Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• haha, nee klopt. Ik was al klaar toen jij binnenkwam.

Jazeker! Dat denk ik ook wel.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Net een pull dag gehad. Heb cage gezien in de gym! Aardige spontane gast! Die gaan we nog wel vaker zien! Gewicht vanmorgen was 84,7. Wel weer gescheten. Ben benieuwd hoe het gewicht deze week gaat.
      DL
      8x60
      5x80
      5x110
      5x110
      5x110
      5x110
      5x110

Dumbell Rows
      8x28
      8x30
      8x30

Lat Pulldown
      8x61,0
      8x61,0
      8x61,0 --> Ging lekker!!!

Shrugs
      8x30
      8x30
      8x30

Reverse Peck-Deck
      8x45,5
      8x45,5
      8x45,5

Barbell Curls
      8x6,25 aan elke kant
      8x6,25 aan elke kant
      8x6,25 aan elke kant --> Zwaar!

Seated hammer curls
      8x14
      8x14
      8x14

The end

Comment

• Je gaat lekker jongen, hoe staat het met de vereniging?
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

• Thanks man! Volgende week is er een meeting met de sportraad. Die moet alles gaan goedkeuren! Dus is even afwachten!

Comment

• Gewicht vanmorgen was 86,4kg. Dit was wel even schrikken. Wel schrikken in de positieve zin van het woord. Komt denk ik ook omdat ik gister flink boerenkool heb gegeten! Dus het zal nog wel wat terugzakken. Maar het gewicht stijgt iig dus dit is zeker goed nieuws! Voeding: Alles volgende schema deze week alleen zondagavond een groot bord boerenkool met varkenshaas. ook niet slecht.

Vandaag staat er een benentraining op het programma, net gescheten dus ik ben denk ik wel een kilo lichter nu.

To be continued.

Comment

• Net benen getraind
              squat
              8x40
              5x60
              5x5x75. Mijn techniek is goed, er is alleen nog 1 ding. Mijn knieen gaan nog steeds eigenlijk net wat te ver naar voren. Tips? Rug is iig recht en diepte is goed.

Leg Press
              8x184,5
              8x184,5
              8x184,5

Leg extensions
              8x76,5
              8x76,5
              8x76,5

Leg curls
              8x72,5
              8x72,5
              8x72,5

Standing calf raises
              8x99,5
              8x99,5
              8x99,5

Buik.

Goede workout, ging weer lekker!

Comment

• prober box squat te doen. ik heb zelf altijd bankje erachter staan. en zak daarnaartoe.

Comment

• bankje is slecht advies, gezien die vrijwel altijd te hoog zijn.

maar probeer anders iets wijder te staan en het gewicht op de buitenkant van je voeten te zetten en zo naar achter zitten en je knieën naar buiten drukken
                  Groeten

Comment

• Zal het de volgende keer eens proberen en wat bedoel je precies met het gewicht op de buitenkant van je voeten zetten??

Comment

• Dit is het voedingsschema zoals ik dat nu volg. Graag even op en aanmerkingen. Het zal zo nu een aantal weken blijven, tenzij ik foutjes heb gemaakt in de indeling. De casseine is een mix van casseine en whey overigens. Heb de comments van dynobet van vorige keer er al in verwerkt. Heeft wel meer varieteit in mijn schema opgeleverd. Verder staat de rauwkorst er niet bij.
                      Last edited by dynobet; 05-03-2012, 18:03.

Comment

• Bij een squat rek heb je toch van die stangen waar hij bijna op terecht komt als je full squat? ik heb hem tijdens mijn leerproces daar meerdere malen op laten vallen.
                        Nu nog wel eens trouwens als ik tot fail ga.
                        Als je uit balans raakt valt hij daarop dus blijft veilig. Op die manier kun je proberen om je balans zo te verleggen dat je knieen niet ver voorbij je tenen komen.(1 of 2 cm maakt niet uit natuurlijk)
                        Als je de techniek van je bekken kantelen maar onder de KNIEEN(lol) hebt.

Probeer het trouwens met licht gewicht.
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

• Mooi voedinggschema, wel groot ontbijt joh, bijna 1/3 van je voeding... kan prima denk ik maar ik zou het niet wegkrijgen:P
                          EDIT: aha, 600Ml yoghurt... dat slurp je zo weg:P

Comment

• Op de buitenkant van je voet leunen en niet je voeten echt plat op de grond
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Mauke View Post
                              Mooi voedinggschema, wel groot ontbijt joh, bijna 1/3 van je voeding... kan prima denk ik maar ik zou het niet wegkrijgen:P
                              EDIT: aha, 600Ml yoghurt... dat slurp je zo weg:P
                              Haha, ja ik vind het wel lekker! Dat gaat rap naar binnen hoor!

Comment

• Bedankt voor de squat tips! Ik ga er vrijdag eens mee aan de slag! En als ik je weer een keer zie binnenkort revius, kan je misschien wel anders even meekijken om te zeggen wat ik fout doe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X