110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Iron Mind View Post
    Het valt me nog mee Mvos,

ik had je ingeschat dat je je avatar zou veranderen. Dan ineens een stortvloed aan berichten overal zou posten en dan voor 2 weken weg zou gaan voor je werk en dan vooral niet reageren op de reacties van mensen .

Verder gaat het dus lekker gezien je pic, mooi man.

Goed om te zien!
    Haha,schat je mij zo in?
    Nee hoor,was wel een keer tijd voor een andere pic.

Originally posted by blocktoblock View Post
    Mooie huid man
    Verwar jou reacties altijd met die van GIP.
    Ook zo vaag en je kan er niks mee

Helaas ben ik niet gezegd met een puntgave mediteraans getinte huid.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Haha,schat je mij zo in?
      Nee hoor,was wel een keer tijd voor een andere pic.
      Haha, ja man vanwege je teaser pic de vorige keer :P
      "Straight outta gym"

Comment

• Haha,goede pics komen wel een keer als het vakante tijd is.

Comment

Haha,goede pics komen wel een keer als het vakante tijd is.
          Ik ben benieuwd
          "Straight outta gym"

Comment

• Qua voeding had ik het wel weer even moeilijk vandaag.
            Altijd na een junk dag is het weer even wennen en mijn lichaam aan het zeuren om voedsel.
            Ook de best heftige training van vandaag hakte er flink in en voel me de hele dag al doodmoe.

Voeding van vandaag
            Citroen met warm water
            Shake & 4 rijstewafels
            Trainen
            Shake
            4 boterhammen met 6 eieren
            250 gram gekookte kipfilet en 4 boterhammen met pindakaas
            Shake
            350 gram kipfilet uit de oven met broccoli & asperges
            Caseine shake

Zo naar bed en morgenvroeg weer het vliegtuig pakken t/m donderdag.

Comment

• dikke avatar vos, gaat lekker zo te zien
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Doe je die meadow rows op een machine? Bij 90 kilo gaat de stang toch aan de andere kant omhoog?
                installing muscles....please wait

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                  dikke avatar vos, gaat lekker zo te zien
                  Thanks Rick,
                  Gaat allemaal weer een stuk beter en word allemaal weer droger.

Originally posted by Sander1989 View Post
                  Doe je die meadow rows op een machine? Bij 90 kilo gaat de stang toch aan de andere kant omhoog?
                  ik doe die meadows row altijd op een supported tbar row.
                  gewoon op de grond leggen en gaan!

Comment

• Kende die oefening niet. Waarom zou je die doen in plaats van dumbbell row? Of is dit een rare vraag?

Comment

• Is geen rare vraag hoor.

bij meadow rows heb je een andere hoek en spreekt veel meer lower lat aan.
                      voelt voor mij compleet anders aan dan db rows wat ook een goede oefening is.

Comment

• Oké dank u. Ik heb normaal gesproken een hekel aan alle oefeningen die iets met de T Bar Row doen hehe. Ga deze denk ik een tijd bijvoegen ter vervanging van de DB Row. Om, zoals je al aangaf, een andere hoek aan te pakken. Heb je trouwens een lijst met allerlei oefeningen / vervangbare oefeningen? Zie soms de raarste dingen voorbij komen in je log. Zo ja, kan je die sturen?

Comment

Is geen rare vraag hoor.

bij meadow rows heb je een andere hoek en spreekt veel meer lower lat aan.
                          voelt voor mij compleet anders aan dan db rows wat ook een goede oefening is.
                          Goed dat je dat zegt man :P, veel mensen gaan dan meteen denken dat dat een slechte oefening aan.

Ben jij het er trouwens mee eens dat als je ''minder'' massa hebt, je beter echt kan focussen op de hoofdoefeningen aangevulgd met wat ''assist''? Wil jou vieuw wel hierop weten.

En wanneer gaan we trainen dan ?:P

Comment

• Originally posted by Wietse90 View Post
                            Oké dank u. Ik heb normaal gesproken een hekel aan alle oefeningen die iets met de T Bar Row doen hehe. Ga deze denk ik een tijd bijvoegen ter vervanging van de DB Row. Om, zoals je al aangaf, een andere hoek aan te pakken. Heb je trouwens een lijst met allerlei oefeningen / vervangbare oefeningen? Zie soms de raarste dingen voorbij komen in je log. Zo ja, kan je die sturen?
                            zulke rare oefeningen?,....laat meadows,vaillant,dugdale het maar niet horen
                            meeste oefeningen komen uit John Meadows mountain dog training

Originally posted by talalelh15 View Post
                            Goed dat je dat zegt man :P, veel mensen gaan dan meteen denken dat dat een slechte oefening aan.

Ben jij het er trouwens mee eens dat als je ''minder'' massa hebt, je beter echt kan focussen op de hoofdoefeningen aangevulgd met wat ''assist''? Wil jou vieuw wel hierop weten.

En wanneer gaan we trainen dan ?:P
                            iedere oefening heeft wel ergens een plaats,maar de reden waarom je iets doet of volgorde is belangrijk.

bij minder massa moet alles groeien,dus compounds zijn het belangrijkst.
                            maar ik bouw mijn trainingen nog steeds om een compound heen of die nu als eerste of als laatste komt.

vind het pers. veel belangrijker dat je de oefeningen strikt uitvoerd en een reden hebt waarom je die oefening op die plek in je training hebt zitten.

volgende week of de week erop gaan we trainen maatje!
                            Last edited by Mvos; 24-06-2013, 19:46.

Comment

• Pm of whatsapp me voor een datum dan ja ?

Comment

• Oeps. Nog 2 weken stage, dan ga ik de hele site tot de laatste detail doorlezen.
                                Last edited by Wietse90; 24-06-2013, 20:07.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X