log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De snelle 3 puntsmeting die ik net heb gedaan zegt 11-11,5%. Ik meet straks nog een keer. Nog 2.5 weekjes UD2 te gaan dus die 10% haal ik wel. Ik begon op 14,5%
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
      De snelle 3 puntsmeting die ik net heb gedaan zegt 11-11,5%. Ik meet straks nog een keer. Nog 2.5 weekjes UD2 te gaan dus die 10% haal ik wel. Ik begon op 14,5%
      Gaat lekker dus. Die 10% ga je halen.

krijg je al (meer) striations/strepen op je benen?
      "Straight outta gym"

Comment

Net een hele posse dreigende jongetjes met het Imaginary Lat Syndrome zien lopen. Uiteraard alleen maar Borst Biceps en abs trainen.

loll'd, succes met het halen van je doel man! Zo te zien gaat het goed! Hoe bevalt het je tot nu toe met betrekking tot je stemming? Merk je afwisseling van vermoeidheid/ernergieke pieken?
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
          Gaat lekker dus. Die 10% ga je halen.

krijg je al (meer) striations/strepen op je benen?
          Jup gaat lekker. Mind fuck deze week valt opzich wel mee gelukkig. Mijn quads komen steeds beter uit ja. Ik had laatst een te strakke broek aan die eigenlijk niet meer past en toen zag ik de strepen door de broek heen

Originally posted by Wessle View Post
          loll'd, succes met het halen van je doel man! Zo te zien gaat het goed! Hoe bevalt het je tot nu toe met betrekking tot je stemming? Merk je afwisseling van vermoeidheid/ernergieke pieken?
          Ik merk het vooral met slapen. Als ik wakker word kan ik normaal meteen weer in slaap vallen maar nu niet meer. Ik slaap een stuk slechter. Qua stemming heb ik af en toe wel dieptepunten, dat ik het liefste iedereen de huid vol scheld

Comment

Jup gaat lekker. Mind fuck deze week valt opzich wel mee gelukkig. Mijn quads komen steeds beter uit ja. Ik had laatst een te strakke broek aan die eigenlijk niet meer past en toen zag ik de strepen door de broek heen

Ik merk het vooral met slapen. Als ik wakker word kan ik normaal meteen weer in slaap vallen maar nu niet meer. Ik slaap een stuk slechter. Qua stemming heb ik af en toe wel dieptepunten, dat ik het liefste iedereen de huid vol scheld
            Herkenbaar allemaal.

Haha, mij begonnen ze in de gym ook al "Mr. Striation" te noemen .
            "Straight outta gym"

Comment

• UD2.0 Week 5, Tension Training

Vorige week woog ik 81,7kg. Toen ik me vandaag op hetzelfde moment woog gaf de weegschaal 81,3 aan. Weer 0,4kg er af dus Mijn vetpercentage is 11,25% dus nog even doorhalen tot de 10%. De training ging lekker, kon meer hebben dan vorige week. Over drie kwartier werk ik mijn eerste pastamaaltijd naar binnen. Ik ging net flexen met een vriend in de gym. Hij doet ook ud2 en zit rond de 8-9%. Was leuk om iedereen ons te zien miren

Bankdrukken
              12x75
              10x75

Low Incline DB Bankdrukken
              12x27,5
              12x27,5

Chin Ups
              12xbw
              12xbw

Seated Row
              10x70
              10x65

Lateral Raise
              12x7
              12x7

Leg Press
              12x220
              12x220
              12x220

Calf Raise
              115x12
              115x12
              115x12

Leg Curl
              12x65
              12x65
              12x65

Machine Preacher Curl
              8x35
              10x30
              dropdown setje voor pump

Tricep Pushdown
              12x65
              10x65

Ab Wheel
              12x

Comment

• Net 100 gram pasta en 65 gram kip op. Het liefst zou ik alle maaltijden van vandaag in een keer achter elkaar op eten. Dat haal ik makkelijk. Nog 1,5u wachten op het volgende bakje

Comment

• Telefoon is weer gemaakt dus ik kan weer pics maken. Ik vond vanochtend toen ik op stond dat ik voor een carb load er nog vrij ripped uit zag. Totaal geen vochtpens dus, ben benieuwd of dat nog verandert want voor vandaag staan oa 500gr pasta en 200gr rijst op het schema. Maandag post ik wel wat pics. Nu eerst werken, als het kon zou ik heel de dag achter mijn pc blijven zitten met broodjes pindakaas

Comment

Net 100 gram pasta en 65 gram kip op. Het liefst zou ik alle maaltijden van vandaag in een keer achter elkaar op eten. Dat haal ik makkelijk. Nog 1,5u wachten op het volgende bakje
                    Yeah buddy!
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• En dan altijd die gezichten van iedereen als jij zoveel eet of kan eten en alnog droog bent of wordt. U mad?

Smakelijk eten trouwens!
                      "Straight outta gym"

Comment

En dan altijd die gezichten van iedereen als jij zoveel eet of kan eten en alnog droog bent of wordt. U mad?

Smakelijk eten trouwens!
                        Moeder van mn vriendin dacht dat al dat eten voor een week was. 6u later waren alle bakjes leeg

Ik zit nu nog even een bakje pasta te eten, laatste maaltijd van de carb load en ik sta versteld van hoe hard mijn spieren aanvoelen. Dat is mij de afgelopen carb loads helemaal niet opgevallen

Comment

• UD2.0 Week 5, Power Workout

Toen ik wild gaan squatten (er is nog geen squat rack dus ik leg de stang op de chest press en gebruik dat als rack) kwam de eigenaar er aan om te zeggen dat ik niet zo mag squatten. Hij is bang dat het apparaat kapot gaat terwijl ik dat al weken lang zo doe en dat andere jongens mij na doen. Ik zei: er traint hier toch niemand benen. 90% doet alleen borst en biceps dus dat apparaat blijft wel heel. Toch mocht ik niet door gaan met squatten. Hij raadde mij aan om de schuine smith machine te gebruiken.... wtf man flikker op.

Ik vraag me af of je dan wel enige kennis hebt van trainen als je denkt dat een karige schuine smith machine een volledige vervanging is voor full squat. Heb toen maar de leg press vol gehangen en daar wel fijn op getraind door het gewicht maximaal te laten zakken.

De benchoefeningen gingen super goed. Met incline heb ik 1x eerder 6x75 gedaan, nu drukte ik dat 3 sets. Met normaal bankdrukken is mijn pr 6x92,5 maar toen liet ik de bar niet helemaal zakken. Nu draai ik gewoon 2 sets 6x88 dus dat oude pr gaat binnenkort verbroken worden. Ik zet mn handen sinds een weekje iets minder breed. Normaal had ik mijn ringvinger op de ringen, nu zit ik er net niet met mijn pinken op. CGBP ging ook weer lekker, 1 rep meer dan de vorige keer. Super fijne ego boost omdat ik vond dat bench de afgelopen tijd wat minder ging

De hammer curls waren ook heel erg fijn. Normaal krijg ik geen pomp in mijn armen van low rep curls. Vandaag dus wel in biceps en onderarmen

Bankdrukken
                          6x85
                          6x88
                          6x88

Chin Ups
                          6xbw + 15
                          6xbw + 15
                          5xbw + 15

Incline Bankdrukken
                          6x75
                          6x75
                          6x75

Dumbbell Row
                          Had geen zin in t-bar. strikt op contractie gelet en dus niet lopen zwaaien
                          8x40
                          8x40
                          6x40

Leg Press
                          helemaal laten zakken
                          10x220
                          8x240
                          8x260

Romanian Deadlift
                          3x140
                          3x140
                          4x140

Military Press
                          8x47,5
                          7x47,5
                          7x47,5

CGBP
                          6x75
                          6x75
                          6x75

Hammer Curl
                          4x20
                          6x17,5
                          6x17,5
                          6x17,5

Hoewel ik van plan was om overal 6 reps max te doen heb ik dat toch overschreden bij een paar oefeningen. Verder was de training wel fijn. Leg press ipv squat voelde wel fijn voor een keer

Comment

• Die vent is niet lekker in z'n pan. Hoe de fuq wil je gaan squatten in een schuine smith machine?

Verder nette training, kerel.
                            "Straight outta gym"

Comment

Die vent is niet lekker in z'n pan. Hoe de fuq wil je gaan squatten in een schuine smith machine?

Verder nette training, kerel.
                              Kerel blijkt ook nog een bb verleden te hebben. Dat is al helemaal gek

Vandaag en morgen wordt de nieuwe keuken geplaatst wat dus betekent dat ik niet kan koken. Heb dat opgelost door de skottelbraai in de tuin neer te zetten. Vanochtend eieren bij vriendinlief gekookt maar rijst ben ik vergeten. Ik heb mijn oorspronkelijk schema dus aan moeten passen. Dit is hoe mn voeding er vandaag uit ziet.

Maaltijd 1
                              60gr brinta
                              30gr whey
                              3 volkoren boterhammen
                              4 plakjes kipfilet
                              500ml melk

Maaltijd 2
                              3 eieren 50 gr pindas

Maaltijd 3
                              125gr stokbrood
                              50gr kruimgehakt (vegetarisch spul)
                              halve lepel mayo
                              berg groenten

Maaltijd 4
                              125gr stokbrood
                              50gr kruimgehakt
                              sla, komkommer etc
                              berg groenten

Maaltijd 5
                              200gr kipfilet
                              berg groenten

Maaltijd 6
                              500 ml kwark

Dit komt uit op ongeveer 2800kcal, dus ~20% onder behoefte. Afgelopen weken heb ik de 7e UD2 dag steeds op de -10% behoefte gezeten maar aangezien ik nog wat meer vet wil weg hebben verander ik de prioriteit naar vet verlagen ipv massabehoud. Dit doe ik de laatste 2 weken zo. Straks nog even een uurtje cardio. Het is wel mooi weer dus ga ik waarschijnlijk een uur buiten fietsen

Comment

• Even een meting gedaan van het aantal centimeters. De linkerkolom is van 28 maart, de rechter van vandaag. Er zit dus ongeveer 2 maanden tussen

28 Maart 3 Juni
                                Spier: Links Rechts Links Rechts Verschil:
                                Nek 38,5 38 -0,5cm
                                Schouders 124 123,5 -0,5cm
                                Biceps 37 37 36,5 36,7 -0,5cm ; -0,3cm
                                Onderarm 29,5 29,5 29,5 29,5 0
                                Borst 103,5 103 -0,5cm
                                Taille 87 83,5 -3,5cm
                                Quadriceps 68 68 64 64 -4cm
                                Kuiten 42 42,5 41,5 42 -0,5cm ; -0,5cm
                                Penis 22,5 26 +3,5cm

Aanzienlijke verschillen, vooral in de taille en benen. Binnenkort komen pics, als ik ze vergelijk zie ik echt een stuk meer definitie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X