Originally posted by Ramon1983
View Post
Dynobets reditio 2012
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by dynobet View PostOmdat ik al wat langer train en al redelijk wat basis massa heb, reken ik op een pond VVM gain per maand. als ik ongeveer een pond VVM opbouw per maand (wat volgens mij wel realistisch is), dan zit ik einde dit jaar aan de 94 bij 8% of 96 kilo bij 10%.
de erop volgende jaren kan ik wellicht rekenen op een 2-3 kilo VVM per jaar. dan zou ik toch aardig dicht bij de 100 kilo op 8-10% moeten komen.
---------------------
Ik mis dus grofweg een 8-9 kilo VVM (wat ik wil opbouwen in 3 jaar). Ik ben er ook van overtuigd dat dit zonder aas haalbaar is (maar dat dit wel echt hard werken zal zijn).
Dit jaar ga ik nog zeker 3 kilo VVM erbij bouwen. De missende 5-6 kilo VVM zou ik natuurlijk met een Kuur kunnen behalen. dan zou ik daar wellicht geen 2 jaren over doen, maar misschien maar een half jaartje.
Toch is kuren voor mij geen optie. Ik heb er vaker over nagedacht, maar kwam telkens tot de conclusie dat ik het niet wil doen. het past nou eenmaal niet bij wie ik ben en hoe ik denk.
Ik zal waarschijnlijk altijd naturel blijven. En we zullen wel zien hoe ver ik kan komen in de komende 5 jaren.
Dat het hard werken zal zijn, ben ik zeker met je eens, maar ben overtuigd dat jij die disipline wel hebt!
Het zijn duidelijke doelen en e werkt he met een strak plan uit, dus dit aat e zeker lukken!I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostOmdat ik al wat langer train en al redelijk wat basis massa heb, reken ik op een pond VVM gain per maand. als ik ongeveer een pond VVM opbouw per maand (wat volgens mij wel realistisch is), dan zit ik einde dit jaar aan de 94 bij 8% of 96 kilo bij 10%.
de erop volgende jaren kan ik wellicht rekenen op een 2-3 kilo VVM per jaar. dan zou ik toch aardig dicht bij de 100 kilo op 8-10% moeten komen.
---------------------
Ik mis dus grofweg een 8-9 kilo VVM (wat ik wil opbouwen in 3 jaar). Ik ben er ook van overtuigd dat dit zonder aas haalbaar is (maar dat dit wel echt hard werken zal zijn).
Dit jaar ga ik nog zeker 3 kilo VVM erbij bouwen. De missende 5-6 kilo VVM zou ik natuurlijk met een Kuur kunnen behalen. dan zou ik daar wellicht geen 2 jaren over doen, maar misschien maar een half jaartje.
Toch is kuren voor mij geen optie. Ik heb er vaker over nagedacht, maar kwam telkens tot de conclusie dat ik het niet wil doen. het past nou eenmaal niet bij wie ik ben en hoe ik denk.
Ik zal waarschijnlijk altijd naturel blijven. En we zullen wel zien hoe ver ik kan komen in de komende 5 jaren.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostZou wel echt sick zijn hoor 100kg 8 procent vet. Ga je dit doen met behulp van WSB en normaal bulken dan? Of ga je het nog met een speciale variant doen zoals UD2.0 bulks en cuts???
Volgens de fysio duurt het drie weken voordat de structuren en dergelijke in mijn onderrug hersteld zijn (maar wel nog wat gevoeliger als voorheen). pas als deze hersteld zijn kan ik weer gaan squatten en deadliften. Niet meteen max gewichten, maar het liefst beginnen met een gewicht wat ik 12x kan, en dan langzaam gewicht op bouwen. zodat mijn onderrug zich kan versterken met steeds zwaardere belastingen.
Maargoed voorlopig moet ik genoegen nemen met leg presses en leg curls (die op dit moment goed gaan).
Ik zal om richting de 100 kilo te komen waarschijnlijk ud2 bulk, ub/lb bulk, WSB, en misschien wat DC (of myo rep) training gaan doen. Steeds perioden van 8-16 weken. maar dit is een project van jaren.
Originally posted by Ramon1983 View PostDat het hard werken zal zijn, ben ik zeker met je eens, maar ben overtuigd dat jij die disipline wel hebt!
Het zijn duidelijke doelen en e werkt he met een strak plan uit, dus dit aat e zeker lukken!Originally posted by niet_hier View PostMet jouw kennis, discipline, motivatie en doorzettingsvermogen zal je dit zeker gaan lukken. En ik zal des te meer respect voor je hebben als je dit zonder kuur bereikt. Ik blijf je logs volgen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostIk zal om richting de 100 kilo te komen waarschijnlijk ud2 bulk, ub/lb bulk, WSB, en misschien wat DC (of myo rep) training gaan doen. Steeds perioden van 8-16 weken. maar dit is een project van jaren
Jij hebt me geadviseerd om een LB/UB schema te volgen voor 8 weken, maar hoe en wanneer bepaal jij voor jezelf wat je in je training gaat veranderen.
Doe je dit ook vooraf of ga je op je gevoel af in het omschakelen van WSB naar DC of welke training ook.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
rugpijn was zondag en maandag echt pijnlijk. Kon amper me bed uitkomen en als ik wat deed dan deed het veel pijn bij allemaal bewegingen.
Ik heb ervoor gekozen om ud2 te bulken qua training omdat de manier van trainen het beste gaat met mijn onderrug. depletion tijdens de ud2 bulk betekent relatief lage gewichten (12-15 reps). In een uurtje ben je klaar.
dinsdag ging het alweer wat beter met mijn onderrug. op dinsdag deed ik schouders, borst en kuiten (sample workout van lyle). Belasting op de onderrug was dus minimaal. Had verder ook nergens last van. behalve bij het archen van de rug op de bench press. dat voelde ik na het uitvoeren van de bench press wel.
woensdag ging het alweer een stukje beter. woensdag deed ik benen en rug (sample workout van lyle). Mijn onderrug voelde wel wat beter als de dag ervoor, maar was wel nog heel zwakjes, en ik moest goed oppassen. Tijdens mijn training had ik gelukkig nergens last van. (waarschijnlijk omdat gewichten relatief laag zijn bij depletion). Zelfs bij de leg press waar ik 14x250 kilo deed had ik geen pijn.
Vanochtend stond ik op en voelde het alweer een heel stuk beter aan. Onderrug sterkt langzaam aan. vandaag geen training, dus ik kan maximaal verder herstellen. Ik verwacht dan ook geen problemen tijdens mijn workout van vrijdag.
De workout van zondag zal ik zeer voorzichtig aangaan, omdat dit de workout is waar ik de zwaarste gewichten gebruik. Ik verwacht dat als ik geen squats en RDL doe, en deze vervang voor leg press en leg curls, dat ik deze training pijnvrij zal doorlopen.
Ik wil kosten wat het kost niet nog een keer zoiets meemaken met mijn onderrug.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Mooie doelen en zeker realistisch inderdaad!
Komt wat overeen met het mijne enkel bij mij nog wat meer mission impossible style.
(12-15kg VVM nu nog bij winnen in 13 maanden tijd..) Op armen en benen denk ik nog heel wat groeipotentieel over te hebben (hopelijk toch, ander is het geen vette bedoening ).On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostIk ind het interessant om te zien, hoe jij je plan maakt voor de komende periode en daar kan ik en iedereen hier gelukkig alleen maar van leren.
Jij hebt me geadviseerd om een LB/UB schema te volgen voor 8 weken, maar hoe en wanneer bepaal jij voor jezelf wat je in je training gaat veranderen.
Doe je dit ook vooraf of ga je op je gevoel af in het omschakelen van WSB naar DC of welke training ook.
Soms heb je een uitdaging nodig en wil je wat nieuws proberen, de andere keer grijp je liever terug op iets vertrouwds (waarvan je weet dat het werkt). (of je kiest voor een bepaalde manier van trainen omwille van lichamelijke toestand, zie vorige post).
dit zijn allemaal factoren die mee kunnen spelen in je beslissing. Uiteindelijk is het belangrijkste, dat je blijft trainen en daar plezier in hebt. En daarbij blessure vrij blijft.
Je zult dan zelf moeten kiezen welke methode het beste past daarbij.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostIs afhankelijk van mijn gevoel op dat moment, beschikbare tijd, progressie die ik wel of niet meer maak.
Soms heb je een uitdaging nodig en wil je wat nieuws proberen, de andere keer grijp je liever terug op iets vertrouwds (waarvan je weet dat het werkt). (of je kiest voor een bepaalde manier van trainen omwille van lichamelijke toestand, zie vorige post).
dit zijn allemaal factoren die mee kunnen spelen in je beslissing. Uiteindelijk is het belangrijkste, dat je blijft trainen en daar plezier in hebt. En daarbij blessure vrij blijft.
Je zult dan zelf moeten kiezen welke methode het beste past daarbij.
Ben ik met je eens, vooral mbt tot die uitdaging.
Daarom is het denk ook belangrijk om te wisselen om juist die uitdaging erin te houden. Als je natuurlijk constant hetzelfde doet, zul je denk ik ook uiteindelijk tegen een barriere aanlopen. Om dan een andere trainingsvorm te nemen daag je jezelf weer uit om daar het beste uit te halen.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostIs afhankelijk van mijn gevoel op dat moment, beschikbare tijd, progressie die ik wel of niet meer maak.
Je zult dan zelf moeten kiezen welke methode het beste past daarbij.
EENS, plan altijd vooruit. Vooral met dieten als UD2.0 kun je het niet van dag tot dag bekijken en zal je gewoon je dagelijkse bezigheden op 2 moeten zetten. Met het LB/UB schema van Dyno ben je een stuk flexiber kwa training en kwa voeding al helemaal.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by Teddek View Postwat heb je met je onderrug?
pijnlijke en vervelende les is dat geweest. Nu gewoon luisteren naar de fysio tot ik goed hersteld ben.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Net de tension workout gedaan. training ging goed (ook mijn onderrug voelde goed). De training (qua progressie) viel me reuze mee (gezien de omstandigheden). Vanaf volgende week wil ik mits de blessure het toelaat weer gaan cutten (en de daarbij horende training).
-------------------
Tension workout:
Bankdrukken:
11x80
10x80
(ging wat makkelijker als week ervoor)
Chin ups:
10x BW
9x BW
(eerste set was easy, tweede was wel redelijk zwaar).
Incline dumbell drukken:
12x30
10x30
1 arm seated row:
10x45 (+1 rep)
9x45
lateral raise:
12x77 (+1 rep)
10x77
calf raise:
14xFS (+1 rep)
13xFS (+1 rep)
11xFS
leg press:
10x280 (+30 kilo)
10x280
10x280
Leg curl:
11x73
10x68
10x64
close grip benchpress:
11x75 (+1 rep)
9x75
Biceps machine curl:
10x41
9x41
----------------------------
gezien de omstandigheden ben ik hier zeer tevreden mee.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment