Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Had de carbs iets hoger gister. Oftewel gewoon iets meer boerenkool stamppot gepakt bij het avondeten, want at bij mn ouders. Nu weer normaal in de voeding. Over een week gaat het roer om. @Martin, kan je alvast de nieuwe approach sturen? Dan kan ik het alvast doornemen en inplannen met werk, vriendin etc. Hoop dat de flex leuk was! Hoe heeft je pupil het gedaan?

Straks benentraining. Wordt lekker kapot gaan weer. Heb er zin in.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Net benen getraind weer. Het ging iets beter. Weet niet waarom. Gewicht was vanmorgen ook 87,2kg. Blijft dus gewoon gelijk terwijl bodyfat wel afneemt! Oftewel goed! Kon iets zwaarder op de legpress vandaag dus ook positief. Dit was dan de laatste benentraining op dit schema ofniet Martin???? Ben benieuwd naar de nieuwe approach. Squat ging ook lekker. deed 4x15x40kg met 30sec rust. Ging goed, had mss nog wel iets kunnen verhogen. Het was maar mn hartslag die hoog lag tijdens de training, kwa spierenkracht kon ik mss wel 42,5 aan, maar maakt niet uit. Op het einde was ik hoe dan ook kapot

Comment

• Net weer getraind, borst en schouders. Ging lekker.
        Kon met de incline dumbell press een kilootje omhoog en ook met de dumbell press een kilootje. Op het einde helemaal kapot weer en nog 20 minuten crosstrainer gedaan. Mn conditie is wel echt beter geworden in die afgelopen 3 weken. Nog 2 15 reps trainingen en dan gaan we weer richting de kracht en massa.

Comment

• Net weer getraind. Ging lekker. De laatse rug/achterkant schouders training op veel reps. Heb wel last van mn enkel. Denk dat ik stiekem toch iets verkeerds gedaan heb tijdens het hardlopen zondag. Even niet meer rennen dus maar alternatieve cardio doen: Cross en hometrainer. Ga het niet riskeren dat ik dalijk een tijdje niet kan squatten door mn enken of iets dergelijks, want het is een hele lichte pijn. Dus even rustig aan. Morgen biceps en triceps, zaterdag, zondag cardio en dan beginnen we aan fase 2!!!

Comment

• Net de eerste training van het nieuwe schema gehad: schouders + borst. Ik dacht begin lekker bankdrukken met 80, want op mn top deed ik 5x5x85. Maar kwam bedrogen uit. 80kg lukte me 5x dus wist dat ik moest verlagen. Uiteindelijk eindigde ik met 5x70 bij de laatste set. Weet niet of het komt omdat ik snipverkouden ben of dat ik weer even moet wennen aan de gewichten op lage reps. Het ging voor de rest wel aardig. De gewichten zijn dan mss niet super, maar heb wel gewoon alles eruit gehaald

Comment

• soms heb je van die dagen he..dat alles opeens zwaar aan voelt. Maar de volgende training voelen diezelfde gewichten wel weer easy aan.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                Net de eerste training van het nieuwe schema gehad: schouders + borst. Ik dacht begin lekker bankdrukken met 80, want op mn top deed ik 5x5x85. Maar kwam bedrogen uit. 80kg lukte me 5x dus wist dat ik moest verlagen. Uiteindelijk eindigde ik met 5x70 bij de laatste set. Weet niet of het komt omdat ik snipverkouden ben of dat ik weer even moet wennen aan de gewichten op lage reps. Het ging voor de rest wel aardig. De gewichten zijn dan mss niet super, maar heb wel gewoon alles eruit gehaald
                dat is normaal wanneer je high rep traint, zonder zware sets in de 5-8 range. Komt door een verlies in spiermassa (al zal je verkoudheid ook meespelen).

wanneer je voeding (en dan met name je koolhydraten) omhoog gaat, zal je wel een rebound ervaren (terugwinnen van massa en kracht). daarom houd ik er persoonlijk niet van om enkel high rep werk te doen, en combineer ik het altijd met een kleine hoeveelheid zwaar werk met minder herhalingen en meer rust.

Maar gaat goedkomen, binnen 2-4 weekjes ben je wellicht weer op je oude niveau.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ben benieuwd! Koolhydraten zijn omhoog gegaan idd. Dus het is een kwestie van tijd nu. Ill keep you posted!

Comment

• Voor de verandering een keer een vollledige training. had magnesium bij het deadliften. Echt relax, zoveel betere grip. De barbells bij ons in de gym hebben namelijk al vrij weinig grip, niet zo ruw het metaal. Als je snapt wat ik bedoel.

Deadlift:
                    8x60
                    5x80
                    3x90
                    3x6x100
                    2x6x105
                    12x90 --> 105 was nog easy, volgende keer 110.

Pull ups
                    4x6
                    dan lat pulldown 6x68,0 en 12x54,5

BOR
                    5x6x55
                    12x50 --> Volgende keer 57,5 of 60.

Dumbell rows
                    5x6x34kg per hand --> Kon niet zwaarder
                    12x23--> volgende keer zwaarder.

Reardelts barbell row
                    5x6x25
                    12x6,25 --> Kan ook zwaarder volgende keer

Reverse flyes
                    5x6x40,5
                    12x31,5

Barbell shrugs
                    5x6x80kg
                    12x50kg

Daarna nog wat buik en toen was ik weer voldaan. Ging beter dan gedacht. DL kan nog veel hoger. Techniek wordt ook steeds beter.

Comment

• Net benen getraind. Was al best wel kapot. Gisteren heel de dag in de efteling gesjouwt en vandaag in de stad.
                      Squat
                      8x40
                      6x60
                      3x70
                      5x6x75
                      12x60 --> Gewoon goede techniek. Volgende keer lukt de 80 wel weer.

Leg Press
                      6x184,5
                      4x6x174,5
                      12x130,5

Leg extensions
                      5x6x76,5
                      12x58,5

Leg curls
                      5x6xfull stack
                      12x67,5

Calf raises
                      5x6x121,5
                      12x103,5

Daarna 20 minuten fietsen.

Mn benen voelen nu als lood. Helemaal kapot! Goeie training! Gewichten dan niet maximaal maar toch voldaan

Comment

Net benen getraind. Was al best wel kapot. Gisteren heel de dag in de efteling gesjouwt en vandaag in de stad.
                        Squat
                        8x40
                        6x60
                        3x70
                        5x6x75
                        12x60 --> Gewoon goede techniek. Volgende keer lukt de 80 wel weer.

Leg Press
                        6x184,5
                        4x6x174,5
                        12x130,5

Leg extensions
                        5x6x76,5
                        12x58,5

Leg curls
                        5x6xfull stack
                        12x67,5

Calf raises
                        5x6x121,5
                        12x103,5

Daarna 20 minuten fietsen.

Mn benen voelen nu als lood. Helemaal kapot! Goeie training! Gewichten dan niet maximaal maar toch voldaan
                        Heey Sjoerd! Gaat goed zie ik wel Hoe vordert het met je vereniging? Al een deal kunnen sluiten met een sportvoedingleverancier?

Hoe doe jij die calf raises? staand,zittend,barbell, dumbell... smith of los? Misschien een filmpje ter illustratie?

Zo doorgaan kerel!
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

• Originally posted by Mauke View Post
                          Heey Sjoerd! Gaat goed zie ik wel Hoe vordert het met je vereniging? Al een deal kunnen sluiten met een sportvoedingleverancier?

Hoe doe jij die calf raises? staand,zittend,barbell, dumbell... smith of los? Misschien een filmpje ter illustratie?

Zo doorgaan kerel!
                          yooo man! Met de vereniging gaat het top! Nu 45 leden en januari wordt promotie 2.0 gelanceerd. Ook promotie voor vrouwen dan, zodat we die er ook in kunnen betrekken. Ben nu nog bezig met het vinden van een leverancier. Tentamens zijn voorbij dus dat soort contracten/regelingen ga ik nu volle bak achteraan!!

Hoe gaat het trainen bij jou?? De progressie er nog goed in???

The Standing Calf Raise - YouTube

Dit is het. Vrij makkelijk, met een machine is het. Je moet wel het geluk hebben dat je gym die machine heeft. Anders kan je het ook nog altijd doen op de leg press en dan seated ofzo! Ik vind die staande alleen fijner, dan vol ik het beter in mn kuiten

Comment

• Zoo, net biceps en triceps + buik gepakt! Ging lekker voldane training. Nu op naar kerst. Junken zal meevallen. Eten is gewoon gezond, veel vlees/vis, lekker puur natuur dus niks mis mee!

Comment

yooo man! Met de vereniging gaat het top! Nu 45 leden en januari wordt promotie 2.0 gelanceerd. Ook promotie voor vrouwen dan, zodat we die er ook in kunnen betrekken. Ben nu nog bezig met het vinden van een leverancier. Tentamens zijn voorbij dus dat soort contracten/regelingen ga ik nu volle bak achteraan!!

Hoe gaat het trainen bij jou?? De progressie er nog goed in???

The Standing Calf Raise - YouTube

Dit is het. Vrij makkelijk, met een machine is het. Je moet wel het geluk hebben dat je gym die machine heeft. Anders kan je het ook nog altijd doen op de leg press en dan seated ofzo! Ik vind die staande alleen fijner, dan vol ik het beter in mn kuiten
                              Bij mij gaat het lekker man... kracht gaat gestaag maar massa gaat redelijk snel al zeg ik het zelf valt me mee hoeveel vet ik aanzet, probeer de intake ook af te stemmen op inspanning per dag... dus lekker lang doorbulken en dan in de zomer nog een maand of misschien 2 cutten... kijken of ik de 95kg 10% haal zit nu iig op schema!

Dat apparaat is toch helemaal niet nodig joh! pak een smith, bar in squat positie voorste deel van je voeten op een box en klaar! even gefixeerd als dat apparaat, waste of money zou ik zeggen!

Maar mooi dat het goed gaat met de vereniging, hoeveel leden telt die sportschool van jou en hoeveel bekenden/vrienden van je zijn nu lid? Heb ik even een vergelijking qua animo!

Trainze en gelukkig nieuwjaar alvast man!
                              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

• probeer je kuiten eens 1 voor 1 te trainen, voelt bij mij veel beter aan

gewoon een box voor een paal zetten zodat je je evenwicht kan houden maar niet teveel kracht met je arm kan zetten. en voor gewicht gewoon je lichaam en evt een halter gebruiken.

zo voel ik mijn kuiten veel meer als op zo'n machine of in de smith.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X