Guus UD2 Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Dudes, ik ben een redelijk getalenteerde loper *kuchkuch* maar ik denk niet dat jullie in de gaten hebben wat 4km in 15min inhoudt of 5km in 20 min. Ik moet daar iig gericht voor trainen. Smerige afronders
    Haha, nou integendeel. Ik heb wel degelijk een idee van de dergelijke snelheden die bereikt dienen te worden om dat soort tijden te behalen. Ikzelf ben van nature een zwemmer; hence mijn vorige naam WPB. Ikzelf heb erg veel moeten hardlopen om ook maar in de buurt te kunnen komen van die 20 minuten bij m'n 5km ronde. Lees: 3-4x per week enkel hardlopen.

Een aantal mannen waar ik overigens mee in de opleiding heb gezeten rennen de 10km hoog in de 30 minuten: 36-38 minuten zo uit me hoofd en die rennen een 5km dus veel sneller dan 20 minuten. Mijn tijden verbleken bij zulke getallen..
    Last edited by Iron Mind; 27-08-2013, 06:47.
    "Straight outta gym"

Comment

Je lijkt echt wel een Spartan zo met die dikke benen en abs. Toch wel een beetje jaloers keep up the good work.
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

Originally posted by east1977 View Post
        Je lijkt echt wel een Spartan zo met die dikke benen en abs. Toch wel een beetje jaloers keep up the good work.
        Dankjewel. Heb hier ergens ook foto's staan dat ik een spartaans kostuum aan heb (serieus)

Vandaag was weer leg day. Heb nieuwe sportschoenen om te shinen maar alleen voor upper body day. Benen worden natuurlijk getraind op oude vans met platte zolen. Heb vandaag voor het eerst iemand anders dan mijn vrienden of vriendin zien squatten. Hij leek een beetje op major lazer

Front Squat
        10x65
        10x70
        8x70

Romanian Deadlift
        8x100 zonder straps
        8x110
        8x120 met straps

Leg Press
        8x230
        8x230
        8x230

Back Extension
        15xbw + 25
        15xbw + 25
        15xbw + 25

Calf Raise
        15x100
        15x100
        15x100

Ab Wheel Rollout
        15x
        15x
        15x

Toen nog wat hanging leg raises en sit ups.

Mijn kracht is weer terug. Front squat gaat nu super lekker, enige nadeel is dat ik het gewicht van de grond moet cleanen omdat er geen squatrek is
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik ga vanaf maandag trouwens UD2 Bulk doen voor een tijdje. Weet nog niet voor hoe lang, is meer een testfase. Ik houd wel het ub/lb trainingsschema aan.
          Last edited by Gus; 27-08-2013, 22:34.

Comment

UD2 bulkfase. Nice ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Over Spartanen gesproken hoe zit het met je rolletje in Rise of an empire? Of moet dat nog gebeuren?

Comment

Ik ook. Valt eigenlijk niet te combineren met het UB/LB schema dat ik nu volg. In de trainingen die in het boek worden voorgeschreven heb ik eigenlijk nog geen zin dus misschien dat ik nog een maandje wacht. Wil het namelijk wel goed aanpakken

Comment

@spartanenverhaal: heb eigenlijk alleen een beetje moeten staan duwen en wat steekbewegingen moeten maken met een stok dus ik hoop dat ik op de achtergrond iemand op epische wijze door zijn buik steek met een speer. Was met een hele groep maar ik stond wel vooraan in de eerste linie. Mijn groepje hoorde bij een griekse officier/commandant die werd gespeeld door Mark Killeen (speelde ook in game of thrones)

Bijna alles wat zich op de achtergrond (en ook veel op de voorgrond) afspeelt wordt met de computer bewerkt en dus anders gemaakt dan hoe het er aan toe ging. ik ben benieuwd
                  Last edited by Gus; 27-08-2013, 23:06.

Comment

Oke ben benieuwd. Leuke ervaring sowieso.

Comment

Ja ik ben ook wel benieuwd, hopelijk vangen we nog een glimp van je op in de film. Ben je gelijk het bekendste BN lid.

Comment

Haha episch dat je een rol hebt in een film, ziek hoor. Zeker als spartaan. Episch volk moet dat zijn geweest.

Wat betreft UD2.0 bulk, ik zou het wel zo volgen zoals het boek het aangeeft. Ikzelf heb hier ook aan zitten denken, maar persoonlijk lijkt het me teveel moeite voor een bulk, maar het schijnt easy mode te zijn vergeleken met de cut variant.

Misschien ga ik er zelf ook nog wel aan, maar het idee om te depleten in een bulk staat me niet zo aan, maar puur voor de ervaring is het misschien wel geinig.

Ik ben benieuwd in ieder geval naar jouw ervaring als je er mee begint.
                        "Straight outta gym"

Comment

ik ben blij dat jullie zoveel over UD2.0 loggen maakt het voor mij straks alleen maar makkelijker althans om het enigzins te begrijpen ben hierin wat minder onderlegd dan jullie denk ik.

Comment

Is dan niet ud2 hè, als je gewoon traint op ub/lb. Ik ging met ud2 bulken op alle compounds hard vooruit, dus waarom niet ook de trainingen volgen die bij de ud2 bulk variant horen?

edit: nevermind. Dacht dat pagina 8 de laatste was.
                            Last edited by dynobet; 28-08-2013, 11:44.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              Is dan niet ud2 hè, als je gewoon traint op ub/lb. Ik ging met ud2 bulken op alle compounds hard vooruit, dus waarom niet ook de trainingen volgen die bij de ud2 bulk variant horen?

edit: nevermind. Dacht dat pagina 8 de laatste was.
                              Dyno heb jij je UD2.0 bulk gelogd? Ik kan het even niet zo gauw vinden.

Ik zou graag wat meer de bevindingen lezen over de bulk variant.
                              "Straight outta gym"

Comment

In oktober ga ik ud2 bulk doen. Nu nog eventjes ub/lb op ongeveer 3500kcal per dag
                                Heb een beetje last van keelpijn en hoofdpijn de laatste paar dagen, merk dat wel een beetje tijdens het trainen maar volgens mij ben ik al over het ergste heen.

Dumbbell Press
                                8x32,5
                                6x35 vriendin spotte verkeerd waardoor het juist zwaarder werd. Had de 7 of 8 anders wel gehaald
                                8x32,5

Chin Ups
                                8x
                                8x
                                8x deze blijven nog steeds zwaar. Vind dat wel apart aangezien ik eerst nog een 10kg db er bij had

Incline Dumbbell Press
                                10x27,5
                                9x27,5
                                8x27,5 dit moet snel weer naar 30-32,5kg zoals ik eerst deed

Dumbbell Row
                                10x35
                                10x35
                                8x35 Deze laat ik bijna tot aan de grond zakken zodat ik de volledige ROM maak

Rear Delt Fly
                                12x10
                                12x10
                                12x10 Ik doe hem nu steeds door op een incline bankje te gaan liggen ipv staand. Ik voel het veel beter achter in de schouders op deze manier

CGBP
                                10x60
                                8x60
                                12x55 ging niet zo goed deze keer, kwam omdat de borstspieren moe waren, daarom nog wat tricep pushdowns gedaan

Hammer Curls
                                12x15
                                12x15
                                8x15

Tricep Pushdown
                                12x65
                                10x65
                                10x65

Comment

Sidebar top desktop

Collapse