Vanaf maandag begin ik het Boring but Big programma van Jim Wendler.Zal uiteraard de 4 weken mesocycles aanhouden en 4 wekelijks verhogen +2,5 kg op bp en ohp,+5kg op sq en dl
zal dit logje dan ook wekelijks proberen up te daten om mij progressie wat te zien
Deze week mijn pr's uitgeprobeerd.
-Bp 1x82,5
-squat 3x115(2x120 maar mijn techniek voelde aan als crap dus zal 115 als max gebruiken)
-Dl 1x140
-OHP 1x50
Doel is sterker worden en groter. Als dit schema mij bevalt zijn mijn doelen om binnen het jaar op de compounds wat gewicht te gooien.
bp 1x100 kg,sq 1x160,DL 1x200kg,ohp 1x75 kg
zit momenteel op 81 kg met zo'n 16-18%vp Hoop wat vvm bij te krijgen en als dit lukt wat leaner te worden.zal een voedingschema volgen die hoog in eiwitten zal zitten 2,5 tot 3gr per kg lichaamsgewicht.Koolhydraten zal ik in het begin wat lager houden dan nodig,wanneer verder in het schema en voel dat ik meer nodig heb zal ik dit verhogen.
eiwitten haal ik uit whey,eieren,kip,melk,kwark
Koolhydraten rijst,rijstwaffels,bananen,oats brood kan ik later toevoegen.
Ik start met 90% trainingsmaximum,zou vermijden dat je het plateau vlug bereikt
zal trainen als volgt:
Ma-BP 3/5/1
-5x10 OHP (de gewichten zullen hier gevoelsmatig naar zijn) beginnen met 50% van max)
-dumbell rows/barbell rows 5x10
-Triceps Pushdown 3x10
-EZ curl 3x10
-(tussen de setjes hier en daar enkele chest dips tussengooien)
Di-DL 3/5/1
-5x10 Squat(alweer beginnen op 50%)
-Abs (core exercises)
Woe-rust
Don-OHP 3/5/1
-5x10 bp(beginnen op 50%)
-chins/lat pulldown 5x10
-reverse flyes 3x10
-dumbell curl 3x10
-close grip benchpress 3x10
-(tussen de setjes hier en daar chest dips toevoegen)
Vrij-Sq 3/5/1
-5x10 dl(beginnen op50%)
-Abs(core exercises)
Verder ook van plan mijn fysiek wat op te krikken dit zal ik op rustdagen doen,touwtjesspringen en heb thuis ook een spinningbike staan die ik maar eens van onder het stof haal.
Heb hier een eindje over zitten nadenken en denk dat het goed zit maar tips zijn natuurlijk altijd welkom.
zal dit logje dan ook wekelijks proberen up te daten om mij progressie wat te zien
Deze week mijn pr's uitgeprobeerd.
-Bp 1x82,5
-squat 3x115(2x120 maar mijn techniek voelde aan als crap dus zal 115 als max gebruiken)
-Dl 1x140
-OHP 1x50
Doel is sterker worden en groter. Als dit schema mij bevalt zijn mijn doelen om binnen het jaar op de compounds wat gewicht te gooien.
bp 1x100 kg,sq 1x160,DL 1x200kg,ohp 1x75 kg
zit momenteel op 81 kg met zo'n 16-18%vp Hoop wat vvm bij te krijgen en als dit lukt wat leaner te worden.zal een voedingschema volgen die hoog in eiwitten zal zitten 2,5 tot 3gr per kg lichaamsgewicht.Koolhydraten zal ik in het begin wat lager houden dan nodig,wanneer verder in het schema en voel dat ik meer nodig heb zal ik dit verhogen.
eiwitten haal ik uit whey,eieren,kip,melk,kwark
Koolhydraten rijst,rijstwaffels,bananen,oats brood kan ik later toevoegen.
Ik start met 90% trainingsmaximum,zou vermijden dat je het plateau vlug bereikt
zal trainen als volgt:
Ma-BP 3/5/1
-5x10 OHP (de gewichten zullen hier gevoelsmatig naar zijn) beginnen met 50% van max)
-dumbell rows/barbell rows 5x10
-Triceps Pushdown 3x10
-EZ curl 3x10
-(tussen de setjes hier en daar enkele chest dips tussengooien)
Di-DL 3/5/1
-5x10 Squat(alweer beginnen op 50%)
-Abs (core exercises)
Woe-rust
Don-OHP 3/5/1
-5x10 bp(beginnen op 50%)
-chins/lat pulldown 5x10
-reverse flyes 3x10
-dumbell curl 3x10
-close grip benchpress 3x10
-(tussen de setjes hier en daar chest dips toevoegen)
Vrij-Sq 3/5/1
-5x10 dl(beginnen op50%)
-Abs(core exercises)
Verder ook van plan mijn fysiek wat op te krikken dit zal ik op rustdagen doen,touwtjesspringen en heb thuis ook een spinningbike staan die ik maar eens van onder het stof haal.
Heb hier een eindje over zitten nadenken en denk dat het goed zit maar tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Comment