UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• UD2.0 log Sjoerd start 26-03

Jongens en meisjes,

Bij deze open in een nieuwe log die in zal gaan vanaf 26 maart. Tot die tijd zullen hier de voorbereidingen van UD2.0 in getroffen worden. Heb vandaag de carb load uitgewerkt. Dit is natuurlijk ook het meeste werk. De pastasaus staat er nog niet bij, hier denk ik nog even over na.

Gewicht waar ik van uitgegaan ben: 90kg. 14% vet. Dus uiteindelijk een carbload van 1238 carbs. Betekent dat er nu nog wat marge is voor saus.
    Op dag 1: 602 carbs, 28g vet
    Op dag 2: 612 carbs, 52g vet
    OP dag 1 zijn de 3 maaltijden voor het loaden dus niet meegerekend. Die zijn alleen relevant voor de eiwitten om rekening mee te houden.

Kijk er maar eens naar. Ik hoor graag opbouwende kritiek. Ik ben uitgegaan van een onderhoud van 3600. Uit ervaring weet ik dat dit juist is en juist omdat ik dus nu mijn onderhoud weet hoop ik ook betere resultaten tijdens de UD2.0 cycles te boeken.

Bijlage carb load volgt nog. Heb geen ruimte meer voor bijlages.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Bij deze dus de carb load. Saus voor de pasta moet er nog bij komen, zie eerdere post voor verdere comments.
    Last edited by dynobet; 12-03-2012, 23:09.

Comment

Heb nu ook mijn depletion voeding ongeveer zo goed als klaar. Het moeilijkste van de planning is dus achter de rug. De overige 2 dagen zullen ook snel volgen. Nog 3 weekenden met komend weekend meegerekend en dan beginnen we!! Kan niet wachten.

Ben benieuwd naar de comments.
      Last edited by dynobet; 12-03-2012, 23:09.

Comment

Succes, nu geen tijd om te lezen maar doe ik vanavond wel eens
        I'm not special, but not the same as you.
        Because I do things you will never do.
        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Thanks brah!! De voeding was wel ffkes een half dagje werk. Vooral omdat ik even de voedingswaarde heb opgezocht in de supermarkt voor bijvoorbeeld de kaas en de kwark. Ik wil gewoon 4,5% verliezen in 6 weken. Dus hardcore stuff!

Comment

Yeah, zal deze volgen, veel uit je vorige UD2 logs geleerd voor ik het voor de eerste keer deed
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Veel succes! Ik neem aan dat je profielpic geschoten is toen je rond 8% zat(door ud 2.0)?
              Lid van de 200 club

Comment

Chill!! Hoe meer mensen die het bij gaan houden hoe beter! Uiteraard hoop ik ook dat Dyno het nog even een keer checkt, maar volgens mij is het allemaal 100% goed gestructureerd en moeten we nu kijken hoe week 1 gaat bevallen. 26 maart is de startdatum. 23 maart ga ik de boodschappen halen voor de eerste dagen. Tyrosine is besteld, creatine en dextro had ik nog van vorig jaar (neem aan dat het nog wel goed is).

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                  Veel succes! Ik neem aan dat je profielpic geschoten is toen je rond 8% zat(door ud 2.0)?
                  Ja klopt Dit was uiteraard na het tannen, hehe. Dus stond wel iets hoger dan 8, alleen gewoon goede belichting. Denk dat dat een procent of 10 was.

Comment

Bij deze de uitwerking van de 7 dagen UD2.0 In het weekend moet er denk ik nog een beetje meer groente bij richting het einde van de dag, vooral zondag.

Dyno, ik hoop ook op een review van jou!

@de rest, natuurlijk hoor ik ook graag kritiek van jullie!

Ik wil UD2.0 optimaal ingaan. Vergeleken met mijn laatste cycle van 6 weken eind 2010 is het al stukken beter! Toen deed ik het wel in Spanje dus was het wel meer hardcore, minder midellen tot mijn beschikking.

Comment

Ik zal er naar kijken als ik weer achter een pc zit. Heb nu geen pc tot beschikking en enkel iPad dus geen excel.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

No problemo bro!

Comment

Zit nu ook met de gedachte te spelen om de kcals volgende week even op onderhoud te houden: 3600. Nu zit ik op 3900/4400. Lijkt mij niet het meest ideale om dat meteen daarna 1800 kcals binnen te krijgen. Wel erg grote overgang.

Wat zeggen jullie ervan?

Comment

depletion voeding ziet er goed uit. wel een echte shitload aan groente. zoveel is wellicht niet nodig, maar slecht is het zeker niet. mooi schema opzich.

bij depletion en begin carb load dag: ziet er ook allemaal goed uit. ik zou bij de 125g dextrose maar 45g whey nemen, en dan bij de volgende maaltijd twee uur later, met jam en witbrood nog een 25g whey nemen. misschien nog 250g kwark bij je laatste maal van de dag.

dag 2 van de carb load ziet er ook netjes uit, maar waarom de 20g whey bij de laatste twee maaltijden. snap ik niet helemaal. oja als je de magere yoghurt van de ah pakt, die bevat 5g eiwitten per 100g en niet maar 3g per 100g. dan heb je met 500g magere yoghurt en de brinta evenveel eiwitten als je nu hebt met de whey, maar dan zonder whey.

op dag 6 het bruinbrood met pindakaas lijkt me een minder goed idee (veel carbs + veel vetten samen is iets wat je nooit tegenkomt bij ud2). Ik zou de pindakaas weglaten, en gewoon wat philedelphia light ofzo op je brood smeren met wat rosbief en wat kipfilet. en dan wat walnoten eten bij de casseine shake. en waarom casseine ipv kwark?

dag 7 is de bedoeling dat je de dag begint met wat higher carb lower fat maaltijden, en richting halverwege de dag switch naar low(er) carb met meer vetten. dus daar zou je nog een en ander kunnen veranderen. begin van de dag bijvoorbeeld maaltijden met 40-50g eiwitten, 75g koolhydraten, 10g vetten. einde van de dag 40-50g eiwitten, 20-25g koolhydraten, 25-40g vetten?

maar het ziet er iig al heel netjes uit.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              depletion voeding ziet er goed uit. wel een echte shitload aan groente. zoveel is wellicht niet nodig, maar slecht is het zeker niet. mooi schema opzich.

I know, ga even kijken hoe dit in de realiteit bevalt in week 1, daarna eventueel veranderiengen maken. Het is iig al wat minder dan bij mijn eerst cycles. Toen at ik hardcore een kg sperziebonen:P. Wordt 2 bakken kwark niet teveel voor de depletion???

bij depletion en begin carb load dag: ziet er ook allemaal goed uit. ik zou bij de 125g dextrose maar 45g whey nemen, en dan bij de volgende maaltijd twee uur later, met jam en witbrood nog een 25g whey nemen. misschien nog 250g kwark bij je laatste maal van de dag.

Ga ik doen!

dag 2 van de carb load ziet er ook netjes uit, maar waarom de 20g whey bij de laatste twee maaltijden. snap ik niet helemaal. oja als je de magere yoghurt van de ah pakt, die bevat 5g eiwitten per 100g en niet maar 3g per 100g. dan heb je met 500g magere yoghurt en de brinta evenveel eiwitten als je nu hebt met de whey, maar dan zonder whey.

Zal het veranderen. Kan ik de whey dan weglaten of moet ik dan eerder wat minder yoghurt nemen en dan wel de whey erin houden?

op dag 6 het bruinbrood met pindakaas lijkt me een minder goed idee (veel carbs + veel vetten samen is iets wat je nooit tegenkomt bij ud2). Ik zou de pindakaas weglaten, en gewoon wat philedelphia light ofzo op je brood smeren met wat rosbief en wat kipfilet. en dan wat walnoten eten bij de casseine shake. en waarom casseine ipv kwark?

Zit eigenlijk niet echt een achterliggende gedachte achter. Heb dit tijdens mijn bulk gedaan omdat het gewoon sneller weg te krijgen was. Kan het eventueel ook vervangen door kwark. Maakt mij niks uit eigenlijk. De vetten moet ik dus meer richting het einde doen. Prima

dag 7 is de bedoeling dat je de dag begint met wat higher carb lower fat maaltijden, en richting halverwege de dag switch naar low(er) carb met meer vetten. dus daar zou je nog een en ander kunnen veranderen. begin van de dag bijvoorbeeld maaltijden met 40-50g eiwitten, 75g koolhydraten, 10g vetten. einde van de dag 40-50g eiwitten, 20-25g koolhydraten, 25-40g vetten?

Die koolhydraten, heb je daar nog een paar goede bronnen voor behalve groente??

maar het ziet er iig al heel netjes uit.
                              Vind het overigens een heel interessant process. Je leert veel van het zelf maken en uitdokteren van het schema. Heb mijn logje van 2010 ook even doorgenomen toen jij me er heel goed mee geholpen had. Dan is dit nu echt veel efficienter, ofja het zou efficienter moeten zijn. Toen had ik acquarius erin zitten bijvoorbeeld. Was het kwa voeding veel minder optimaal, wist ik mijn onderhoud niet etc. En zelfs toen veel resultaat al was ik wel veel kilos verloren. Daarom heb ik nu gekozen voor wat hogere intake voor wat meer spierbehoud.

Nog een laatste vraag: Ik zit nu al op maintenance even anderhalve week. Vind je dit een goed idee? Dacht dat ik anders wel een erg groot verschil had, aangezien Lyle zegt dat je ook niet meteen vanuit dieet naar UD2.0 moet ivm metabolisme. Weet niet in hoeverre dit ook opgaat voor de bulk, maar ik vond het wel redelijk logisch en dacht dat het makkelijk was dan om de eerste depletion door te komen.

Bedankt zover weer!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X