Q gaat loggen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Nu zit ik met het volgende, normaal is derde training vrijdag en neem je weekeinde twee dagen rust, echter heb ik niet echt weekeinden zoals de meeste, kan ik om de dag blijven trainen of moet ik twee dagen rusten nu.
    Na me vijfde training kan ik twee dagen niet trainen, kan ik niet dan die rust nemen?
    Dus het komt erop neer dat je na elke training een dag rust hebt en na elke 5de training heb je 2 dagen rust.

Staan die dagen voorlopig vast vanwege je werk of andere verplichtingen? Op zich zie ik het niet als probleem, het is een kwestie van doen zodat je weet wat je aankunt. In deze fase zal het zeker niets uitmaken aangezien je nog niet tegen je grens aan zit.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Nu is het na vijfde training, soms al na tweede en dan weer na zesde bv, ik kijk het gewoon aan, wordt het ye zwaar ga ik die rust na drie trainingen nemen.

Comment

Vanaf morgen gaat mijn vrouw meedoen, heb extra stang gekocht zodat zij de andere kant van het rack kan gebruiken, dan hoeven we niet constant gewichten te wisselen, nu nog hopen dat ze echt gelooft dat sex na de training goed is voor de eiwitsynthese

Vandaag ook weer 50km gefietst, gaat al beter.

En volgende maand eindelijk weer verder met me rugtattoo.

Comment

nu nog hopen dat ze echt gelooft dat sex na de training goed is voor de eiwitsynthese
          Hahahaha
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Succes met dat eiwitverhaal Quibus Misschien kan je haar wijs maken dat seks goed is om de heupen wat losser te krijgen na het squatten
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Foto's als die tattoo er is?
              nu nog hopen dat ze echt gelooft dat sex na de training goed is voor de eiwitsynthese
              Ik ga stuk hier
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik zie jouw log nu pas! Ik ga je volgen!

Succes!!!

Comment

bij starting strengt verhoog je toch alles elke training met 2,5 en deadlift met 5? of is dat met stronglifts?

stronglifts lijkt er ook erg veel op, alleen is het dan
                  A
                  squat
                  bench
                  barbell row

B
                  squat
                  mp
                  deadlift
                  Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                  Doel eind 2015: 100kg
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                    bij starting strengt verhoog je toch alles elke training met 2,5 en deadlift met 5? of is dat met stronglifts?

stronglifts lijkt er ook erg veel op, alleen is het dan
                    A
                    squat
                    bench
                    barbell row

B
                    squat
                    mp
                    deadlift
                    Als de verhoging maar niet al te extreem is. In dit geval doet hij Starting Strength om te wennen aan de manier van trainen om vervolgens met MadCow aan de slag te gaan, niet om van grond af aan te beginnen.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Volgens mij alles met 5 en DL met 10 totdat het echt zwaar wordt, dan met 2,5 en 5, zo ga ik het iig doen.
                      @patricia, ik zal wel een foto plaatsen, maar hij is nog niet af hoor, zit nog zon 20 uur werk aan

Comment

Oja dank aan patricia, haar foto maakte het dat mijn vrouw ook zulke benen wil

Comment

Volgens mij alles met 5 en DL met 10 totdat het echt zwaar wordt, dan met 2,5 en 5, zo ga ik het iig doen.
                          @patricia, ik zal wel een foto plaatsen, maar hij is nog niet af hoor, zit nog zon 20 uur werk aan
                          Het is in ieder geval wel de juiste periode daarvoor. Een tattoo moet ja laten zetten wanneer het vies weer is, dus bij voorkeur in de herfst. Dat heb ik zelf ook zo geregeld. Dan wordt er toch nog wat nuttigs gedaan op zo'n dag.
                          - Dave Tate

Comment

Nu, na die 20 uur werk, of ergens tussenin: als jij schrijft over een tatoo dan willen we hem zien he!

Oja dank aan patricia, haar foto maakte het dat mijn vrouw ook zulke benen wil
                            Lol. Er zit een grens aan hetgeen wat je mij kan wijsmaken hoor
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Als de verhoging maar niet al te extreem is. In dit geval doet hij Starting Strength om te wennen aan de manier van trainen om vervolgens met MadCow aan de slag te gaan, niet om van grond af aan te beginnen.
                              Gekke koe?is dat een soort andere versie van hondenpoep training??
                              Gedoe met al die rare schema's.
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Jij vind het maar niks Robbie? Waarom eigenlijk?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X