Dynobets reditio 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ramon1983 View Post
    Dat zijn mooie doelen.
    Komt overeen met hetgeen dat ik voor ogen heb, maar niet dit jaar!
    Denk je dat het haalbaar is binnen deze peiode zonder AAS?
    De krachtstats die hij opsomde zijn goed haalbaar binnen deze periode.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Zou wel echt sick zijn hoor 100kg 8 procent vet. Ga je dit doen met behulp van WSB en normaal bulken dan? Of ga je het nog met een speciale variant doen zoals UD2.0 bulks en cuts???
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
        Omdat ik al wat langer train en al redelijk wat basis massa heb, reken ik op een pond VVM gain per maand. als ik ongeveer een pond VVM opbouw per maand (wat volgens mij wel realistisch is), dan zit ik einde dit jaar aan de 94 bij 8% of 96 kilo bij 10%.

de erop volgende jaren kan ik wellicht rekenen op een 2-3 kilo VVM per jaar. dan zou ik toch aardig dicht bij de 100 kilo op 8-10% moeten komen.
        ---------------------

Ik mis dus grofweg een 8-9 kilo VVM (wat ik wil opbouwen in 3 jaar). Ik ben er ook van overtuigd dat dit zonder aas haalbaar is (maar dat dit wel echt hard werken zal zijn).

Dit jaar ga ik nog zeker 3 kilo VVM erbij bouwen. De missende 5-6 kilo VVM zou ik natuurlijk met een Kuur kunnen behalen. dan zou ik daar wellicht geen 2 jaren over doen, maar misschien maar een half jaartje.

Toch is kuren voor mij geen optie. Ik heb er vaker over nagedacht, maar kwam telkens tot de conclusie dat ik het niet wil doen. het past nou eenmaal niet bij wie ik ben en hoe ik denk.

Ik zal waarschijnlijk altijd naturel blijven. En we zullen wel zien hoe ver ik kan komen in de komende 5 jaren.

Dat het hard werken zal zijn, ben ik zeker met je eens, maar ben overtuigd dat jij die disipline wel hebt!
        Het zijn duidelijke doelen en e werkt he met een strak plan uit, dus dit aat e zeker lukken!
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

Omdat ik al wat langer train en al redelijk wat basis massa heb, reken ik op een pond VVM gain per maand. als ik ongeveer een pond VVM opbouw per maand (wat volgens mij wel realistisch is), dan zit ik einde dit jaar aan de 94 bij 8% of 96 kilo bij 10%.

de erop volgende jaren kan ik wellicht rekenen op een 2-3 kilo VVM per jaar. dan zou ik toch aardig dicht bij de 100 kilo op 8-10% moeten komen.
          ---------------------

Ik mis dus grofweg een 8-9 kilo VVM (wat ik wil opbouwen in 3 jaar). Ik ben er ook van overtuigd dat dit zonder aas haalbaar is (maar dat dit wel echt hard werken zal zijn).

Dit jaar ga ik nog zeker 3 kilo VVM erbij bouwen. De missende 5-6 kilo VVM zou ik natuurlijk met een Kuur kunnen behalen. dan zou ik daar wellicht geen 2 jaren over doen, maar misschien maar een half jaartje.

Toch is kuren voor mij geen optie. Ik heb er vaker over nagedacht, maar kwam telkens tot de conclusie dat ik het niet wil doen. het past nou eenmaal niet bij wie ik ben en hoe ik denk.

Ik zal waarschijnlijk altijd naturel blijven. En we zullen wel zien hoe ver ik kan komen in de komende 5 jaren.
          Met jouw kennis, discipline, motivatie en doorzettingsvermogen zal je dit zeker gaan lukken. En ik zal des te meer respect voor je hebben als je dit zonder kuur bereikt. Ik blijf je logs volgen.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Zou wel echt sick zijn hoor 100kg 8 procent vet. Ga je dit doen met behulp van WSB en normaal bulken dan? Of ga je het nog met een speciale variant doen zoals UD2.0 bulks en cuts???
            vanwege het gekut met mijn onderrug op dit moment, denk ik dat WSB nu niet de juiste keuze is. Je werkt op je max effort dag met maximale gewichten.

Volgens de fysio duurt het drie weken voordat de structuren en dergelijke in mijn onderrug hersteld zijn (maar wel nog wat gevoeliger als voorheen). pas als deze hersteld zijn kan ik weer gaan squatten en deadliften. Niet meteen max gewichten, maar het liefst beginnen met een gewicht wat ik 12x kan, en dan langzaam gewicht op bouwen. zodat mijn onderrug zich kan versterken met steeds zwaardere belastingen.

Maargoed voorlopig moet ik genoegen nemen met leg presses en leg curls (die op dit moment goed gaan).

Ik zal om richting de 100 kilo te komen waarschijnlijk ud2 bulk, ub/lb bulk, WSB, en misschien wat DC (of myo rep) training gaan doen. Steeds perioden van 8-16 weken. maar dit is een project van jaren.

Originally posted by Ramon1983 View Post
            Dat het hard werken zal zijn, ben ik zeker met je eens, maar ben overtuigd dat jij die disipline wel hebt!
            Het zijn duidelijke doelen en e werkt he met een strak plan uit, dus dit aat e zeker lukken!
            Originally posted by niet_hier View Post
            Met jouw kennis, discipline, motivatie en doorzettingsvermogen zal je dit zeker gaan lukken. En ik zal des te meer respect voor je hebben als je dit zonder kuur bereikt. Ik blijf je logs volgen.
            bedankt voor het vertrouwen. ikzelf denk ook dat dit voor mij haalbaar zal zijn. Mits ik natuurlijk ervoor blijf zorgen dat ik blessure vrij blijf etc.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zal om richting de 100 kilo te komen waarschijnlijk ud2 bulk, ub/lb bulk, WSB, en misschien wat DC (of myo rep) training gaan doen. Steeds perioden van 8-16 weken. maar dit is een project van jaren
              Ik ind het interessant om te zien, hoe jij je plan maakt voor de komende periode en daar kan ik en iedereen hier gelukkig alleen maar van leren.

Jij hebt me geadviseerd om een LB/UB schema te volgen voor 8 weken, maar hoe en wanneer bepaal jij voor jezelf wat je in je training gaat veranderen.
              Doe je dit ook vooraf of ga je op je gevoel af in het omschakelen van WSB naar DC of welke training ook.
              Last edited by dynobet; 07-06-2012, 10:19. Reason: quote gefixt

Comment

• rugpijn was zondag en maandag echt pijnlijk. Kon amper me bed uitkomen en als ik wat deed dan deed het veel pijn bij allemaal bewegingen.

Ik heb ervoor gekozen om ud2 te bulken qua training omdat de manier van trainen het beste gaat met mijn onderrug. depletion tijdens de ud2 bulk betekent relatief lage gewichten (12-15 reps). In een uurtje ben je klaar.

dinsdag ging het alweer wat beter met mijn onderrug. op dinsdag deed ik schouders, borst en kuiten (sample workout van lyle). Belasting op de onderrug was dus minimaal. Had verder ook nergens last van. behalve bij het archen van de rug op de bench press. dat voelde ik na het uitvoeren van de bench press wel.

woensdag ging het alweer een stukje beter. woensdag deed ik benen en rug (sample workout van lyle). Mijn onderrug voelde wel wat beter als de dag ervoor, maar was wel nog heel zwakjes, en ik moest goed oppassen. Tijdens mijn training had ik gelukkig nergens last van. (waarschijnlijk omdat gewichten relatief laag zijn bij depletion). Zelfs bij de leg press waar ik 14x250 kilo deed had ik geen pijn.

Vanochtend stond ik op en voelde het alweer een heel stuk beter aan. Onderrug sterkt langzaam aan. vandaag geen training, dus ik kan maximaal verder herstellen. Ik verwacht dan ook geen problemen tijdens mijn workout van vrijdag.

De workout van zondag zal ik zeer voorzichtig aangaan, omdat dit de workout is waar ik de zwaarste gewichten gebruik. Ik verwacht dat als ik geen squats en RDL doe, en deze vervang voor leg press en leg curls, dat ik deze training pijnvrij zal doorlopen.

Ik wil kosten wat het kost niet nog een keer zoiets meemaken met mijn onderrug.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Mooie doelen en zeker realistisch inderdaad!

Komt wat overeen met het mijne enkel bij mij nog wat meer mission impossible style.
                  (12-15kg VVM nu nog bij winnen in 13 maanden tijd..) Op armen en benen denk ik nog heel wat groeipotentieel over te hebben (hopelijk toch, ander is het geen vette bedoening ).
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                    Ik ind het interessant om te zien, hoe jij je plan maakt voor de komende periode en daar kan ik en iedereen hier gelukkig alleen maar van leren.

Jij hebt me geadviseerd om een LB/UB schema te volgen voor 8 weken, maar hoe en wanneer bepaal jij voor jezelf wat je in je training gaat veranderen.

Doe je dit ook vooraf of ga je op je gevoel af in het omschakelen van WSB naar DC of welke training ook.
                    Is afhankelijk van mijn gevoel op dat moment, beschikbare tijd, progressie die ik wel of niet meer maak.

Soms heb je een uitdaging nodig en wil je wat nieuws proberen, de andere keer grijp je liever terug op iets vertrouwds (waarvan je weet dat het werkt). (of je kiest voor een bepaalde manier van trainen omwille van lichamelijke toestand, zie vorige post).

dit zijn allemaal factoren die mee kunnen spelen in je beslissing. Uiteindelijk is het belangrijkste, dat je blijft trainen en daar plezier in hebt. En daarbij blessure vrij blijft.

Je zult dan zelf moeten kiezen welke methode het beste past daarbij.

Comment

Is afhankelijk van mijn gevoel op dat moment, beschikbare tijd, progressie die ik wel of niet meer maak.

Soms heb je een uitdaging nodig en wil je wat nieuws proberen, de andere keer grijp je liever terug op iets vertrouwds (waarvan je weet dat het werkt). (of je kiest voor een bepaalde manier van trainen omwille van lichamelijke toestand, zie vorige post).

dit zijn allemaal factoren die mee kunnen spelen in je beslissing. Uiteindelijk is het belangrijkste, dat je blijft trainen en daar plezier in hebt. En daarbij blessure vrij blijft.

Ben ik met je eens, vooral mbt tot die uitdaging.
                      Daarom is het denk ook belangrijk om te wisselen om juist die uitdaging erin te houden. Als je natuurlijk constant hetzelfde doet, zul je denk ik ook uiteindelijk tegen een barriere aanlopen. Om dan een andere trainingsvorm te nemen daag je jezelf weer uit om daar het beste uit te halen.

Comment

EENS, plan altijd vooruit. Vooral met dieten als UD2.0 kun je het niet van dag tot dag bekijken en zal je gewoon je dagelijkse bezigheden op 2 moeten zetten. Met het LB/UB schema van Dyno ben je een stuk flexiber kwa training en kwa voeding al helemaal.

Comment

• wat heb je met je onderrug?
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                            wat heb je met je onderrug?
                            Een aantal weken geleden tijdens een training is er iets mis gegaan met mijn onderrug. het ging voroge week best goed, maar heb toen het herstel van de blessure met een week vertraagd door eigenwijs te zijn en toch proberen te squatten.

pijnlijke en vervelende les is dat geweest. Nu gewoon luisteren naar de fysio tot ik goed hersteld ben.

Comment

• Net de tension workout gedaan. training ging goed (ook mijn onderrug voelde goed). De training (qua progressie) viel me reuze mee (gezien de omstandigheden). Vanaf volgende week wil ik mits de blessure het toelaat weer gaan cutten (en de daarbij horende training).
                              -------------------

Tension workout:

Bankdrukken:
                              11x80
                              10x80
                              (ging wat makkelijker als week ervoor)

Chin ups:
                              10x BW
                              9x BW
                              (eerste set was easy, tweede was wel redelijk zwaar).

Incline dumbell drukken:
                              12x30
                              10x30

1 arm seated row:
                              10x45 (+1 rep)
                              9x45

lateral raise:
                              12x77 (+1 rep)
                              10x77

calf raise:
                              14xFS (+1 rep)
                              13xFS (+1 rep)
                              11xFS

leg press:
                              10x280 (+30 kilo)
                              10x280
                              10x280

Leg curl:
                              11x73
                              10x68
                              10x64

close grip benchpress:
                              11x75 (+1 rep)
                              9x75

Biceps machine curl:
                              10x41
                              9x41
                              ----------------------------

gezien de omstandigheden ben ik hier zeer tevreden mee.

Comment

• Ziet er allemaal goed uit! Ondanks je blessure ga je nog aardig goed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X