House Of Gain LOG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Triple Aces View Post
    Ziet er toch vrij goed uit vind ik? Niks op aan te merken.. Alleen kan je moeilijk oordelen zonder gewicht erop, frontsquat is zo'n typische waar vorm gaat slecht worden vanaf het zwaar wordt..
    Ok, thanks man! Blij dat de techniek nu al vrij goed zit, dacht dat hij nog beter moest. Vanaf nu af en toe wat verhogen, we zullen wel zien waar we komen
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Mooie trainingen en de front squat ziet er goed uit.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• het lijkt alsof je bij je normale squats op het onderste punt je hakken van de grond af komen.

front squat kun je nu niet echt over oordelen omdat het gewicht daarvoor nu gewoon te laag is. kun je nog een filmpje maken met 60+kg. dan kun je er beter mening over geven.

probeer bij front squats vooral rechtop te blijven ipv je heupen zover mogelijk naar achter te gooien.

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
          Bij 1:58 - 2:10 bolt je rug gevaarlijk, vooral bij die laatste rep. Let daar goed op!
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
            Bij 1:58 - 2:10 bolt je rug gevaarlijk, vooral bij die laatste rep. Let daar goed op!
            Valt best mee, ziet er op video erger uit dan dat het is.
            Maar was ons ook al een tijdje geleden opgevallen inderdaad.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
              het lijkt alsof je bij je normale squats op het onderste punt je hakken van de grond af komen.

front squat kun je nu niet echt over oordelen omdat het gewicht daarvoor nu gewoon te laag is. kun je nog een filmpje maken met 60+kg. dan kun je er beter mening over geven.

probeer bij front squats vooral rechtop te blijven ipv je heupen zover mogelijk naar achter te gooien.
              Hmm zal straks nog eens kijken naar men video en zal er in elk geval goed opletten dat men voeten op de grond blijven. En ja ik ga inderdaad nog eens een nieuw filmpje maken met meer gewicht

Jep daar heb ik het nog moeilijk mee om men rug goed verticaal te houden maar hoop dat het verbeterd met goed op te letten en veel te doen.
              Originally posted by inferno_0666 View Post
              Ja, ben ik me ook bewust van, het is gewoon voor mij een te hoog gewicht om hem nog met rechte rug te kunnen uitduwen bij full squat. Was toen de laatste training van nieuw schema, vanaf nu doe ik front of hack squat en geen full meer

Thanks voor de comments mannen!

Comment

Ja, ben ik me ook bewust van, het is gewoon voor mij een te hoog gewicht om hem nog met rechte rug te kunnen uitduwen bij full squat. Was toen de laatste training van nieuw schema, vanaf nu doe ik front of hack squat en geen full meer

Thanks voor de comments mannen!
                Waarom geen full meer? Gewoon werken aan je techniek dan komt het wel goed. Vraag Triple om je te helpen wanneer hij bij jullie langs komt.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Waarom geen full meer? Gewoon werken aan je techniek dan komt het wel goed. Vraag Triple om je te helpen wanneer hij bij jullie langs komt.
                  Mja heb het gevoel dat ik eens iets anders nodig heb, zoals full of hack squat. Techniek kan ik nog onder controle houden bij 90 kg maar bij max gewicht is het duwen om naar omhoog te geraken en kan ik men techniek niet volledig goed houden. Het diep gaan helpt daar me zeker ook niet bij.

@marcel, filmpje bekeken, rechtervoet mss af en toe maar linker zeker niet dus misschien is het gezichtsbedrog, ga het in elk geval bij volgende training laten checken door gleke en workhorse

Comment

Mja heb het gevoel dat ik eens iets anders nodig heb, zoals full of hack squat. Techniek kan ik nog onder controle houden bij 90 kg maar bij max gewicht is het duwen om naar omhoog te geraken en kan ik men techniek niet volledig goed houden. Het diep gaan helpt daar me zeker ook niet bij.
                    Dat is een kwestie van veel geduld en doorzettingsvermogen. Probeer anders of het beter gaat met low bar squats.
                    - Dave Tate

Comment

Dat is een kwestie van veel geduld en doorzettingsvermogen. Probeer anders of het beter gaat met low bar squats.
                      Dat is waar! Ga hem sowiezo wel nog eens opnieuw doen ooit en ga dan weer goed op techniek letten.
                      Denk gewoon dat het tijd is om eens een nieuwe varriant toe te voegen want ik doe al een tijdje full squat en heb nog nooit hack of front gedaan. Vandaar dus vooral het feit dat ik ga veranderen
                      Low bar durf ik niet echt doen momenteel omdat ik zeer snel last heb van een pols blessure.
                      Maar in elk geval bedankt voor de tips!

Comment

Dat is waar! Ga hem sowiezo wel nog eens opnieuw doen ooit en ga dan weer goed op techniek letten.
                        Denk gewoon dat het tijd is om eens een nieuwe varriant toe te voegen want ik doe al een tijdje full squat en heb nog nooit hack of front gedaan. Vandaar dus vooral het feit dat ik ga veranderen
                        Het gaat zeker om de hack squat met een barbell, of niet? Volgens mij had gleke het erover een tijdje geleden.

Low bar durf ik niet echt doen momenteel omdat ik zeer snel last heb van een pols blessure.
                        Maar in elk geval bedankt voor de tips!
                        Je moet er inderdaad op letten dat je het gewicht niet met je armen ondersteunt waardoor er onnodige druk op je polsen komt. Daar heb ik zelf ook aan moeten werken. Het is nu eenmaal zo dat high bar squats natuurlijk aanvoelen, dat is de positie waarin je automatisch de stang op je traps legt. Bij low bar moet je op meerdere details letten en je schouders moeten flexibel genoeg zijn.
                        - Dave Tate

Comment

Het gaat zeker om de hack squat met een barbell, of niet? Volgens mij had gleke het erover een tijdje geleden.

Je moet er inderdaad op letten dat je het gewicht niet met je armen ondersteunt waardoor er onnodige druk op je polsen komt. Daar heb ik zelf ook aan moeten werken. Het is nu eenmaal zo dat high bar squats natuurlijk aanvoelen, dat is de positie waarin je automatisch de stang op je traps legt. Bij low bar moet je op meerdere details letten en je schouders moeten flexibel genoeg zijn.
                          ja inderdaad de hack squat met barbell, vroeger had ik het probleem dat ik naar achteren viel maar men hamstrings beginnen een beetje flexibler te worden dus hoop dat dat al wat beter zit.

Comment

• training eergisteren

DBrow
                            12x22
                            8x42
                            5x62
                            5x62
                            5x62
                            5x62 lightweight

chins
                            5xbw+22,5kg
                            5xbw+22,5kg
                            1xbw+30kg
                            1xbw+35kg PR

Ik weet zeker dat 40+ kg er had ingezeten moest ik niet eerst die setjes van 5 hebben gedaan.

shrugs
                            8x60
                            8x120
                            8x175
                            8x175
                            8x175 PR

Biceps barbell curl
                            8x30
                            8x35
                            8x40
                            4x47,5
                            5x47,5
                            4x47,5

biceps cable hammer curls
                            12x60
                            12x60
                            Last edited by gleke; 28-08-2012, 14:21.
                            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Training 24/08
                              BP
                              12x20
                              8x45
                              8x57,5 paused
                              5x67,5 paused
                              5x72,5 paused
                              5x72,5 paused
                              5x72,5 paused
                              5x72,5 paused
                              5x72,5 paused,

Incline BP
                              Fx70+8x60
                              7x65
                              3x70, VPR

Triceps pushdown
                              7x72,5
                              6x72,5
                              8x70

Skull crushers
                              12x25
                              10x25+2x25 forced
                              I May Not Be There Yet But I Am Closer Than I Was Yesterday

SQ 140 BP 100 DL 170 Clean 70 Snatch 50 BW 67

Comment

• training 25/08
                                SQ
                                12x20
                                8x40
                                5x65
                                5x85
                                5x105 kniebanden lichtjes gebandeerd
                                3x3x117,5 kniebanden lichtjes gebandeerd

mega slechte squats, kromme rug, slechte beweging, had ook het probleem bij 3x3 dat ik knieƫn naar binnen duwde .
                                Kortom trok op niets !

Front squat
                                6x52,5
                                6x52,5
                                8x52,5

Romanian DL
                                5x60
                                5x5x100
                                Last edited by Workhorse; 28-08-2012, 21:04.
                                I May Not Be There Yet But I Am Closer Than I Was Yesterday

SQ 140 BP 100 DL 170 Clean 70 Snatch 50 BW 67

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X