als je de techniek van je bekken kantelen maar onder de KNIEEN(lol) hebt.
Probeer het trouwens met licht gewicht.
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Mooi voedinggschema, wel groot ontbijt joh, bijna 1/3 van je voeding... kan prima denk ik maar ik zou het niet wegkrijgen:P
EDIT: aha, 600Ml yoghurt... dat slurp je zo weg:P
Mooi voedinggschema, wel groot ontbijt joh, bijna 1/3 van je voeding... kan prima denk ik maar ik zou het niet wegkrijgen:P
EDIT: aha, 600Ml yoghurt... dat slurp je zo weg:P
Haha, ja ik vind het wel lekker! Dat gaat rap naar binnen hoor!
Bedankt voor de squat tips! Ik ga er vrijdag eens mee aan de slag! En als ik je weer een keer zie binnenkort revius, kan je misschien wel anders even meekijken om te zeggen wat ik fout doe
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment