Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cidious View Post
    "mirin jaw!" FUAAARK waarom heb ik niet zo'n kaak.. ik heb een heel betrouwbaar en rond gezicht.. mimimimi

    Brede kaaklijn zegt een vrouw dat je avontuur bent.. spannend.. :P
    Gewoon een paar weken ud2 doen dan komt je kaaklijn beter uit

    mooie foto's hoor!
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

    Comment


    • Originally posted by Cidious View Post
      "mirin jaw!" FUAAARK waarom heb ik niet zo'n kaak.. ik heb een heel betrouwbaar en rond gezicht.. mimimimi

      Brede kaaklijn zegt een vrouw dat je avontuur bent.. spannend.. :P
      Kevin doet ook speciale oefeningen voor zijn kaaklijn, deze plant hij heel strategisch tijdens festivals
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

      Comment


      • Originally posted by Siegfried Muller View Post
        Kevin doet ook speciale oefeningen voor zijn kaaklijn, deze plant hij heel strategisch tijdens festivals
        Haha dubbel mirin kaaklijn dan
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

        Comment


        • Originally posted by Siegfried Muller View Post
          Kevin doet ook speciale oefeningen voor zijn kaaklijn, deze plant hij heel strategisch tijdens festivals
          hahahaha nice
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Yo kevster ff een random vraag?
            Hoelang train je en ben je natural?

            keep it up

            Comment


            • Originally posted by Siegfried Muller View Post
              Kevin doet ook speciale oefeningen voor zijn kaaklijn, deze plant hij heel strategisch tijdens festivals
              Hahaha. Goed verhaal.
              "The only thing worse than failing is not trying."

              Comment


              • Mooi hoor kev, topprestatie hoor. Benieuwd naar de rest.

                Comment


                • Hij houdt ze broek aan Q... altijd weer meer willen zien he jij !
                  Een dag niet getraind...

                  Comment


                  • sicke foto ! keep up the good work

                    Comment


                    • Thanks guys.

                      Originally posted by RobinVM View Post
                      Yo kevster ff een random vraag?
                      Hoelang train je en ben je natural?

                      keep it up
                      Ik train nu een jaartje of 8 denk ik alles bij elkaar waar van 4-5 jaar goed met voeding, dus eetschema's, alles berekenen etc.
                      Last edited by Kevster; 04-10-2013, 11:14.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • upload ff meer foto's , gekke shit

                        Comment


                        • zag net een bericht van je voorbij komen, hoe is het met trainen kerel gebeurt er nog wat?
                          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

                          Comment


                          • Hey Kev en Suus,

                            Ik vond het lachen om jou en Suus ontmoet te hebben. Kev, je hebt een bruut fysiek. Dat wist ik al van de foto's die je 1x in de zoveel tijd plaatste op het forum en in het echt ben je nog groter, man.

                            Zeker toen we even gingen banken; zat ik echt van "Mirin chest" in me hersenpan. Je kon er gewoon noten tussen kraken volgens mij

                            Verder vond ik het leuk om jou en Suus samen bezig te zien. Het moet echt top zijn om samen zo je trainingen te kunnen doorlopen met elkaar, lijkt mij.

                            Bedankt nog voor de tips wat betreft de trainingsmethode van jullie. En Suus, jij ook bedankt voor je tip bij het trainen van delts en succes verder met je doel. Je einddoel zag er anders helemaal top uit en volgens mij zit je al een heel eind in die richting.

                            Tot de volgende meet, laterrr
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • erg leuk jou te ontmoeten, slimme dude ben je. bedoel je met mijn einddoel Andreia? kev en ik vinden het zelf ook erg fijn samen kei hard te trainen, synergie to the max altijd. nu nog met vlag en wimpel de Nasm afronden en dan krijgt het beestje een naam he..

                              tot de volgende meet zoiezo!

                              Comment


                              • Thanks man! En eensgelijks, zowiezo.


                                Zal nog maar eens een update plaatsen voor de verandering. De planning van begin dit jaar zijn grotendeels allemaal van tafel. Eerst de halve marathon lopen in April, toen een HBO opleiding tot diëtist starten en daarna meedoen aan de Flex. 2013 liep toch iets anders dan ik gepland had. Mijn personal training bedrijfje ging booming en ik kreeg het naast mijn reguliere werkt super druk. Zo druk dat ik soms weken maakte van 70-80 uur en langer. Dit heb ik maanden proberen vol te houden waar door ik zelf soms maar aan 2x trainen kwam als ik geluk had. Maar het was voor een goed doel. Inmiddels ben ik met mijn reguliere baan als beveiliger gestopt. Ik kon bij mijn baas wel aangeven als ik op oproepbasis ingepland wilde worden dus mocht ik mijn financiëen willen opkrikken kan ik wel gewoon nog dienstjes draaien.

                                Nu ben ik sinds een paar weken weer 5 a 6x aan het trainen en staat mijn eigen fysiek weer op de eerste plaats. Nu kan ik tenminste weer de tijd en energie steken in mezelf. Daarnaast gaat het super lekker met mijn personal training en ben ik de NASM aan het volgen samen met Suus. Ook zij zal vanaf februari zichzelf in het Rebody Personal Training-kloffie hijsen en de sportscholen hier in de regio onveilig maken. Alles gaat voor de wind dus.

                                Daarnaast zijn Suus en ik nog steeds onafscheidelijk. We trainen samen, we gamen samen, we leren samen, we vreten samen en delen iedere passie die we hebben. Ik had nooit verwacht dat ik in haar zo mijn gelijke zou vinden.

                                Wedstrijden staat voorlopig nog niet op de planning. Eerst mijn bedrijfje nog meer op de kaart zetten hier in de regio en een goed en stabiel inkomen daar uit genereren en nog verschillende opleidingen volgen. Verder wil ik me wat meer gaan focussen op modellenwerk. Photoshoots e.d. als personal trainer zijn natuurlijk de ultiemste marketing die er is. Ik heb vandaag de hele dag staan shooten voor een hakkenschoenenwinkel hier in de stad. We moesten de hele dag buiten in de kou staan met bivakmutsen op. Fucking awesome.

                                Ik ben rechts, links is een klant. Sick shredded cunts, zelfs in de winter.

                                The Sky Ain't The Limit

                                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X