Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @Silk, ja het is helemaal veranderd! Wel beter geworden! Extra powerrack. Alleen ook veel drukker geworden, dat is dan weer een beetje jammer

@joachim, Ja ik weet het man. Ik had echt al 3 maanden geen conventional meer gedaan. SLDL zat in het schema van Lyle, dus was out of the blue:P Moet eigenlijk meer aan de deadlift werken, ook al is het een max, rug moet gewoon goed zijn.

Maar bedankt allebei Het was boven verwachting. Squat ging best easy nog.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Vanaf dinsdag heb ik een week off van UD2.0 dus ga even verder in mijn logje hier om vervuiling te voorkomen. Zal op trainingsdagen +400 zitten en rustdagen onderhoud. Het gaat eigenlijk maar om 4 dagen want daarna ben ik 3 dagen naar Venetie en dan begint UD2.0 weer. Maar is alvast een goede set-up voor een cleanbulk als ik klaar ben met UD2.0.

Ga voor 600ml halfvolle chocomel na de workout. Komt neer op 456 kcals, 21g eiwit, 72g carbs en 12g vet. Ga dit gewoon eens proberen. Heb maizena al gehad, dextrose. Dit is wel lekker makkelijk, 3 minipakjes in je tas gooien en klaar is kees. Of gewoon een literpak kopen en 600 ml in een shakebeker doen, tis maar wat je chill vindt. Literpakken zijn wel goedkoper.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Net laatste keer LB gedaan. voor de squat en deadlift wilde ik keer maxen ofja kijken wat erin zit. Het resultaat was 2x een PR. 120 op de squat en 170 op de deadlift. Ik ben er happy mee!
        Ik vraag mij af of het nut heeft, zo'n spotter tijdens het squatten. Je kunt nu toch wel inschatten wat je zou moeten kunnen drukken. En als niet lukt dan wordt het wel opgevangen door het rack. Het lijkt mij vreselijik irritant om te squatten terwijl iemand in mijn nek zit te hijgen.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
          Ik vraag mij af of het nut heeft, zo'n spotter tijdens het squatten. Je kunt nu toch wel inschatten wat je zou moeten kunnen drukken. En als niet lukt dan wordt het wel opgevangen door het rack. Het lijkt mij vreselijik irritant om te squatten terwijl iemand in mijn nek zit te hijgen.
          Nouja, ik had nog nooit gemaxt met squatten. Dus had geen idee eigenlijk wat ik ongeveer kon. Vond het wel een prettig gevoel dat er iemand achter stond, deed verder niks maar ging wel mee met de beweging. Mentaal zal dat wel zitten.

Comment

• Weer bij gelezen Mooie vooruitgang maat. Sterk! Is die avatar van jezelf? Zo ja, nette fysiek! Mirin (no homo), hehe

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Nu ben ik de laatste die commentaar mag leveren op de squat, aangezien ik het zelf (nog) niet kan, maar komt je kont niet iets te snel omhoog? Je kont lijkt eerst omhoog te gaan en pas daarna je bovenlijf. Verder zou ik zelf blij zijn als ik jouw techniek had overigens
            Train hard or go hormone

Comment

• Dat valt erg mee, als het er is is het erg subtiel. Ze gaan ongeveer even snel omhoog.
              Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                Weer bij gelezen Mooie vooruitgang maat. Sterk! Is die avatar van jezelf? Zo ja, nette fysiek! Mirin (no homo), hehe

Nu ben ik de laatste die commentaar mag leveren op de squat, aangezien ik het zelf (nog) niet kan, maar komt je kont niet iets te snel omhoog? Je kont lijkt eerst omhoog te gaan en pas daarna je bovenlijf. Verder zou ik zelf blij zijn als ik jouw techniek had overigens
                Ben ik wel wat met je eens, dit was natuurlijk 92,5 en toen echt bijna mijn max voor die 5 reps, dus dan lever je wel automatisch wat in bij techniek. Moet goed letten altijd dat ik goed inadem en dan borst goed naar voren heb, rug op spanning etc voordat ik zak. Soms slack ik dat nog wel eens.

Comment

• Bij deze mijn bulk schema. Ik heb kcals nu nog redelijk laag ingezet. Wil het rustig gaan verhogen Vooral omdat ik vetpercentage niet te snel wil laten ophogen. Elke week of 2 weken zal er een 100 kcals bij komen indien ik niet aankom.
                  Attached Files

Comment

• Ziet er toch goed uit, lekker eten man haha.
                    niet een bakje kwark voor t slapen gaan?

Comment

• Nee, neem zelf casseine omdat dat gewoon sneller en praktischer is. Ook als ik niet thuis ben bijvoorbeeld

Net een pussy deload training achter de rug. 80% al was het voor sommige oefeningen nog even testen wat ik aankon en wat dus niet meteen te zwaar was.

BP
                      8x40
                      6x50
                      5x55
                      3x8x62,5 --> Maar lekker goed op techniek gefocused. Easy maar ging lekker

Chins
                      7x Bodyweight
                      7x Bodyweight
                      6x Bodyweight --> Easy! Fly like a butterfly, sting like a bee!

Incline dumbell press
                      3x12x20kg. Was echt zoeken naar gewichten. Dit was best pittig al, dus volgende week hou ik het op 20 en de week erop pas verhogen. Het moest nu nog super easy zijn, maar dit was denk ik al 90%. Goed op uitvoering gelet.

Barbell Row
                      3x10x50kg. Goed op uitvoering gelet, weer even wennen, benen wijd gezet en daardoor kon ik wat horizontaler staan.

Rear laterals cable
                      3x12x4,5 --> Dit was best zwaar al, kon alleen niet lichter. Zal ook komen omdat ik nog aan de oefenign moet wennen.

Close grip BP
                      3x12x50 --> ging echt heerlijk, lekkere burn, lekker easy. Goede techniek, heb hier echt veel op gegained

Hammer curls
                      2x12x13kg
                      12x11kg --> Die 13 was iets meer dan 90% denk ik, volgende keer wat rustiger aandoen.

Al met al een lekkere training. Volgende week ga ik dus een stapje zwaarder (90%) en in de derde week train in full power maar wel nog op de maximale reps binnen de reprange.

Daarna mag ik pas in reps wat gaan inleveren. Zo hoop ik lang te blijven kunnen verhogen, technisch vooruit te gaan en lekker massa te gainen.

Comment

• Vandaag deload LB training 80%
                        Squat
                        8x40
                        6x50
                        5x60
                        3x8x65 --> Lekker goed op techniek gelet. Ging wel te diep, dus moet hier in het vervolg wat op letten. rug al bijna recht dus dat rekken en strekken begint al beetje te werken!

RDL
                        8x60
                        3x8x80 --> Ging lekker, goede burn in hams

Leg press
                        3x12x112,5 --> Goed door laten zakken, doe de squat press even niet meer omdat ik geen zin meer heb om elke keer die gewichten te zoeken. Als je de leg press op standje 2 zet en dus diep genoeg gaat voel je m ook hard burnen!

Leg curls
                        3x12x45,5 --> Easy

Seated calf raises
                        3x12x103,5

Ab rollout
                        3x10xmet de stand --> Nog even beetje oefenenen op deze oefening

600ml chocomel en klaar Was een erg fijne training. Ik ga voortaan echt veel meer op techniek en uitvoering letten. Dan zal het kwa groeien ook wel harder gaan.

Comment

• mag ik vragen welke rek en strek oefeningen jij doet?
                          Ben ook van plan om meer aan me mobiliteit en flexibiliteit te werken alleen weet niet waar te beginnen...
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                            mag ik vragen welke rek en strek oefeningen jij doet?
                            Ben ook van plan om meer aan me mobiliteit en flexibiliteit te werken alleen weet niet waar te beginnen...
                            Ja man, deze doe ik allemaal:

Voor rustdagen:
                            Shoulder dislocations
                            90/90 stretch
                            Prayer squat: 30-60 seconds
                            Hero pose: 30-60 seconds
                            Pigeon pose: 30-60 seconds
                            Bird dog: 30 seconds each side
                            Upward facing dog: 30-60 seconds
                            Belly twist: 30 seconds each side
                            Squat to stand: 8x

Voor UB dagen
                            Scapular wallslides
                            Shoulder dislocations
                            Die stretch tegen de muur zeg maar waarbij je gewoon een deur vastpakt en je arm strekt
                            Oefening waarbij je je arm achter je nek brengt en druk zet op je elleboog
                            Upper trap stretch
                            Rotator cuff oefeningen

Voor LB dagen
                            High knee walk and grab
                            Prayer squat: 30-60 seconds
                            Hero pose: 30-60 seconds
                            Pigeon pose: 30-60 seconds
                            Bird dog: 30 seconds each side
                            Upward facing dog: 30-60 seconds
                            Belly twist: 30 seconds each side
                            Seated 90/90 stretch

Comment

• Net de training:

Bench
                              8x40
                              6x50
                              5x55
                              3x8x62,5

Pull ups
                              3x6

Military Press
                              3x12x32,5

T-bar row
                              3x10x45

Shrugs
                              3x12x50kg

CGBP
                              3x12x50kg

Biceps EZ curls
                              3x12x10kg aan elke kant.

Lekkere pomp training

Gewoon deload nog. Beetje zoeken naar gewichten op sommige oefeningen. Ging lekker.

Comment

• Ik ga over een week ook een deload doen, hoeveel procent doe jij van je normale gewichten? 50% bij elke oefening? Want je doet verder wel gelijk volume en aantal hh toch?
                                Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X