Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Daarnet HoG Dreamchaser geholpen bij zijn training. Wat een talent..
op een bw van 57kg
3x120 SQ (easy) (+2xbw)
1x170 DL (bijna 3xbw)
1,5 maand geleden was zijn PR bij squat nog 110.
Klinkt zeker goed. Hoe oud is hij?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Belachelijk eigenlijk, doe ik 2 x 5x5 MP schema's daalt men kracht zelfs op MP. Nu doe ik hem heel tijdje niet en doe ik 5 reps met wat vroeger men PR was.. MP is nog altijd zeer zwak t.o.v. bench. Waarschijnlijk had ik vroeger teveel volume voor schouders. Nu zit 5x5 MP weer in het schema, eens kijken wat dat geeft.
Zelden zo een talent gezien, vroeger was hij een 'Prima Donna' nu is hij 'thoroughbred'.
Even ter info nog:
Op zijn 17de is hij samen met mij in een krap healthcity ding begonnen. Nooit benen getraint, want hey waarom zou je die moeten trainen is toch niet nodig volgens de coaches daar. Bende lamlullen.
Na 1 jaar was zijn abonnement afgelopen en heeft hij 2 jaar niet getraint heel af en toe kwam hij bij mij eens trainen om dan te toppen (hij heeft ooit nog 175 DL gedaan (1 van de eerste keren dat hij deadlift deed)). Sinds kort is hij dan deftig bij mij beginnen trainen, zijn beginnerschema is net afgelopen en nu begint het echte werk eigenlijk.
Mooi zon clubje waar iedereen van elkaar kan leren en zich kan optrekken aan anderen.
Zit ik dan in me remy op zolder haha.
Ik wilde even melden dat ik niet zo veel post in dit en jullie persoonlijke topics, maar ik volg ze allemaal hoor, erg leuk.
Thanks man, dat waardeer ik echt!!
en inderdaad zo'n clubje is echt leuk, er blijven maar mensen vragen of ze hier kunnen komen trainen maar momenteel is er geen plaats meer
Maar wie weet op termijn een eigen gym, we zouden het in elk geval alle 3 (ik gleke en workhorse) zien zitten.
Ah ook nice dat je thuis traint, vind ik echt veel leuker dan in een gym
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment