Originally posted by Waterpoloboy
View Post
Van couch potatoe tot mens health cover
Collapse
X
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostDips waren echt een ramp. Één setje van 5 waarvan ik er 4 kon uitvoeren (doel was 3X8 reps). Toen was ik gesloopt en voelde ik me zo klein dat ik stopte. (Had ook niet veel tijd meer vanwege andere verplichtingen).
Doorgaan met dips? Gewoon steeds eentje meer proberen?
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...ool-power.html
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Updatetje:
Het ging vandaag al een stuk fatsoenlijker met de dips.
set X herh.
2 X 5 en
1 X 4
Nog niet waar ik wezen wil, maar dat mag ik ook niet verwachten.
Aangezien ik eerst een poosje heb gecut en nu aan het bulken ben merk ik dat dit het echte werk is. Ik merk op dat ik in de eerste twee weken al flinke progressie heb geboekt, durf niet zo goed doelen te stellen aangezien ik niet weet wat haalbaar is. Voorlopig doorgaan met bulken tot ik 17% bf heb (nu 13%) en dan weer cutten.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Verslag dag 1 (nu twee weken aan het trainen)
Set | gewicht op 1 | 2 | 3
Bankdrukken * 15 17.5 17.5 (gewicht aan beide kanten) (= +2.5kg tov eerste keer)
Bankdrukken incline 10 12.5 13.75 (gewicht aan beide kanten) (= +1.25kg tov eerste keer)
Squat * 10 15 17.5 (gewicht aan beide kanten) (= +5kg tov eerste keer)
Hamstring curl (staand) 35 40 45 (= +10kg tov eerste keer)
Calf raise (staand) 35 40 45 (= +5kg tov eerste keer)
Dips * 6 6 6
Dips inmiddels 3 X 6 zonder smokkelen, mijn doel is 12, 10 en 8 te kunnen volbrengen. Ben blij met het voorlopige resultaat.
Vraag:
Echter vind ik dat de vooruitgang op het bankdrukken een beetje achterblijft op de rest. Vinden jullie dit ook, of is dit een gewone ontwikkeling? Mijn doel is nu massa aanzetten.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View Post
Dips inmiddels 3 X 6 zonder smokkelen, mijn doel is 12, 10 en 8 te kunnen volbrengen. Ben blij met het voorlopige resultaat.
Vraag:
Echter vind ik dat de vooruitgang op het bankdrukken een beetje achterblijft op de rest. Vinden jullie dit ook, of is dit een gewone ontwikkeling? Mijn doel is nu massa aanzetten.
Benching with the Pecs
Bankdruk techniekI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Wederom bedankt voor je reactie, Inferno.
Dips
Wat gewicht verhogen ten opzichte van reprange uitbreiden heb je natuurlijk helemaal gelijk , mijn doel is tenslotte massa bouwen. Goed idee zo'n riem, volgens mij liggen die trouwens bij ons in de gym gewoon klaar voor gebruik. Ga ik mee aan de slag, eerst nog even een paar keer zonder gewicht hoor .
Bankdrukken
Dat filmpje geeft duidelijk weer waar ik me op moet concentreren en waar ik nog moet verbeteren bij het bankdrukken. Ik denk dat er in techniek nog wel wat werk aan de winkel is bij mij.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
Comment
-
Als je gewicht totaal doet is dat fijner. bijvoorbeeld 30+ stang ofzo. Vind ik dan. Benching with the pecs is heel handig voor je bankdrukken. Owja voordat je een dip riem koopt kan ej ook nog dumbells in je hoodie doen als je eentje hebt met zo een grote zak ding.
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostWederom bedankt voor je reactie, Inferno.
Dips
Wat gewicht verhogen ten opzichte van reprange uitbreiden heb je natuurlijk helemaal gelijk , mijn doel is tenslotte massa bouwen. Goed idee zo'n riem, volgens mij liggen die trouwens bij ons in de gym gewoon klaar voor gebruik. Ga ik mee aan de slag, eerst nog even een paar keer zonder gewicht hoor .
Blijf wel op je techniek letten. Dus niet zo ver zakken dat je ellebogen naar het plafond wijzen want dat is niet zo gezond voor je schouders. En zorg ervoor dat je je borst naar voren blijft duwen en je schouderbladen tegen elkaar. Maar dat staat allemaal in die link in post #17.
Bankdrukken
Dat filmpje geeft duidelijk weer waar ik me op moet concentreren en waar ik nog moet verbeteren bij het bankdrukken. Ik denk dat er in techniek nog wel wat werk aan de winkel is bij mij.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik doe al jaren aan duurloop, sinds een paar weken loop ik interval (ter voorbereiding op HIIT). Vandaag dacht ik: laat ik eens in plaats van mijn standaard 10 km rondje hardlopen eens een HIIT-sessie doen. Ik was werkelijk "pijn in m'n zij- en hartkloppingen in m'n keel"-gesloopt ! M'n benen voelen aan alsof ik benendag heb gehad.
Ik ga me er meer in verdiepen, dit is leuk.
Mijn resultaten:
HIIT 20130317.JPG
Netto tijd: 11 minuten
Snelheid jog: 10 km/u (60 seconden)
Snelheid sprint: 18,5 km/u (30 seconden)
Aantal sprints: 82014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
Comment
-
Ik ben van plan volgende week weer over te gaan op fullbody. Ik heb het idee dat ik hier meer progressie op boekte, en voor de afwisseling vind ik dit een mooi moment om weer eventjes over te gaan.
Na wat meer in te lezen heb ik ook besloten te stoppen met bulken. Ik wil naar een VP van 8%, ik zit nu op 13%. Zodra ik op 8% zit wil ik zeer geleidelijk massa opbouwen, zonder dat mijn VP omhoog gaat.
Dus nu eerst met voeding ietsje onder onderhoud met wat cardio (fietsen naar werk = 135 km per week + HIIT hardlopen in het weekend gevolgd door een duurloop van 7,5 km) ervoor zorgen dat ik voor de zomer m'n abs weer zichtbaar heb.
Ik wil jullie graag vragen mijn voorgenomen FB schema te beoordelen:
Training:
Squat
Chin up
Bench press
Leg raises
Deadlift
Military press
Bent over row
Dips
Sets X reps = 3 X 8 (totaal is 24 sets dus ben er ca. een uurtje mee bezig)
Graag letten op: volgorde & overkill2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
Comment
-
Dit lijkt me wel wat: (Reg Park)
Tails, Delft... Waar train jij?
Full Body Exercise Sets Reps Squats 5 5 Pull Ups or Chin Ups 5 5 Bench Press or Dips 5 5 Forearm or Grip Work 2 10 Calf Exercise 2 15-20 Full Body Exercise Sets Reps Front Squats 5 5 Barbell Rows 5 5 Standing Military Press 5 5 Deadlifts 3 5 Forearm or Grip Work 2 10 Calf Exercise 2 15-20 2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
Comment
-
Je kunt het eventueel ook zo doen:
Workout A- Squats
- Bench Press
- Barbell Rows
- Biceps curls
- Calf Exercise
Workout B- Standing Military Press
- Front Squats
- Dips
- Deadlifts
- Pullups
- Forearm or Grip Work
Rows en deadlift op dezelfde dag beviel mij niet, vandaar. En elke keer kuiten en onderarmen hoeft ook weer niet.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostJe kunt het eventueel ook zo doen:
Workout A- Squats
- Bench Press
- Barbell Rows
- Biceps curls
- Calf Exercise
Workout B- Standing Military Press
- Front Squats
- Dips
- Deadlifts
- Pullups
- Forearm or Grip Work
Rows en deadlift op dezelfde dag beviel mij niet, vandaar. En elke keer kuiten en onderarmen hoeft ook weer niet.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment