Het nadeel van eiwitten halen uit normaal voedsel is weer dat je dan ook dat het weer vaak een stuk duurder kost. Uiteindelijk moet alles ook maar binnen je budget passen natuurlijk. Lekker dan dat je toch nog een goede training had, goed rusten nu dus .
log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Tails View PostHet nadeel van eiwitten halen uit normaal voedsel is weer dat je dan ook dat het weer vaak een stuk duurder kost. Uiteindelijk moet alles ook maar binnen je budget passen natuurlijk. Lekker dan dat je toch nog een goede training had, goed rusten nu dus .Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Die broccoli gaat heerlijk ruiken als het een dag in zo'n bakje heeft gezeten .
Als je honger krijgt moet gewoon een kauwgompje nemen. Zo eentje van stimorol die zo 'fresh' zijn dat je jezelf er kunstmatig mee kan invriezen. Verwaasloosbare cals en remt de honger als een beest.
Comment
-
Guusd! Ik heb net bijna alles 68 pagina's van je log doorgelezen en ik heb maar één woord RESPECT!
Ik vraag me wel af wat precies je doel is en dan met name op langer termijn, wil je echt naar wedstrijden toewerken en je helemaal droog trainen of toch zoveel mogelijk blijven groeien en in kracht toenemen maar dan hobbymatig?
Comment
-
Originally posted by Viggy View PostGuusd! Ik heb net bijna alles 68 pagina's van je log doorgelezen en ik heb maar één woord RESPECT!
Ik vraag me wel af wat precies je doel is en dan met name op langer termijn, wil je echt naar wedstrijden toewerken en je helemaal droog trainen of toch zoveel mogelijk blijven groeien en in kracht toenemen maar dan hobbymatig?
Mijn doel is om naturel zo groot mogelijk te worden en misschien in de toekomst 1x mee doen aan een wedstrijd. Alles natuurlijk hobbymatig , nu probeer ik te cutten naar 8-10%. Ook wil ik qua kracht een keer 200 kunnen deadliften , 6x100 bankdrukken en 160 squat.Last edited by Beachboy; 24-04-2013, 13:25.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostMisschien wel beter ja.. Kan een mod die post aanpassen? Dagje 2 ud2, nog steeds hongerig maar de carb koad komt al in zichtEr zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Ik ga zo trainen, als het goed is het zwaarste gedeelte van ud2. Ik voel me nu al helemaal leeg en moe dus dat trainen gaat een hel worden. Wel een geluk bij een ongeluk dat ik me zo voel want dat betekent dat ik goed op weg ben om depleted te zijnBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Net de laatste depletion workout gehad. Ging veel beter dan verwacht. Amper misselijk gevoel gehad. Wel veel brandende spieren gevoeld maar het ging wel goed. Ik was weer helemaal in een andere wereld en de training was zo voorbij. Ik woog 84kgBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Vandaag is de laatste low carb dag. Morgen rond een uur of 2 trainen en daarna begint de carb load. Mijn benen voelen echt heel verzuurd aan. Door het huis lopen kost al moeite en nu ik achter mijn bureau zit voel ik gewoon dat mijn lichaam, vooral de benen, schreeuwt om carbsBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Hier mijn carb load schema
Carb load:
Vrijdag: Kcal 2213 Eiwit: 162 gram Koolhydraten: 358 gram Vetten: 21 gram (+olijfolie uit saus)
15:00 Tension Workout
16:40 2 shakes met in totaal 125 gram dextrose + 50 gram whey
18:40 100 gram pasta + 65 gram kipfilet + saus + 10ml olijfolie + 5 gram creatine
20:40 100 gram pasta + 65 gram kipfilet + saus + 5 gram creatine
22:40 100 gram pasta + 65 gram kipfilet + saus + 5 gram creatine
00:40 500ml kwark
Zaterdag: Kcal 4288 Eiwit: 247 gram Koolhydraten: 745 gram Vetten: 47 gram
9:30 200 gram rijst + 50 gram kipfilet
12:45 150 gram pasta + 50 gram kipfilet
16:00 500 ml melk + 100 gram brinta + 2 broodjes (100 gram) + 30 gram pindakaas + 5 gram creatine
18:00 500 ml melk + 100 gram brinta + 1 broodje (50 gam) + 15 gram pindakaas + 5 gram creatine
20:00 150 gram pasta + 100 gram kipfilet + saus
22:00 500 ml melk + 100 gram brinta
00:00 500 gram kwark
Totaal: Kcal 6601 Eiwitten: 408 Koolhydraten : 1104 Vetten:68*
*= In de zelfgemaakte pastasaus zit ook een beetje olijfolie waardoor het aantal gram vetten iets hoger uit valt dan 68Last edited by Gus; 26-04-2013, 01:58.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment