Van couch potatoe tot mens health cover

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Alles 5x5 buiten deadlift? En gewoon redelijk op je max?
    Ja, met uitzondering van de isolatie oefeningen. Het wordt allemaal in deze post uitgelegd:

http://forum.bodynet.nl/trainingsschemas/54555-reg-parks-5x5-program-the-original.html#post988171
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Ja, met uitzondering van de isolatie oefeningen. Het wordt allemaal in deze post uitgelegd:

http://forum.bodynet.nl/trainingsschemas/54555-reg-parks-5x5-program-the-original.html#post988171
      Ziet er idd wat minder kaal uit voor het oog dan SL en SS. Maar hier zit dus een andere opbouw qua gewicht in, dus niet iedere training verhogen? Gewoon gaan in de buurt van je max, of heb ik iets gemist?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sorry voor kleine hijack Pascal

Comment

Ziet er idd wat minder kaal uit voor het oog dan SL en SS.
          Ik denk dat Rippetoe en Mehdi hun ogen goed de kost hebben gegeven in de keuken van Park!

Maar hier zit dus een andere opbouw qua gewicht in, dus niet iedere training verhogen? Gewoon gaan in de buurt van je max, of heb ik iets gemist?
          Er staan geen details in wat de opbouw betreft maar je kunt hoogstwaarschijnlijk gewoon je gang gaan zoals in SL en SS, dat zal wel niet uitmaken.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Aight. I understand, Master 5x5.

Comment

Ik train bij koster simonsstraat en jij ?

Comment

Sorry voor kleine hijack Pascal
                Maakt niks uit, Pesc. Je hebt namelijk een vraag gesteld die ik anders zelf zou hebben gesteld. Eerder bedankt!

Je kunt het eventueel ook zo doen:

Workout A•Squats
                •Bench Press
                •Barbell Rows
                •Biceps curls
                •Calf Exercise
                Workout B•Standing Military Press
                •Front Squats
                •Dips
                •Deadlifts
                •Pullups
                •Forearm or Grip Work
                Rows en deadlift op dezelfde dag beviel mij niet, vandaar. En elke keer kuiten en onderarmen hoeft ook weer niet.
                Ga ik doen, bedankt voor je blik erop. Ik doe alles 5X5 muv de isolatie oefeningen curls, calfs en forearmworkouts. Voor die laatste moet ik nog even wat oefeningen vinden, heb ik nog niet eerder gedaan.

Originally posted by Tails View Post
                Ik train bij koster simonsstraat en jij ?
                Kicke! Ik ook. Ik train altijd op maandag, woensdag en vrijdag tussen 15.45 en 17.30.
                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                  Ga ik doen, bedankt voor je blik erop. Ik doe alles 5X5 muv de isolatie oefeningen curls, calfs en forearmworkouts. Voor die laatste moet ik nog even wat oefeningen vinden, heb ik nog niet eerder gedaan.
                  Front squats kun je eventueel 5x3 doen als je er moeite mee hebt om de stang op je schouders te houden.

Kicke! Ik ook. Ik train altijd op maandag, woensdag en vrijdag tussen 15.45 en 17.30.
                  Ik neem aan dat je FitnessOnly bedoelt, daar ben ik vroeger wel eens langs geweest. Hoe zit het met de apparatuur daar?
                  - Dave Tate

Comment

Front squats kun je eventueel 5x3 doen als je er moeite mee hebt om de stang op je schouders te houden.

Ik neem aan dat je FitnessOnly bedoelt, daar ben ik vroeger wel eens langs geweest. Hoe zit het met de apparatuur daar?
                    Inferno, dat is inderdaad de FitnessOnly.

Equipment: Dumbells tot 50kg, dus ik kan nog even vooruit schijven van 1.25 t/m 25kg en ruim voldoende stuks. Boven lekker veel verstelbare bankjes en in totaal 3 bankdruk stellingen, plus één decline en incline, verder (helaas) slechts één squatrek, echter heb ik regelmatig gehoord dat sommige het moeten stellen met alleen een smithmachine (die hebben we ook 2 keer overigens). Kabels, trxbanden, kettlebells... Noem maar op. In de eerste instantie toen ik daar binnenkwam dacht ik: wat ziet dit er allemaal afthans uit, maar ze hebben zowat alles wat je nodig hebt. De sfeer is relaxt, veel grote gasten. Er is jammer genoeg alleen geen ruimte om muscle ups te doen, daarvoor zal ik op termijn naar de speeltuin aan de overkant moeten, gelukkig heb ik kinderen (anders staat het zo gek een volwassen man, alleen in de speeltuin).

De begeleiding is matig te noemen, de bedoeling is goed hoor, maar ik was niet uitermate tevreden over de schema's die ik aangeboden kreeg. Bovendien verwijzen ze nauwelijks door naar een goed voedingsadvies (die ze overigens wel tegen vergoeding aanbieden).
                    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.

Comment

De begeleiding hoef je niet vanuit te gaan behalve Ron die enigsinds verstand van zaken heeft. Met schema's hoef je daar niet aan te komen die kan je beter van fora als deze plukken. Halterbankjes staan vaak een beetje schuin was lastig is en het squatrack zie je bijna nooit iemand afhankelijk van het tijdstip. Toch prefereren veel mensen de smith en leg press boven de squat.

Ik train vaak ook rond die tijden op die dagen. Kans is groot dat ik je al ken dan want er zijn niet velen die squatten en de meesten heb ik wel een gesprekje mee.

Comment

De begeleiding hoef je niet vanuit te gaan behalve Ron die enigsinds verstand van zaken heeft. Met schema's hoef je daar niet aan te komen die kan je beter van fora als deze plukken. Halterbankjes staan vaak een beetje schuin was lastig is en het squatrack zie je bijna nooit iemand afhankelijk van het tijdstip. Toch prefereren veel mensen de smith en leg press boven de squat.

Ik train vaak ook rond die tijden op die dagen. Kans is groot dat ik je al ken dan want er zijn niet velen die squatten en de meesten heb ik wel een gesprekje mee.
                        Ik train ook altijd rond die tijden, om 16:00 ben ik meestal klaar met werken en dan ga ik gelijk naar de sportschool. Wellicht kom ik eens een keer een kijkje nemen.
                        - Dave Tate

Comment

Leuk, mocht je een kerel zien van een jaartje of 28 met een wit shirt en een lidl flesje, dan ben ik dat. Tik me ff aan

romy_01_wasser.jpg

Comment

Leuk, mocht je een kerel zien van een jaartje of 28 met een wit shirt en een lidl flesje, dan ben ik dat. Tik me ff aan
                            Ik herken die flesjes wel ik zie ze soms wel eens bij het squatrack liggen. Waarschijnlijk zie ik je nog wel deze week, niet maandag want dan ga ik met een maat van me trainen. Zover ik weet is er 1 andere student die starting strength doet alleen die traint in de ochtend. Het is dus moeilijk om iemand te vinden met dezelfde doelen om mee te trainen. Bij koster zijn het toch vooral de ub gasten al helemaal op maandag.

@inferno_0666
                            Je komt maar een keer als je zin hebt dan hoor ik het wel .

Comment

Ik herken die flesjes wel ik zie ze soms wel eens bij het squatrack liggen. Waarschijnlijk zie ik je nog wel deze week, niet maandag want dan ga ik met een maat van me trainen. Zover ik weet is er 1 andere student die starting strength doet alleen die traint in de ochtend. Het is dus moeilijk om iemand te vinden met dezelfde doelen om mee te trainen. Bij koster zijn het toch vooral de ub gasten al helemaal op maandag.

@inferno_0666
                              Je komt maar een keer als je zin hebt dan hoor ik het wel .
                              Lijkt me wel geinig. De laatste persoon waarmee ik heb getraind was dynobet en dat is al een paar maanden geleden.

Volgende week vrijdag is wel een optie. Laat maar weten of jullie dan kunnen.
                              - Dave Tate

Comment

Lijkt me wel geinig. De laatste persoon waarmee ik heb getraind was dynobet en dat is al een paar maanden geleden.

Volgende week vrijdag is wel een optie. Laat maar weten of jullie dan kunnen.
                                Zou prima uitkomen voor mij, heb zelf ook een keer met dynobet getraind een enorm chille gozer alleen wist ik toen niet waar ik mee bezig was. Ik denk trouwens dat onze gyms niet heel veel verschillen kwa apparatuur want op de foto's ziet het er min of meer hetzelfde uit hoewel fitnessboelevard een groter aanbod heeft denk ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X