Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weet ik, dat doe ik zelf ook; 3x per week squatten en lichtere sets op de 2de dag. Maar 50kg lijkt mij wat licht in verhouding tot je top sets op de zware dagen. Vandaar die opmerking. Volgens mij moet het best lukken om die sets met 75kg of zo uit te voeren.
Ja dat is wel waar, maar doordat ik de dag ervoor gesquat heb en meestal men benen goed stijf aanvoelen heb ik meer de neiging om wat lichter te gaan.
Maar je hebt wel volledig gelijk.
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Training van vandaag
BP
10x20
8x50
5x70 paused
5x80 paused
5x90 paused --> VPR!!!! Mega zalig!! Laatste rep was wel close, dus meer zat er echt niet in vandaag.
Ja dat is wel waar, maar doordat ik de dag ervoor gesquat heb en meestal men benen goed stijf aanvoelen heb ik meer de neiging om wat lichter te gaan.
Maar je hebt wel volledig gelijk.
Gewoon doen de volgende keer. Die stijfheid is er zo uit na 2 sets.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
snap ook niet echt wat er 'mis' gaat met de progressie bij gleke, traint goed en doordacht, techniek is ok, eet goed, is gepassioneerd... Snap niet hoe het komt dat je soms van die periodes hebt dat je wat terugvalt, of lang op zelfde niveau blijft...
Is helemaal geen aanval ofzo he trouwens, weet je wel denk ik.
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
zou es et volledige schema veranderen... doe terug zoals vroeger!
Dat is net het vreemde, vroeger zat men trainingschema veel minder goed, maar toch kon ik PR's zetten en gewicht blijven verhogen.
Nu ik betere trainingschema's heb nog meer kennis heb over voeding en training gaan men trainingen slechter en slechter..
Bijvoorbeeld, eergisteren heb ik 5x5x105 SQ gedaan (70% PR), de eerste sets waren gewoon weg belachelijk alles voelde slecht aan, er zat helemaal geen speed in. Nu zou je kunnen denken dat het in men 'mind' zat, maar ik zat al een week te denken dat die reps zo vlot zouden gaan en echt omhoog zouden vliegen.
snap ook niet echt wat er 'mis' gaat met de progressie bij gleke, traint goed en doordacht, techniek is ok, eet goed, is gepassioneerd... Snap niet hoe het komt dat je soms van die periodes hebt dat je wat terugvalt, of lang op zelfde niveau blijft...
Is helemaal geen aanval ofzo he trouwens, weet je wel denk ik.
Tuurlijk weet ik dat wel maat.
Bij deadlift kwam het vooral omdat ik nog meer op men techniek ben gaan letten (alhoewel ik zeker ben dat ik nu geen 195kg meer DL met 'slechtere' techniek), maar bij BP en SQ weet ik echt niet hoe het komt. En uiteraard heeft iedereen wel wat een verschillende aanpak nodig, maar nbtp gaat bijvoorbeeld super goed vooruit tegenwoordig op BP en SQ. En Workhorse kan ook helemaal niet klagen. Ik zal het volume gewoon nog meer moeten in de gaten houden en veranderen indien nodig.
Ging zeer goed, zeer vlot spanning kunnen zetten en omhoog kunnen gaan.
Zeer blij mee dus, dit heeft me hoop.
leg curl
10x20
10x48,75
10x48,75
Ik kijk al uit naar de volgende LB training! (serieus bedoelt, geen sarcasme)
edit:
Het komt wel, ooit zal ik die 200 DL'en sowieso..
BP en SQ zullen ook vooruit gaan, gewoon gedult blijven hebben en blijven alles geven wat nodig is.
Gleke, als jij niet meer vooruit gaat, ga eens anders trainen, bijvoorbeeld 10 reps maken. Ik ga keihard vooruit hiermee, elke keer gain ik wel 10 kg als ik een keer ga toppen met squat.. Probeer dat eens, gewoon helemaal iets anders
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Vandaag was men doel om eens 155 te squaten. Eerste opwarming sets voelden maar raar aan en de 1x140 ging echt belachelijk slecht. Dan deed ik die 150 en die vloog echt. Eenmaal na men 155 voelde ik gewoon dat ik vandaag al die 160 moest doen!!
SQ
10x20
8x60
5x90
5x110
3x130
1x140, voelde maar slecht aan
1x150 --> evenaring PR
1x155 --> PR
1x160 --> PR!! DAMN nice! rep ging echt goed vond ik, voelt alsof er nog wel 5 kg in zit! Doel staat nu op 165/170 na 3x3!
DL
5x70
5x110
3x140
2x155
2x155
2x155 --> 157.5, vlotte lift off wel ietsje trager op het eind maar ging nog wel
leg curl
8x30
8x46,25
8x46,25
8x46,25 --> 47.5
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment