Gaat idd nog steeds goed!
Dynobets reditio 2012
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by dynobet View PostEen aantal weken geleden tijdens een training is er iets mis gegaan met mijn onderrug. het ging voroge week best goed, maar heb toen het herstel van de blessure met een week vertraagd door eigenwijs te zijn en toch proberen te squatten.
pijnlijke en vervelende les is dat geweest. Nu gewoon luisteren naar de fysio tot ik goed hersteld ben.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostOk, dus je wordt wel behandeld door een fysio. Wat was de diagnose?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Vandaag een monster power workout gehad. Ik liet me helemaal gaan. energie en kracht gingen door het dak. Ik was gewoon niet kapot te krijgen.
zelfs na twee en een half uur lang op maximale intensiteit trainen had ik nog energie teveel. (zoveel dat ik thuis nog wat ben gaan optrekken, handstand push ups en normale push ups heb gedaan).
------------------------------
De power workout van deze week was dan ook super:
bankdrukken:
8x60
3x70
3x85
5x95 (+1 rep)(VPR)
5x95 (+1 rep)(VPR)
5x95 (+1 rep)(VPR)
(zeer tevreden hiermee).
Weighted chin ups:
bodyweight (95) + 16 kilo x 5 reps
(was makkelijker als de week ervoor, maar nog steeds erg zwaar).
seated row:
7x93
5x100
5x100
Incline dumbell press:
9x34 (per hand)(+2 rep).
(het eerste wat ik deed was kijken naar het getal op de dumbell. ik kon het fcking niet geloven. voelde allemaal zo licht.
mijn doel qua reps voor deze training is rond de 5 reps. 9 reps is toch teveel voor deze training. de eerstvolgende dumbell is direct 40 kilo (en in totaal dus 12 kg zwaarder). dit is vooral op deze oefening een enorme verhoging, maar ik heb het geprobeerd.
4x40 (per hand)(+pr+)
3x40 (per hand)(+pr+)
------------------------------
Leg press:
5x330 (full rom)
5x330 (full rom)
4x330 (full rom)(5de rep met handen geholpen).
Leg curl:
10x77
9x77
8x77
(leg curls vind ik niet fijn en niet veilig op hoge gewichten en lage reps. was dus een compromis).
Vind het erg jammer dat ik benen niet zo zwaar en intensief (met squats en RDL) aan kan pakken. Maar gezien de omstandigheden ben ik niet ontevreden.
seated calve raise (hefboom):
6x145 (+10 kilo)
6x145 (+10 kilo)
5x145 (+10 kilo)
(nu met 10 kilo meer was het minder zwaar als de week ervoor ).
shoulder press:
6x95 (+4 kilo)
5x95 (+4 kilo)
5x95 (+4 kilo)
(ging best soepel).
close grip bench press:
6x85 (+1 reps)(extra rep en te makkelijk)
5x90 (+5 kilo) (zwaar)
5x90 (+5 kilo) (zwaar)
(weet niet waar dit vandaan kwam, maar het is absoluut welkom. Wat een kick gaf het om die 5x90 te halen).
biceps curls:
machine: 5x54
---------------------------------
Weet nu niet wat ik ga doen. het plan was eigenlijk om nu even twee weken weer de focus op vet% verlagen te leggen. Van de andere kant weet ik bijna zeker dat volgende week echt een bom van een training gaat vallen in de sportschool als ik nog een week ud2 bulk ga doen.
ik zal er over nadenken, en beslis dan op dinsdag of ik ud2 bulk of cut ga doen. vet% is trouwens tijdens het bulken (de laatste weken) nog ietsjes gezakt. Heb het niet opnieuw laten meten, maar de taille omtrek is de laatste dagen wel meestal een halve tot een hele centimeter minder als de weken ervoor.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Heb je ook enig idee waarom deze training zo beestachtig ging? Bijvoorbeeld: had je jezelf de vorige trainingen toch (stiekem) een beetje ingehouden waardoor je nu opeens veel meer energie en power had?
Als je zou weten waardoor je opeens zo kunt knallen dan zou je dat in de toekomst gericht kunnen toepassen in plaats van dat het je opeens overkomt.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Deze week heb ik voor de verandering weer eens gecut (ud2). gewichten waren exact hetzelfde als vorige week. op sommige oefeningen voelde het net een tikkeltje zwaarder, maar ik kreeg wel mijn reps gemaakt.
-------------------
Tension workout:
Bankdrukken:
11x80
10x80
Chin ups:
10x BW
9x BW
Incline dumbell drukken:
12x30
10x30
1 arm seated row:
10x45
9x45
lateral raise:
12x77
10x77
calf raise:
14xFS
13xFS
11xFS
leg press:
10x280 (easy)
10x280 (zwaar)
10x280 (zwaar +)
(volgende week iets meer gewicht op set 1 en 2).
Leg curl:
11x73
10x68
10x64
close grip benchpress:
11x75
9x75
Biceps machine curl:
10x41
9x41
----------------------------
ging dus naar verwachting.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostHeb je nog wijzigingen in de voeding gemaakt voor de UD2.0 cut?
de voeding:
als ik ud2 cut op de low dagen: e250, k75, v50
als ik bulk de low dagen: e250, k100, v150-160
(carb loaden etc is hetzelfde).
voeding tijdens het cutten bestaat de laatste tijd veel uit verse vis. ik haal bij mij in de buurt hele vissen. lekker op de gril of in de pan. wat groenten erbij wokken en klaar. Ook soms een omelet met 2 hele eieren, 3 ei eiwitten, wat stukjes kipfilet en groenten. Een salade met een blikje tonijn, eitje en yoghurt dressing (zelf gemaakt). of als ik weinig tijd heb gewoon een bakje kwark als maaltijd.
als ik bulk, dan gaat er bij die bak kwark nog een 50g noten bij. Omelet wordt een omelet van 6 hele eieren met groenten. Vis neem ik vettere vis. of een salade met olijfolie/balsamico dressing, noten, tonijn etc. door de 25g extra carbs kan ik vaak ook nog 2-3 stuks fruit extra nemen. zo eten bevalt me erg goed.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postik switch nu steeds wat ud2 bulk en cut weekjes door elkaar (eerst 2 weken gecut, toen 2 weken gebulked, nu weer een weekje gecut. omdat het systeem hetzelfde blijft, kun je het perfect afwisselen. Al is de bulk variant een eitje en de cut variant soms echt een bitch.
de voeding:
als ik ud2 cut op de low dagen: e250, k75, v50
als ik bulk de low dagen: e250, k100, v150-160
(carb loaden etc is hetzelfde).
voeding tijdens het cutten bestaat de laatste tijd veel uit verse vis. ik haal bij mij in de buurt hele vissen. lekker op de gril of in de pan. wat groenten erbij wokken en klaar. Ook soms een omelet met 2 hele eieren, 3 ei eiwitten, wat stukjes kipfilet en groenten. Een salade met een blikje tonijn, eitje en yoghurt dressing (zelf gemaakt). of als ik weinig tijd heb gewoon een bakje kwark als maaltijd.
als ik bulk, dan gaat er bij die bak kwark nog een 50g noten bij. Omelet wordt een omelet van 6 hele eieren met groenten. Vis neem ik vettere vis. of een salade met olijfolie/balsamico dressing, noten, tonijn etc. door de 25g extra carbs kan ik vaak ook nog 2-3 stuks fruit extra nemen. zo eten bevalt me erg goed.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostHeb je ook enig idee waarom deze training zo beestachtig ging? Bijvoorbeeld: had je jezelf de vorige trainingen toch (stiekem) een beetje ingehouden waardoor je nu opeens veel meer energie en power had?
Als je zou weten waardoor je opeens zo kunt knallen dan zou je dat in de toekomst gericht kunnen toepassen in plaats van dat het je opeens overkomt.
Originally posted by quibus View Postpfff wat een log, gister al een ander gelezen op me werk, vandaag deze, niet alles maar wel veel.
Je bent lekker bezig man, tof ook om te zien hoe je kennis de afgelopen tijd(sinds ik weg was) flink gestegen is.
succes verder.
mvg q
Originally posted by sjoerdiezee View PostKlinkt goed! Ik ga midden juli een week of 3 UD2.0 doen weer. Tegen die tijd hoor ik graag wat low-carb recepten van je!!!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment