Bij een nieuwe gym hoort een nieuw logje. Dus bij deze.
Heb besloten om een split te gaan doen, hoe en wat zal constant veranderen denk ik. Ik loop op dit moment nog met een zeurende schouder dus ik moet even kijken hoe ik er om heen werk.
Lijkt me erg leuk om een Yates achtige split te doen:
Borst/Biceps
Benen
rust
Rug
Schouders Triceps
rust
rust
Het idee is gewoon wat opwarm sets te doen en dan 1 of 2 sets te knallen als een beest, tot fail etc. Het gewicht interesseert niet echt, ik voer de oefening zo uit dat het rete zwaar is ongeacht het gewicht. Dit is voor mij mentaal moeilijk, en al helemaal als ik in m'n eentje train, maar daar zal ik hopelijk mentaal nog wel in groeien.
Deze week nog even geen borst en schouder werk ivm met mijn schouder zelf.
Vandaag stond rug op het menu:
Opwarmen 2 setjes lat pulldowns 15 reps
Pullups: 8 reps rest pause 2 reps rest pause 1 rep
T-bar rows:
10kgx15
20kgx20 met een aantal rest pauzes
25kgx15 met een aantal rest pauzes
Lat pulldowns underhand grip:
20kgx10
50kgx12 tot fail
DB rows:
20'sx10 L+R
28'sx15 L+R tot fail
DB shrugs:
20'sx10
30'sx15 met nog wat rest pauzes helemaal tot fail
Erg interessant allemaal, die nieuwe apparaten en voor het eerst een vaste T-bar row gedaan, toch anders dan zelf met een stang wat in elkaar zetten. Die pullups voelden overigens fucking zwaar door de dikkere stang.
Morgen de benen aanpakken.
Heb besloten om een split te gaan doen, hoe en wat zal constant veranderen denk ik. Ik loop op dit moment nog met een zeurende schouder dus ik moet even kijken hoe ik er om heen werk.
Lijkt me erg leuk om een Yates achtige split te doen:
Borst/Biceps
Benen
rust
Rug
Schouders Triceps
rust
rust
Het idee is gewoon wat opwarm sets te doen en dan 1 of 2 sets te knallen als een beest, tot fail etc. Het gewicht interesseert niet echt, ik voer de oefening zo uit dat het rete zwaar is ongeacht het gewicht. Dit is voor mij mentaal moeilijk, en al helemaal als ik in m'n eentje train, maar daar zal ik hopelijk mentaal nog wel in groeien.
Deze week nog even geen borst en schouder werk ivm met mijn schouder zelf.
Vandaag stond rug op het menu:
Opwarmen 2 setjes lat pulldowns 15 reps
Pullups: 8 reps rest pause 2 reps rest pause 1 rep
T-bar rows:
10kgx15
20kgx20 met een aantal rest pauzes
25kgx15 met een aantal rest pauzes
Lat pulldowns underhand grip:
20kgx10
50kgx12 tot fail
DB rows:
20'sx10 L+R
28'sx15 L+R tot fail
DB shrugs:
20'sx10
30'sx15 met nog wat rest pauzes helemaal tot fail
Erg interessant allemaal, die nieuwe apparaten en voor het eerst een vaste T-bar row gedaan, toch anders dan zelf met een stang wat in elkaar zetten. Die pullups voelden overigens fucking zwaar door de dikkere stang.
Morgen de benen aanpakken.
Comment