110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag de hele dag meeting gehad in een erg mooi landhuis in Denemarken.
    mijn collega's hadden met de lunch wederom aan mij gedacht en er was genoeg proteine te eten.
    Gekookte eieren,yoghurt,zalm en garnalen ,dus goed geregeld.

Avond eten een was een bbq,waarbij alles gemarineed was ,dus ik zat a leen beetje te balen.
    komt er ineens een schaal te voorschijn met biefstuk en kipfilet allemaal naturel en rijst.

Na het avond eten ging ik wat cardio doen en een paar gasten gingen ook mee,want die waren ook helemaal into fitness.

Goed om te zien dat mijn "obsessie" zoals sommige het eerst noemde nu ook bij hen begint te werken.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Vandaag de hele dag meeting gehad in een erg mooi landhuis in Denemarken.
      mijn collega's hadden met de lunch wederom aan mij gedacht en er was genoeg proteine te eten.

Avond eten een was een bbq,waarbij alles gemarineed was ,dus ik zat a leen beetje te balen.
      komt er ineens een schaal te voorschijn met biefstuk en kipfilet allemaal naturel en rijst.

Na het avond eten ging ik wat cardio doen en een paar gasten gingen ook mee,want die waren ook helemaal into fitness.

Goed om te zien dat mijn "obsessie" zoals sommige het eerst noemde nu ook bij hen begint te werken.
      haha schitterend dat ze gewoon met eten om je denken, geweldig
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
        Vandaag de hele dag meeting gehad in een erg mooi landhuis in Denemarken.

"Obsessed is a word used by the lazy, to describe the dedicated."
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Gisteren avond terug gekomen en meeting een uurtje cardio gedaan.
          De week was ok qua voeding,maar het belangrijkste was dat ik niet aan het stressen was over het feit
          dat ik niet kon trainen en precies kon eten wat ik wou.

Dit was een tijd geleden wel anders,maar zolang ik nu ongeveer aan mijn proteine hoeveelheid kwam en geen echt slechte dingen at vond ik het prima.

Vanmorgen weer 45 min cardio gedaan en vanmiddag weer een UB training en zondag een LB training aangezien ik maar 2x kan deze week.

Al met al niks te klagen als ik het zo kan volhouden,aangezien ik nu al voor juli t/m dec 24 vluchten vast heb staan.

Comment

• Mooi zo kerel, en af en toe paar dagen niet trainen is ook wel goed, zeker met jou intensiteit van trainen.

Comment

• Gisteren was het squatathon dag en ik was samen met mijn vrouw.
              Ik denk dat we het squat rack wel 1,5 uur bezet hebben gehouden,maar er kwam toch niemand vragen of we bijna klaar waren.
              Rara hoe komt dat? Beachboy massive

Na een flinke warm up gingen we van start.
              Wel wildeveel set en volume doen op squat gevolgd door stiff legged deadlifts en standing leg curls.
              Vanaf het moment dat we klaar waren met squats waren mijn benen helemaal op vandaag is het al helemaal geen pretje.

Squat
              10 x 100
              05 x 110
              05 x 120
              05 x 130
              05 x 140
              03 x 150
              02 x 160
              01 x 170
              01 x 180

01 x 150 30 sec rust
              01 x 150 30 sec rust
              01 x 150 30 sec rust - hartslag in mijn keel en trillen als de ziekte
              01 x 150 30 sec rust - duizelig en sterretjes
              01 x 150 - filmpje

hieronder de rest vd training

Comment

• hier deel 2 vd training aangezien er maar 1 filmpje per post is toegestaan.

10 x 100
                10 x 100
                10 x 100
                10 x 100
                10 x 100
                10 x 100
                10 x 100
                10 x 100
                10 x 100
                14 x 100 - Filmpje ,dus dan pers je er nog niet iets meer uit

Stiff legged deadlift - waarbij we alleen echt voor de rek onderin zijn gegaan.
                4 x 10/14

Standing hamstring curls
                2 sets - puur de focus op het negatieve deel
                8/10 reps

compleet op ,moe ,duizelig maar wat was een lekkere training

Comment

• netjes maarten!
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Massieve bonk spieren, die chefkok! Die squats zien er lekker stabiel uit.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Ja echt hoor, netjes!!!

Comment

• Dat zag er goed uit pik.

Comment

• nette squats!
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Hele nette squats, zware training geweest zo te zien .

Comment

• Zag er echt goed uit man
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Echt bruut Mvos, aka Volume King. Die techniek van die 150kg is echt keurig. Goeie zaak.
                                Flinke gewichten die je daar verzet kerel, beresterk. Dat kan ook bijna niet anders bij zo'n boom van een kerel!
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X