Kijk zo dus.
Aldo's Kracht en Flexibiliteit Log.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
15 mei.
Dumbell swings 3x20 warming up.
Incline bench press.
8x60
8x70
8x75
8x80
4x90
Bent over row
8x60
8x70
8x80
6x85
Leg curls
8x85
8x90
8x95
8x100
Barbel shruggs
8x60
8x70
8x80
8x90
Dumbell hammer curls
15x16
12x18
10x20
8x24
Close grip bench press
8x50
8x60
8x65
6x70
Laatste twee reps gingen niet meer.
Ab wheel
4 sets van 15.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
100 gram brinta in 200ml melk? Vind het nog steeds niet top, maar goed het kan. 293 gram eiwit is ook over de top. Wat denk je van (even uit de losse pols hoor dus weet niet hoe het zit met kcal en KEV, wellicht teveel eiwit maar das aan te passen)
ontbijt:
400ml melk
70 gram brinta
30 gr whey
(gewoon koud bij elkaar shaken en opzuipen)
1 sinaasappel
lunch1:
brood 90 gram
tonijn 100 gram
lunch2:
rijst 75 gram
kipfilet 150 gram
groenten 200 gr
avondeten:
rijst 75-100 gr (of aardappel/zoete aardappel/pasta)
vlees/vis 150-200 gr
groenten 200 gr
----------------------
*training*
----------------------
pwo:
melk 300ml
whey 30 gr
Brinta 50 gr
Voor t slapen:
kwark 500grBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
40 gram brinta op 250 ml is het inderdaad. Ontbijt (scheelt een hoop tijd op deze manier haha), Lunch 1, Pwo (train altijd s'middags of toevallig vandaag s'ochtends), avondeten kan ik gaan proberen inderdaad. Lunch 2 heeft even wat voorbereiding nodig met het kopen van de producten. Ziet er goed uit Pescatore dankjewel. Ik ga het is uitrekenen en hier en daar aanpassen mocht dat nodig zijn. Misschien dat ik hier aankomende maandag een start mee maak als de EKV verhoudingen kloppen.
Bedankt voor je moeite! Wordt gewaardeerd.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ik zie trouwens dat ik ook geen olijfolie erin heb gezet. Je kan pwo en lunch 2 ook prima omwisselen, als je het maar binnenkrijgt. Het is maar een opzetje maar zoals je ziet, dit zijn wat meer echte maaltijden. Je moet het gewoon aanpassen aan wat je nodig hebt.
Je kan ook lunch2 door nog een broodmaaltijd vervangen of 1 x per week 7 porties maken, in tupperware trappen en er 6 invriezen. Iedere dag voor je gaat slapen gooi je er eentje uit de vriezer. Maar zoals ik al zei, knutsel vooral zelf, ik wilde alleen even laten zien dat het wat minder chaotisch kan. Als je zo eet zul je ook wat langer verzadigd zijn dan dat je hier en daar een banaantje eet oid.
Succes.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
17 mei. Low incline dumbel press 8x 34, 8x36, 8x38, 8x40. Deadlifts 8x90, 8x100, 8x110, 5x130. Squats 8x80, 8x90, 8x100, 8x110. Pulls up 8xBw, 8xBw, 8xBw, 8xBw. Dips 8x+10, 8x+12, 8x+14, 8x+16. Military Press 8x40, 8x45, 8x50, 8x60.Last edited by Aldo Raine; 17-05-2013, 13:49.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Mijn schema herzien, Up Right Row erin gegooit. Misschien als extra oefeningen voor mijn borst flat fly's en voor de lats straight arm pulldowns. Twee isolaties die mij persoonlijk erg goed bevallen.
Full Body 4x8.
Maandag.
Bench Press
Pull Ups
Military Press
Squats
Barbell Curls
Calf Raises
Jiu Jitsu
Woensdag.
Incline Bench Press
Bent Over Row
Leg Curls
Shruggs
Hammer Curls
Close Grip Bench Press
Jiu Jitsu
Vrijdag.
Pull Ups
Dips
Squats
Deadlifts
Up Right Row
Calf RaisesLast edited by Aldo Raine; 22-05-2013, 10:19.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostMijn schema herzien, Up Right Row erin gegooit. Misschien als extra oefeningen voor mijn borst flat fly's en voor de lats straight arm pulldowns. Twee isolaties die mij persoonlijk erg goed bevallen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment