log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Verstandig om die carbs wat hoger te zetten met dat geloop van je. Het zal zeker geen kwaad kunnen.

Verder ziet het er strak uit qua vreten. Keep it up. Je gewicht ging prima zag ik. Wees niet verbaast als je gewicht ineens de komende week nog meer dropt. Ik raakte zelf ook eerst 300-500g kwijt de eerste 2 weken en daarna ging ik per 5-1kg naar beneden qua gewicht..
    Dankjewel. Qua gewicht is het inderdaad wel vreemd. Ik woog gisteren voor de tension workout 82kg terwijl ik de week er voor nog 83 woog. De eerste twee weken ging er maar max 500 gram af terwijl ik nu een kilo kwijt ben. Qua spiegel meende ik ook niet dat er veel gebeurde totdat ik de foto's vergeleek. Ben ook naar de kapper geweest en nu valt me pas op dat ik met korter haar een dunnere kop heb gekregen. Waarschijnlijk ben ik wel zo'n type dat snel een ingevallen kop krijgt

Originally posted by Tails View Post
    Gelukkig dat je geen foto's maakt van je eten net als mvos anders zou ik ook direct een hhnnnnnnngg reactie plaatsen. Benchen moet je je wel een beetje beest voor voelen dus wat energie hebben anders gaat de bar ook in matrix stijl omhoog naar mijn gevoel. Als ik moe ben en moet benchen is het ook direct iets van . Die extra carbs zullen niet heel veel uitmaken denk ik maar wel even op letten of het verschil maakt dus goed bijhouden maar ga er wel vanuit dat je dat doet.

Moet ook weer eens pasta eten .
    Haha ik wilde een foto posten maar photobucket deed vaag dus heb ik het er maar bij gelaten Morgen lekker benchen ja. Ik ga 90 reppers maken denk ik. Moet wel bij een homegym trainen waar de gewichten massief zijn en dus heel anders aan voelen. Wel een squatrack
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Gym is dicht dus ik ga zo naar een homegym. Kon helaas niet 's middags. Heb ook even mn forumnaam aan laten passen omdat ik zo wat anoniemer ben. Hopelijk heb ik zo laat nog profijt van de vele carbs gisteren. Gewicht was vanochtend weer 82kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
        Gym is dicht dus ik ga zo naar een homegym. Kon helaas niet 's middags. Heb ook even mn forumnaam aan laten passen omdat ik zo wat anoniemer ben. Hopelijk heb ik zo laat nog profijt van de vele carbs gisteren. Gewicht was vanochtend weer 82kg
        Gozaah hoe heb jij je naam laten aanpassen. Ik wilde mijn naam ook al laten aanpassen, omdat ik geen Waterpolo meer doe :P.

Gewoon rammen in die gym en vermorzel die gewichten. Dat glycogeen loopt niet weg in je spieren hoor!
        "Straight outta gym"

Comment

Gozaah hoe heb jij je naam laten aanpassen. Ik wilde mijn naam ook al laten aanpassen, omdat ik geen Waterpolo meer doe :P.

Gewoon rammen in die gym en vermorzel die gewichten. Dat glycogeen loopt niet weg in je spieren hoor!
          Gewoon even een mod pmen.

Comment

Heb Generalix een pm gestuurd. Ik wilde eigenlijk Guus pakken maar die was al bezet

Dadelijk lekker los gaan ja, heb zin in de squats

Comment

• laat ook even je topic naam aanpassen dan Gus/Guusd!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Noem me maar gewoon Guus. Moet idd nog even vragen de naam van dit topic aan te passen!

Training van vandaag:

UD2 week 3, Power workout

Weer in de homegym bij een maat getraind met roestig spul van zeker 30 jaar oud. De gewichten zijn van massief ijzer en zijn daarom erg zwaar. Voelt veel anders aan dan de gewichten in de gym en het is niet zeker of het gewicht wat op de schijf staat klopt want soms kan je het amper lezen. Ook is de barbell maar 10kg waardoor het zwaarder zou kunnen aanvoelen omdat de balans van de stang anders is. 2x40kg dumbbell bench voelt namelijk ook veel zwaarder dan 80kg barbell bench.
                Het gewicht boeit me ook niet meer zoveel. Ik heb bijna iedere keer 3-6 reps gedaan tot failure dus wel goed getraint. Wat het echte gewicht daarbij is geweest maakt dus niet uit. Het aantal kilo's hieronder is mijn schatting van het werkelijke gewicht

Bankdrukken
                4x90
                4x90
                4x90

Chin Ups
                5xbw + 15
                5xbw + 15
                5xbw + 15

Incline Bankdrukken
                6x70
                6x70
                6x70

Barbell Row
                8x75
                6x80
                6x80

Full Squat
                4x120
                4x120
                4x120

Romanian Deadlift
                8x120
                6x130
                6x130

Close Grip Benchpress
                gewichten hier zijn een gok, maar kloppen waarschijnlijk wel als ik terug kijk naar andere trainingen met cgbp
                4x75
                6x70
                6x70

Military Press
                3x60 kan ook 3x55 geweest zijn maar ik druk 8x50 dus 3x60 is waarschijnlijker
                3x60
                3x60

Ez-Bar Bicep Curl
                8x40
                8x40
                8x40

Comment

• Nee Gus

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                    Nee Gus
                    Goede reactie.

Zou wel zeggen dat gietijzer goed afgewogen is verder wel nette training. Gezien je met ud2 bezig bent maakt gewicht ook niet onwijs veel uit of juist wel ?

Comment

• Nee gewicht boeit mij buiten UD2 om ook niet meer veel. Ben geen powerlifter, ik doe het enkel voor de looks

Hoewel ik ooit wel 200 wil deadliften en 150 squatten. Denk dat ik dat op een goede dag wel al zou kunnen

Comment

• Don't worry jij hebt die förstemann genetics, worden wel werksets dan he .

Comment

• Vandaag is weer de low carb gestart. Ik eet zo mn 3e maaltijd en dan naar de gym. Ik heb een handige app gedownload (tanata interval ofzoiets, op android) en die kan ik precies instellen dat ik op 45 sec en op 1 minuut een fluitje te horen krijg. Dan hoef ik niet steeds de telefoon er bij te houden als stopwatch. Dat wordt dus lekker een zyzz playlist knallen en een beetje hersenloos doodgaan.

Ik heb wel het idee dat ik niet veel ben afgevallen de afgelopen 3 UD2 cycles. De weegschaal zei afgelopen tension workout wel 82kg maar de spiegel blijft achter. Toen ik me vanmiddag woog stond er ook 83kg maar dat komt vooral door vocht wat na de carb load is blijven hangen denk ik.

Het gevoel dat er in de spiegel niet veel is veranderd kan natuurlijk ook komen omdat ik 30x per dag in de spiegel kijk en de foto's van vooradat ik begon een beetje wazig zijn. Op mijn buik voel ik volgens mij wel wat minder vet. Ik ga echter gewoon door met hoe ik bezig was. Qua kracht ben ik namelijk minstens op hetzelfde niveau gebleven, misschien zelfs wel iets sterker geworden. Ik ga wel wat cardiosessies er bij doen. Namelijk op Donderdag(laatste lowcarb dag) en vrijdagochtend (paar uur voordat de tension workout begint) en misschien nog wel eentje morgen.

Comment

• je moet ook niet 30x per dag in de spiegel kijken!

total mind fuck Quadbrah.

Comment

• Heb dat ook altijd man als ik cut echt constant checken in de spiegel of steeds onderste buikvel vastpakken en voelen of t al dunner is kan dat nooit laten :P Succes deze week man
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Vanavond depletion workout gedaan. Was weer lekker af zien. Tijdens kuiten en schouders werd ik misselijk maar toen ik de set af had trok dat gevoel gelijk weg. Maar wat was het zwaar zeg. Zonder twijfel de zwaarste depletion workout tot nu toe. Ben bij iedere oefening naar de hel en terug geweest. Leg press was ook weer af zien. Lekkere hartkloppingen weer. Super hard gezweet ook, rook soms een beetje ammoniak. Zal wel door het hoog aantal proteïne komen. De interval app is echt fijn. Zo zit je echt super strak op 45sec sets en 60 sec rust. Voelde me echt een machine

UD2 week 4, Depletion Workout 1

Chest press 6x15
                                Seated Row 6x15
                                Incline db press 6x15
                                Lat pulldown 6x15
                                Lateral raise 4x15
                                Leg press 6x15
                                Leg curl 6x15
                                Calf Raise 6x15
                                Hammer Curl 4x15
                                Tricep Pushdown 4x15