Ga deze log ook zeker volgen!
log Gus
Collapse
X
-
Dankjewel pieter
Nog even over het aantal weken UD2.0 dat ik ga draaien. Ik zit nu in mijn 4e week. Ik heb besloten om niet 6 maar 7 weken aan een stuk UD2.0 te volgen. Zaterdag 15 Juni heb ik namelijk familedag met de familie van mijn vriendin. Dan is er een bbq en dus een mooie manier om mijn UD2 af te sluiten. Dat is over 3 weken.
Carb load duurt van vrijdagmiddag tot zaterdagnacht. Tijdens die bbq kan ik me dus eindelijk laten gaan. Heb er nu al zin in. Oja er is ook nog een zwembad daar dus kan ik mijn shreddedness gelijk delen
Mijn dextrose is trouwens op voor morgen. Iemand een idee waarmee ik dit kan vervangen? Ik dacht zelf aan een of twee flesjes gatorade. Ik neem normaliter 125gr dextrose dus even checken hoeveel snelle suikers aan gatorade ik dan nodig heb
edit: gecheckt, heb 300ml gatorade nodig dus dat is goed te doen!Last edited by Gus; 23-05-2013, 21:55.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostAls ze geen gatorade hebben moet ik 0,7 liter AA drank drinken of 0,75 liter extran. even een geheugensteuntje voor mezelf"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View Postmaizena als mogelijke optie misschien? Prepare yourself for some serious discomfort als je over die 6 weken grens gaat. Mijn echte mindfuck kwam namelijk na week 6 t/m nu bij UD2.0.
Is dat maizena een beetje lekker en snel te maken? Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik het in je log zag staan. En hoe zit het met de prijs? Supermarkt ligt naast de gym dus sportdrank halen is wel zo handig en is niet duur. Ik kan trouwens niks gaan koken want de stucadoor komt morgen hier de keuken fiksen dus ik heb iets nodig dat kant en klaars is waar ik dextrose mee kan vervangen
Originally posted by Aldo Raine View PostMooi en goed log om te lezen! Ik volg.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostIk had gisteren voor de eerste keer zo'n momentje dus dat gaat nog wat worden komende weken. Ik kan de spare ribs en hamburgers op de bbq al bijna ruiken.
Is dat maizena een beetje lekker en snel te maken? Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik het in je log zag staan. En hoe zit het met de prijs? Supermarkt ligt naast de gym dus sportdrank halen is wel zo handig en is niet duur. Ik kan trouwens niks gaan koken want de stucadoor komt morgen hier de keuken fiksen dus ik heb iets nodig dat kant en klaars is waar ik dextrose mee kan vervangen
Dankjewel luitenant
Morgen tentamen, dus ik ben benieuwd wat de schade wordt..
Mooi, dat je een beloning hebt klaargezet voor na UD2.0. Denk daar maar aan als je je weer enorm klote voelt.
We're all gonna make it, brah."Straight outta gym"
Comment
-
Qua slaap valt het deze week wel mee. Vorige week had ik daar meer last van. Mijn dromen tijdens low carb dagen zijn nog wel echt heel raar. Eergisteren droomde ik dat ik meloenenverkoper was in Rome en dat ik een illegale nigeriaan die louis vuitton nektasjes verkocht ging leren om shrugs te doen met in iedere hand een tas meloenen
Even kijken of ik morgen die maizena snel kan vinden. Na de tension wil ik namelijk meteen mn suikertjes binnen krijgen dus als het lang duurt ga ik gewoon gatorade halen en dan probeer ik maizena wel volgende week.
Succes met je tentamen man. Wat studeer je eigenlijk? Ik doe rechten maar zelfs bij de saaie colleges lukt me het tot nu toe wel om wakker te blijvenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Maiszetmeel zijn geen directe suikers volgens mij, maar goed. Op de verpakking staat immers 0g suiker en enkel carbs. Als dat zetmeel zo fijn gemalen is dat je het kan oplossen zal het ook wel snel beschikbaar zijn voor je spieren, vermoed ik. Ikzelf deed dus de 50/50 dextrose en maizena. In dat geval kan je ook die gatorade spul doen, dat zal vast pure glucose zijn.
Ik zou dan gewoon eerst die gatorade proberen en volgende week dan maizena ofzo."Straight outta gym"
Comment
-
Helaas geen cardio gedaan vanochtend. Kuiten zijn echt zo verkrampt dat lopen moeite kost. Ik moest naar de stad om mijn telefoon te laten maken dus heb wel een klein stukje gelopen. Ben daarna met mijn vader naar De Tuinen gegaan want hij moest omega 3 hebben. Gelukkig was de 2e gratis waardoor ik nu een gratis pot Omega 3 capsules heb. Per 3 capsules: 540mg EPA en 360mg DHA
Over een uurtje begint de tension workout en daarna mag ik weer lekker eten Voel me nu redelijk tam en ik ben blij als ik weer wat koolhydraten binnen krijgBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
UD2.0 Week 4, Tension Workout
Net getraind, met kuiten en hamstrings iets minder gewicht gepakt aangezien die nog helemaal zuur waren van afgelopen week. Het training ging opzich wel lekker, helaas was de seated cable row bezet waardoor ik deze heb geimproviseerd bij de cable cross. Vandaar dat de gewichten daar ook zo hoog uitvallen. Mijn gewicht vorige week op het begin van de tension workout (dus na de 300ml vruchtensap en 15gr whey) was 82,1kg, nu woog ik 81,6kg dus alweer een halve kilo er af. Ik begin het nu ook wel een beetje te zien, vooral aan de rechterkant van mijn buik waar de serratus door lijkt te komen. De linkerkant laat nog even op zich wachten maar dat trekt wel bij. Dadelijk weer lekker vreten en de hele mindfuck van low carbs achter me laten. Na deze 7 weken kan ik denk ik geen sla komkommer en tomaat meer zien
Bankdrukken
10x75
9x75
Low incline db bankdrukken
10x27,5
10x27,5
Chin Ups
12x bw
10x bw
Seated Row
12x95
12x100
Lateral Raise
12x8
12x8
Leg Press
10x240
12x240
12x240
Leg Curl
10x75
10x70
10x65
Standing Calf Raise
15x100
15x100
15x100
Hammer Curl
12x15
12x15
Tricep Pushdown
12x65
10x65BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Gatorade bevat ook veel fructose en Lyle schrijft net om te beginnen met glucose. Er zit ook een beperking op de totale hoeveelheid fructose en als je je load hiermee start zit je er al tegenaan of zelfs over.
Powerade bevat meer glucose maar lijkt me ook niet optimaal.
Zetmeel uit maizena is een aaneenschakeling van glucose eenheden en deze keten zou een snelle maag passage hebben. De insuline piek dat wordt veroorzaakt is niet zo hoog volgens de GI index in vergelijking met dextrose of maltodextrine, maar even hoog als de sportdrinks dacht ik.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Heb uiteindelijk extran gedronken want gatorade hadden ze niet. Snel maar weer dextrose inslaan dan. Ik weet niet of extran vooral glucose is. 100ml extran bevat wel ongeveer de helft minder kh dan gatorade dus ik denk (en hoop) dat het vooral glucose isBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Ik kwam net in de sportschool aan op de vestiging waar ik alleen zondag train. De gym waar ik normaal kom is namelijk zondagmiddag gesloten. Ik zag een nieuwe curlbank en een t-bar row machine staan. Super tof natuurlijk. Maar mijn trainingsmaat zei dat ze in onze vaste gym een squatrack krijgen Binnenkort geen chest press of bench meer gebruiken om uit te squatten. Ik denk dat mijn kracht dan ook echt vooruit vliegt. Dat PR van 6x130 gaat er in ieder geval zeer snel aan. Enige reden dat ik nu niet zwaarder durf is omdat ik geen leggers heb
UD2.0 Week 4, Power Workout
Bankdrukken
spotter hielp wel steeds een beetje mee
4x90
4x90
4x90
Chin Ups
6xbw + 15
6xbw + 15
6xbw + 15
Incline Bench
6x70
6x75
5x75
T-Bar Row machine
Was even klooien met gewicht en houding dus was nog niet optimaal
8x40
6x40
6x40
Squat
6x110
6x120
4x125
Romanian Deadlift
6x120
6x120
6x120
Military Press
6x47,5
6x47,5
5x47,5
CGBP
6x75
5x75
5x75
Hammer Curls
6x17,5
6x17,5
5x17,5BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment