Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Back double bicep en back Lat spread zien er echt heel sterk uit baas! Je hebt er hard voor geknokt en hebt hele goede resultaten geboekt! Mijn respect heb je!
People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Zoals je ziet een enorme daling om vervolgens weer bijna terug te stijgen tot de oorspronkelijke waarde. De foto uit week 3 zijn de waardes van 22-4 en de laatste foto's een dag voor de meting van vandaag.
En het lijkt mij dat er daar wel meer aan de hand is dan enkel 300g vetmassa verlies en 1,7kg vocht en 700g spiermassa verlies in de tijd van 22-4 tot en met 27-5 vandaag, maar goed. De huidplooi laat dan weer wel 3mm afname zien en dat klopt dan op zich weer wel met de foto's. Enfin, de metingen zijn de metingen. Ik zal alsnog de waardes als begin waarde nemen voor mijn nieuwe log...
Netjes gedaan man! Respect!
En inderdaad, kan me soms ook irriteren aan de waardes van de huidplooi meter die soms toch zo verschrikkelijk afwijken van mekaar. Maar inderdaad uiteindelijk telt hoe het eruit ziet en niet dat eenmalige cijfertje
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Netjes gedaan man! Respect!
En inderdaad, kan me soms ook irriteren aan de waardes van de huidplooi meter die soms toch zo verschrikkelijk afwijken van mekaar. Maar inderdaad uiteindelijk telt hoe het eruit ziet en niet dat eenmalige cijfertje
Dankje, krachtpatser . Ja, behoorlijk storend als je nogal van meten = weten bent. Inderdaad, de spiegel liegt anders niet.
Mooie vooruitgang en respect voor je dedication. 8 weken UD2 is niet niks!
Verwarrend zo 2 lopende topics, hier zie ik net waar je je voeding opbouw van je ander topic vandaan haalt.
Edit ik zie net dat je daar reageerde, ik zal ginder wel voortgaan lolz.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Mooie vooruitgang en respect voor je dedication. 8 weken UD2 is niet niks. Verwarrend zo 2 lopende topics, hier zie ik net waar je je voeding opbouw van je ander topic vandaan haalt.
Thanks, kerel. Haha, ik laat deze enkel open voor toekomstige UD2.0 warriors..
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment