Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mauke View Post
    Bij mij gaat het lekker man... kracht gaat gestaag maar massa gaat redelijk snel al zeg ik het zelf valt me mee hoeveel vet ik aanzet, probeer de intake ook af te stemmen op inspanning per dag... dus lekker lang doorbulken en dan in de zomer nog een maand of misschien 2 cutten... kijken of ik de 95kg 10% haal zit nu iig op schema!

Dat apparaat is toch helemaal niet nodig joh! pak een smith, bar in squat positie voorste deel van je voeten op een box en klaar! even gefixeerd als dat apparaat, waste of money zou ik zeggen!

Maar mooi dat het goed gaat met de vereniging, hoeveel leden telt die sportschool van jou en hoeveel bekenden/vrienden van je zijn nu lid? Heb ik even een vergelijking qua animo!

Trainze en gelukkig nieuwjaar alvast man!
    Echt lekker dat de stijgende lijn er gewoon inzit!!! Over 2 weken ga ik ook weer mn bulk in. Richting de 90kg iig. Nu 86,5 ofzo. Smith hebben we niet hier Had ik in spanje wel gedaan, was wel ideaal. Voelde echt lekker!! Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel leden de gym heeft. Meer dan 1000 iig zeker. Maar er zitten veel mensen bij die maar 1x komen per jaar hoor. Denk wel dat vergeleken met andere steden Tilburg nog relatief klein is. Ik denk dat ongeveer 5 vrienden er bij zitten nu. Dus valt reuze mee. Eind januari kan ik je meer vertellen over de animo. Want dan ga ik een nieuwe promotiecampange lanceren die ook de vrouwen moet targetten!!!

Jij ook man! Dat het een jaar met veel progressie en mijlpalen mag worden, niet alleen binnen de sport maar ook in het leven.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Gewicht vanmorgen was 87,3. Net getraind in een andere gym want die van mij was dicht. Kan het zijn dat olympische barbells verschillende gewichten hebben. Ik had nu een hele oude verroeste. Hij voelde zwaarder aan, want de setjes op de bench voelden echt veel zwaarder. Dit lijkt me wel raar aangezien mn verkoudheid nu weg is en ik me goed voelde. Goed gegeten, dus mss dat het 5 kilo scheelt ofzo???? Training ging voor de rest wel lekker. Incline dumbell press ging beter, 2 kilo per dumbell. Dus goed teken. Rest ging ook allemaal okee, Het was alleen de bench waar ik dus dacht dat de stang zwaarder was.

Comment

• Net getraind weer. Rug en rear delts! Mn vermoeden was dus idd waar. Die verroeste barbell was dus zwaarder dan 20 kilo. Dacht al, het kan nooit zijn dat ik op de 70 kilo was blijven hangen met setjes van 70.Hoeveel zwaarder weet ik niet. Kilo of 2,5-5 denk. Dus Kracht komt vanzelf wel weer terug.

Comment

• Heb ik ook, toen mijn gym veranderde van apparatuur klaagde iedereen dat het zwaarder was, al de stangen zijn ook 12.5kg en de schijven waren ook niet het werkelijk gewicht.

Ik heb een set oude schijven over genomen en met die set maak ik gewoon 3 reps meer.
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Wel vervelend is het eigenlijk, want het levert wel een vertekend beeld van je prestaties op! 3 reps is wel een heel sick verschil man!

Comment

• Ja maakt ook niet uit, ik heb 100kg aan schijven thuis liggen met een barbell en bench maar ik gebruik het sporadisch. Was in het begin even vervelen maar nu ben ik er aan gewend.

leuke ervan is, is dat ik nu ergens anders zwaarder kan benchen

Comment

• Jaa dat is waar, goed voor je ego!!!!

Comment

• Ja idd!

zat ff in je sig te kijken en je oh press is best zwak tegenover je bench eigenlijk, hoe komt dat?

Comment

• Komt omdat ik die stats van de oh press van mn signature altijd gedaan heb na het benchen en wat 2 andere oefeningen voor borst tijdens mijn push/pull/benen schema. Oftewel, dan zijn mn schouders al aardig kapot. Dus geeft een beetje een vertekend beeld. Als ik oh press als eerste doe ik kan hoogstwaarschijnlijk wel stukken zwaarder!

Comment

• Vanaf volgende week weer bulken. Dit keer met een nieuw schema. Echter, ik twijfel nog tussen het UB/LB van Rene waar ik altijd erg lekker op ging of een 5x5 variant. Doel is om massa en kracht te pakken nu. Nu ging mn bench tijdens het UB/LB schema wel lekker vooruit. Dus moet nog even goed nadenken. Nijg meer richting het UB/LB schema op dit moment.

Comment

• Net benen getraind. Squat 5x6x75kg. Parallel. Ging goed. Volgende keer zwaarder dus. Vanaf maandag ga ik beginnen aan de UB/LB trainingen van Rene. Heb dat al een keer eerder gedaan en het ging toen erg lekker. Ga dat 4x per week doen. En weer bulken! Dus ben benieuwd hoeveel kracht en massa ik kan pakken! @Dyno. Het plan is om 1 van de 2x UB BP als eerst te doen en de andere keer incline. Wat vind je daarvan??? En ook 1x SLDL en de andere keer normale DL erin houden bij LB????

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                          Net benen getraind. Squat 5x6x75kg. Parallel. Ging goed. Volgende keer zwaarder dus. Vanaf maandag ga ik beginnen aan de UB/LB trainingen van Rene. Heb dat al een keer eerder gedaan en het ging toen erg lekker. Ga dat 4x per week doen. En weer bulken! Dus ben benieuwd hoeveel kracht en massa ik kan pakken! @Dyno. Het plan is om 1 van de 2x UB BP als eerst te doen en de andere keer incline. Wat vind je daarvan??? En ook 1x SLDL en de andere keer normale DL erin houden bij LB????
                          zou beide trainingen beginnen met vlak bankdrukken.
                          zou beide trainingen fullsquats doen + SLDL.

door de simpliciteit in het schema en het vaak doen van dezelfde oefeningen, merk ik dat de progressie het beste is.

Mijn ub/lb routines zijn hierop gebaseerd:
                          http://jcdfitness.com/wp-content/dow...outine_FAQ.pdf

Ik kan je alleen maar aanraden om dit goed door te lezen. Vooral de tips qua periodisatie, intensiteit, voeding etc zijn erg waardevol.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                            zou beide trainingen beginnen met vlak bankdrukken.
                            zou beide trainingen fullsquats doen + SLDL.

door de simpliciteit in het schema en het vaak doen van dezelfde oefeningen, merk ik dat de progressie het beste is.

Mijn ub/lb routines zijn hierop gebaseerd:
                            http://jcdfitness.com/wp-content/dow...outine_FAQ.pdf

Ik kan je alleen maar aanraden om dit goed door te lezen. Vooral de tips qua periodisatie, intensiteit, voeding etc zijn erg waardevol.
                            Precies wat ik zocht!!! Geeft me ook mooi antwoord op de vraag hoe en waarom deloaden En hoe ik dan moet eten!!! Kom je ook naar de trainingsmeet in adam 15 januari????

Comment

• Wat ik alleen niet begrijp met betrekking tot het deloaden:
                              In 2.1 zegt ie:
                              week 3-n; push the weights as much as you can

Daaronder ga je al deloaden in week 5. Dus wanneer moet je nu deloaden, na 9 weken of na 4 weken al???

Comment

• De training van vandaag ging lekker. Voelde me sterk!

LB:
                                squat
                                8x40
                                6x60
                                5x65
                                3x8x77,5 --> Ging erg lekker, moet ik nu de volgende LB training al verhogen of volgende week pas, aangezien ik binnen de rep range 6-8 moet blijven. Dyno???

SLDL
                                8x60
                                10x80
                                10x90
                                10x90 --> Het is ff zoeken naar de gewichten. Ook weer ff wennen aan de uitvoering. Laatste setje ging lekker weer.

Leg Press, Squat press
                                10x180
                                10x190 --> Volgende keer 190 mss 200 sowieso

Leg curl
                                12x72,5
                                12x72,5

Standing calve raies
                                10x103,5
                                10x103,5
                                10x103,5

Beetje bruik, hanging leg raises, side bents en weighted crunches en dat was het! Training voelt voldaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X