Was te misselijk voor mijn whey shake na de training,ligt nu een 200gr steak te sudderen in mijn pan nomnom
Future boring But Big Log
Collapse
X
-
sq cycle 3 week 2
-1x(3x82,5)
-1x(3x92,5)
-1x(10x102,5)
max geprobeerd
-(1x125)--easy as fuck PR1
-(1x130)--was wat meer duwen maar zat nog in PR2
-(1x140)--was wat minder diep maar toch een volwaardige squat PR!!
back extention
-3x(12xbw+10kg)
goodmornings
-2x(10x30)
barbell lunges
-2x(20x30)
-2x(20x35)
-1x(16x35)
Wat aan de praat geraakt tijdens training en gym sloot om 12u
morgen core+wat cardioLast edited by futurekill; 19-07-2013, 11:36.Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
Mooie DL pr, maar je had er meer uit kunnen halen als je ervoor niet 10x122.5 gedaan had, manier van opwarming is zeer belangrijk en mag zeker niet te veel energie van je vragen.
Zelfde bij de BP.
Je gaat wel goed vooruitI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostMooie DL pr, maar je had er meer uit kunnen halen als je ervoor niet 10x122.5 gedaan had, manier van opwarming is zeer belangrijk en mag zeker niet te veel energie van je vragen.
Zelfde bij de BP.
Je gaat wel goed vooruitStrength Within, Pride Throughout
Comment
-
vandaag vroeg wakker en gisteren geen buik kunnen doen off to da gym
-20mins fietsen:heb eens zo'n vetverbranding parcours genomen,pretty heavy xD
-touwtjesspringen-5-10 mins
hanging leg raise
-5x12
na iedere set planks
nogwat crunches en afgesloten
nog 1 week knallen in week 3 van wendler en dan 1 week volledige deload italy here i come ^^Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
bp cycle 3 week 3
-1x(5x60)
-1x(3x70)
-1x(4x77,5)
incline dumbell press
-1x(10x16)
-1x(10x20)
-2x(8x24)
-2x(9x22)
dumbell row
-1x(10x24)
-3x(10x28)
triceps pushdown
5x(12x41)
Zoals je ziet mindere training gehad,alle gewichten voelden echt loodzwaar aan,waarschijnlijk te wijten aan de mindere slaap vakantie/warmte...voelde het deze morgen al maar aangezien ik nu zaterdag op reis vertrek kan ik deze week niet veel schuiven in mijn trainingen.
Vanavond vroeg slapen en er morgen invliegen met de deadlift :-)Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
Zo laatste training van cycle 3 tot heden enorm tevreden over mijn progressie,morgen vertrek ik op reis en zal een week volledige deload zijn.Wanneer ik terug ben week 1 van cycle 4 beginnen.hopelijk kan ik dan gewoon de draad terug oppikken en verder doen zoals ik bezig ben.
zie jullie binnen een week!!Strength Within, Pride Throughout
Comment
-
DL cycle 4 week 1
-1x(5x97,5)
-1x(5x107,5)
-1x(6x130)---voelde al ongeloofelijk zwaar d8 dat ik 120kg liggen had,was er blijkbaar 130....
leg press
5x(12x140)
lying leg curl
-1x(12x15)
-2x(12x18,5)
-2x(12x17,5)
moest nog hanging leg raise maar was eigenlijk helemaal op...gooi er wel een extra dagje bovenop deze week.heb momenteel nog een weekje vakantieStrength Within, Pride Throughout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 hour ago -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment