Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is goed
    Groeten

Comment

• Wou zeggen waarom niet de pinda's en casseine voor het slapengaan, maar zag daarna pas de maaltijdnummering. Schema ziet er wel goed uit.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Dan denk ik dat het wel aardig okee is zo. vetten uit verschillende bronnen. Koolhydraten wanneer ik ze goed gebruik + scheelt ook in het klaarmaken van eten. Eens kijken hoever ik hiermee kan komen. Over een uurtje een push training. Beetje last van mijn linker schouder dus dat hou ik even goed in de gaten. Als het niet gaat, of ik voel het tijdens de training, kap ik de training af.

To be continued.
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Net push training gehad
          BP
          8x40
          6x50
          5x5x75 --> Easy

Incline BP
          8x60
          8x62,5
          8x62,5 --> geen hulp, easy

Cable crossovers
          8x22,5
          8x29,5
          8x22,5

Military Press
          8x40
          8x42,5
          8x42,5

Triceps pushdowns
          8x43,0
          8x49,0
          8x49,0

Side raises
          8x10
          8x10
          8x10

Heb wel wat last van mijn linker schouder/slijmbeurs. Iig de spier die je voelt als je front raises doet. Alleen linkerarm. Nu heb ik iig een week min of meer rust aan die linkerspier, hopelijk is het dan weg!

Training ging overigens wel echt lekker! Merkte nu echt vooruitgang met de vorige pushtraining!

Comment

• Net pull training gehad:
            DL
            8x60
            5x80
            5x5x112,5 --> Easy

Dumbell Rows
            8x30
            8x30
            8x32 --> Deze laatste set was wel pittig!

Lat Pulldown
            8x61,0
            8x61,0
            8x61,0

Shrugs
            8x30
            8x30
            8x30

Reverse Peck-Deck
            8x45,5
            8x45,5
            8x45,5

Barbell curl
            8x6,25
            8x6,25
            8x6,25

Hammer curls
            8x14
            8x14
            8x14

Buik

Lekkere training, vooral omdat ik echt al een goede visie heb voor de sportvereniging. De leden krijgen de middelen aangereikt (info) om te groeien en om aan hun lichaam te werken. Ook wil ik het imago van bodybuilding een positievere invulling geven binnen het sportcentrum.

Comment

• Je doet een lekkere deadlift maat! Die rows, houd je daar perfecte vorm of word het uiteindelijk gewoon met brute kracht dat ding omhoog trekken?

Waarom doe je eigenlijk lat pull downs en niet chin ups?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                Je doet een lekkere deadlift maat! Die rows, houd je daar perfecte vorm of word het uiteindelijk gewoon met brute kracht dat ding omhoog trekken?

Waarom doe je eigenlijk lat pull downs en niet chin ups?
                Thanks bro!! Row is wel perfecte vorm, niet cheaten, misschien alleen de laatste rep. Want dan ga ik een beetje kapot altijd! Haha.

En chin ups had ik al in al mijn vorige schemas zitten, dus ik dacht, nu eens een keer wat anders dan kan ik in een volgend schemas weer chin-ups pakken. snapte??

Comment

• Zeker was benieuwd of hij niet in het rijtje deadlift, squat en benchpress paste voor jou.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                    Zeker was benieuwd of hij niet in het rijtje deadlift, squat en benchpress paste voor jou.
                    Ik vind het zeker een fijne oefening! Dus in mijn volgende schema zit ie er bij deze weer in!

Comment

• Ziet er goed uit kerel!
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                        Thanks bro!! Row is wel perfecte vorm, niet cheaten, misschien alleen de laatste rep. Want dan ga ik een beetje kapot altijd! Haha.

En chin ups had ik al in al mijn vorige schemas zitten, dus ik dacht, nu eens een keer wat anders dan kan ik in een volgend schemas weer chin-ups pakken. snapte??
                        weighted chins zijn lekker als afwisseling op normale chins.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                          weighted chins zijn lekker als afwisseling op normale chins.
                          Om lekker laag in reps te gaan ermee bedoel je??

Leuk dat mensen weer wat reageren in mn logje btw. Vind ik wel leuk!

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            Om lekker laag in reps te gaan ermee bedoel je??

Leuk dat mensen weer wat reageren in mn logje btw. Vind ik wel leuk!
                            3x5-6 reps. inzetten net als een DL, Squat, BP. dus ergens vroeg in je training.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Is ook hoe ik ze nu pak, als tweede oefening in de training, 1 setje bw, dan 4 met gewicht tot ongeveer 6 max herhalingen. Dan als laatste set nog 2 keer met een echt zwaar gewicht. Chinnen is wat mij betreft echt onmisbaar, ik weet dat veel mensen graag oefeningen veranderen, doe ik ook, maar er zijn er 4 die er altijd inblijven

Comment

• Ja, in die zin ben ik het zeker met je eens Silk! Echt een fijne oefening die chins!

Ik heb vanaf vandaag weer per dag 10gram noten erbij. Amandelen, omdat ik relatief al meer pindas had. Gewicht stalt een beetje op 85,5 vandaag, zo tussen de 85,5 en 86,0. Denk dat dit mss komt omdat ik een beetje ben aangekomen dus moet er ook weer meer eten bij om die overige kilos te voeden. Heb wel het idee dat ik nog niet echt super veel in vet ben aangekomen ofzo. Dus so far so good

En @Dynobet: +1 voor jou. Ik zit nu bijna precies op jouw advies: 3800 op rustdagen en 4200 op trainingsdagen. Heb de vetten nu redelijk hoog. 36% op rustdagen, 33 procent op trainingsdagen. Geen probleem lijkt mij?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X