Bad-ass modified P.H.A.T. LOG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ik zou blijven doen wat je in je hoofd had, voordat je dat getalletje te horen kreeg.

    Een laag vet% is leuk, maar als je groter wil worden moet je dat toch iets loslaten. Het wordt overigens toch winter en als je je voeding lekker strak houdt dan kan je de volgende zomer er gewoon droog bij staan, maar dan groter .

    Kortom, stick to the plan. Na je cut voor de zomer ga je gewoon tot 8-10% bf en dan laat je die nooit meer voorbij de 13% komen dan ben je altijd maar een 4-8 weken van "shredded" vandaan.
    Last edited by Iron Mind; 24-08-2013, 15:20.
    "Straight outta gym"

    Comment


    • #32
      Simpel zat: recompen. Pas je kcal iets aan. Leg de focus op massawinst, terwijl je wel nog rustig aan wat vet kan verliezen. behoefte had ik eerder al ingeschat op ongeveer 2700 kcal. Stel we gaan even uit van training op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag:

      Maandag: 3000 kcal
      (+300)
      Dinsdag: 3000 kcal
      (+300)
      Woensdag: 3000 kcal
      (+300)
      Donderdag: 3000 kcal
      (+300)
      Vrijdag: 3000 kcal
      (+300)
      Zaterdag: 2200 kcal (-500)
      Zondag: 2200 kcal (-500)
      (5 dagen aaneensluitend bouwen, 2 dagen focus op vetverlies).

      maandag tot vrijdag: E200, K350, V88.
      zaterdag/zondag: 2200: E200, K150, V88.

      Verwacht niet teveel vetverlies (omdat focus ligt op bouwen). 1% per 6-8 weken lijkt me realistisch. Resultaat zal dus langzaam zichtbaar worden en je hebt dus doorzettingsvermogen en geduld nodig.

      Als je vet% acceptabel is (12%), leg je de focus volledig op gainen (zoals in het plan wat je intieel voor ogen had.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

      Comment


      • #33
        Een man die beslist en zich weleens vergist, brengt meer geld in de kist dan een perfectionist, die de aansluiting mist.


        Plak deze maar boven je deur.

        Minder twijelen!!

        Comment


        • #34
          Ik zie een delfs blauw tegeltje voor me
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

          Comment


          • #35
            Originally posted by Mvos View Post
            Ik zie een delfs blauw tegeltje voor me
            Ik verf de boodschap wel op een eitje

            edit; oh wait dat was tonijnvreter.

            Comment


            • #36
              Originally posted by aktito View Post
              Een man die beslist en zich weleens vergist, brengt meer geld in de kist dan een perfectionist, die de aansluiting mist.


              Plak deze maar boven je deur.

              Minder twijelen!!
              Mooie hoor; die ga ik onthouden!
              "Straight outta gym"

              Comment


              • #37
                Allemaal alvast super bedankt kerels, echt jullie hulp is goud waard!! Ik ga er zo even de tijd voornemen om het zorgvuldig door te nemen en te reageren
                Current status: Bulkin' and gainin'

                "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Mrloaded View Post
                  Heb precies hetzelfde... Maar cutten met weinig massa ziet er misschien weer skinny uit. En gezien de winter eraan komt en je dan minder zonder shirt ofzo zou gaan lopen op strand of zwembad is enige die het zou zien jijzelf of mensen die dichtbij staan. Mensen die dichtbij staan weten waar je mee bezig bent dus weten wat een bulk in kan houden ( vp stijgt ). Gewoon lekker gaan bulken en dan pas als het spuigaten uit loopt ( dichterbij de 20% komt ) zou ik kleine cut doen maar pas diepe cut begin volgend jaar. Zo heb je heel wat massa gepakt en sta je er volgend jaar netjes bij.

                  Maar dat is wat ik zou doen, zijn vast mensen die juist anders zou doen uiteindelijk zal je zelf de keuze moeten maken. Succes en ik volg je log!
                  Originally posted by Iron Mind View Post
                  Ik zou blijven doen wat je in je hoofd had, voordat je dat getalletje te horen kreeg.

                  Een laag vet% is leuk, maar als je groter wil worden moet je dat toch iets loslaten. Het wordt overigens toch winter en als je je voeding lekker strak houdt dan kan je de volgende zomer er gewoon droog bij staan, maar dan groter .

                  Kortom, stick to the plan. Na je cut voor de zomer ga je gewoon tot 8-10% bf en dan laat je die nooit meer voorbij de 13% komen dan ben je altijd maar een 4-8 weken van "shredded" vandaan.
                  Dat zou dus idd een bulk in houden, maar dat gaat nooit een cleangain worden en om nog vetter te worden vind ik echt niet chill.. Tussen laag en laag vind ik wel een verschilletje, 8% is natuurlijk echt ripped, maar 12% vind ik nog steeds nice. Daarboven vind ik het eigenlijk teveel worden.. vooral waar ik nu zit erger ik me aan.

                  Originally posted by dynobet View Post
                  Simpel zat: recompen. Pas je kcal iets aan. Leg de focus op massawinst, terwijl je wel nog rustig aan wat vet kan verliezen. behoefte had ik eerder al ingeschat op ongeveer 2700 kcal. Stel we gaan even uit van training op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag:

                  Maandag: 3000 kcal
                  (+300)
                  Dinsdag: 3000 kcal
                  (+300)
                  Woensdag: 3000 kcal
                  (+300)
                  Donderdag: 3000 kcal
                  (+300)
                  Vrijdag: 3000 kcal
                  (+300)
                  Zaterdag: 2200 kcal (-500)
                  Zondag: 2200 kcal (-500)
                  (5 dagen aaneensluitend bouwen, 2 dagen focus op vetverlies).

                  maandag tot vrijdag: E200, K350, V88.
                  zaterdag/zondag: 2200: E200, K150, V88.

                  Verwacht niet teveel vetverlies (omdat focus ligt op bouwen). 1% per 6-8 weken lijkt me realistisch. Resultaat zal dus langzaam zichtbaar worden en je hebt dus doorzettingsvermogen en geduld nodig.

                  Als je vet% acceptabel is (12%), leg je de focus volledig op gainen (zoals in het plan wat je intieel voor ogen had.
                  Had aan de hand van het recomp topic hier al aan zitten denken, maar is het betrouwbaar? Ik laas als nadeel, wanneer je je onderhoud een beetje misschat het best eens in de soep kon lopen en dan verdoe ik dus helemaal tijd met niets opbouwen en zonder vet te verliezen. Zoals je het beschrijft ziet het er heel netjes uit. Vraag me dan alleen af hoe het met de massa/kracht/herstel zit? Is die echt zo beduidend minder?

                  Erg bedankt voor de moeite die jullie nemen jongens, echt appreciate it Dat plateau waar ik op heb gezeten zolang heeft echt met m'n mind gefucked..
                  Current status: Bulkin' and gainin'

                  "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

                  Comment


                  • #39
                    Het hangt ook een beetje van geluk of dat recompen goed gaat (net zoals alle andere schema's waar je kcal "inschat". Enkel is ruimte voor foutmarge een stuk kleiner bij een recomp schema waar je met minimale kcal verschillen werkt). Je hebt best kans dat je straks 4 weken zit aan te kijken en er misschien niets uitgehaald heb of niet meetbaar en dat kan leiden tot frustratie.

                    Als jij zulke "tegenslagen" lastig of moeilijk vind dan is recompen mogelijk niet helemaal geschikt voor jou. Een 8-12 weken bulk gevolgd door een x aantal weken cutten is misschien handiger voor jou in dat geval.

                    Maar goed; als het recompen wel goed gaat is het natuurlijk een prima manier om vooruitgang te boeken. Het lijkt misschien trager te gaan, maar dat hoeft niet per se het geval te zijn.

                    Ikzelf prefereer langere aaneengesloten periodes van bulken en cutten, omdat mijn lichaam als het ware "beter" wordt gedurende het proces, tenminste zo voelt het.

                    Het recompen schijnt te werken, ikzelf heb het ook gedaan, maar ik zou het zelf nooit meer doen zoals ik het toen gedaan had. (ik volgde een soort 3 weken cycli schema qua recomp, afwisselinge periodes van kcal overschot gevolgd door kcal tekort). Naar mijn mening is het toch te ineffectief vergeleken met andere methodes, maar dat is mijn persoonlijke ervaring en mijn visie zoals ik het momenteel zie.

                    Je zult het toch zelf moeten uitproberen om er achter te komen of het zal werken voor jou, aangezien ervaringen van andere geen garantie zijn voor jouw potentiële resultaten.

                    Succes.
                    Last edited by Iron Mind; 25-08-2013, 09:36.
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • #40
                      Had aan de hand van het recomp topic hier al aan zitten denken, maar is het betrouwbaar? Ik laas als nadeel, wanneer je je onderhoud een beetje misschat het best eens in de soep kon lopen en dan verdoe ik dus helemaal tijd met niets opbouwen en zonder vet te verliezen. Zoals je het beschrijft ziet het er heel netjes uit. Vraag me dan alleen af hoe het met de massa/kracht/herstel zit? Is die echt zo beduidend minder?

                      Erg bedankt voor de moeite die jullie nemen jongens, echt appreciate it Dat plateau waar ik op heb gezeten zolang heeft echt met m'n mind gefucked..
                      Dan recomp je op een andere manier (zoals iron mind doet, massa fasen afwisselen met korte cut fasen). 2-4 weken focus op vetverlies, 8 weken op massa, 2-4 weken op vetverlies, 8 weken op massa. (fasen qua massa volgens intieel plan, cutten straight cut alle dagen -500). Net voor de zomer een wat langere straight cut.

                      Zoiets is dan beter geschikt omdat je sneller resultaat ziet.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Iron Mind View Post
                        Het hangt ook een beetje van geluk of dat recompen goed gaat (net zoals alle andere schema's waar je kcal "inschat". Enkel is ruimte voor foutmarge een stuk kleiner bij een recomp schema waar je met minimale kcal verschillen werkt). Je hebt best kans dat je straks 4 weken zit aan te kijken en er misschien niets uitgehaald heb of niet meetbaar en dat kan leiden tot frustratie.

                        Als jij zulke "tegenslagen" lastig of moeilijk vind dan is recompen mogelijk niet helemaal geschikt voor jou. Een 8-12 weken bulk gevolgd door een x aantal weken cutten is misschien handiger voor jou in dat geval.

                        Maar goed; als het recompen wel goed gaat is het natuurlijk een prima manier om vooruitgang te boeken. Het lijkt misschien trager te gaan, maar dat hoeft niet per se het geval te zijn.

                        Ikzelf prefereer langere aaneengesloten periodes van bulken en cutten, omdat mijn lichaam als het ware "beter" wordt gedurende het proces, tenminste zo voelt het.

                        Het recompen schijnt te werken, ikzelf heb het ook gedaan, maar ik zou het zelf nooit meer doen zoals ik het toen gedaan had. (ik volgde een soort 3 weken cycli schema qua recomp, afwisselinge periodes van kcal overschot gevolgd door kcal tekort). Naar mijn mening is het toch te ineffectief vergeleken met andere methodes, maar dat is mijn persoonlijke ervaring en mijn visie zoals ik het momenteel zie.

                        Je zult het toch zelf moeten uitproberen om er achter te komen of het zal werken voor jou, aangezien ervaringen van andere geen garantie zijn voor jouw potentiële resultaten.

                        Succes.

                        Originally posted by dynobet View Post
                        Dan recomp je op een andere manier (zoals iron mind doet, massa fasen afwisselen met korte cut fasen). 2-4 weken focus op vetverlies, 8 weken op massa, 2-4 weken op vetverlies, 8 weken op massa. (fasen qua massa volgens intieel plan, cutten straight cut alle dagen -500). Net voor de zomer een wat langere straight cut.

                        Zoiets is dan beter geschikt omdat je sneller resultaat ziet.

                        Precies, en dat is nu net waar ik het niet van af wil laten hangen. Geluk zit me namelijk niet mee in deze tak van sport. Ik begrijp volledig je aanpak, heb er ook vaker over nagedacht om een tijd te bulken (zeg 8 weken) en dan een cutperiode daarna om de vetgains teniet te doen. Dit klinkt mij veel fijner, makkelijker en betrouwbaarder in de oren.

                        Zit niet echt in een fase waar ik wel tijd uit wil trekken om dingen te proberen, voor mijn gevoel loop ik achter en dus wil ik nu vooruit.

                        Ik zit echter met 1 dilemma, waar begin ik dan mee? M'n vet% zal rond de 15-17% liggen en ik las in verschillende posts/onderzoeken dat boven de 15% lichaamsvet de verdeling van de calorieën niet optimaal is, er insuline resistentie, hogere bloeddruk en een slechter cholestrol gehalte ontwikkeld.

                        Daarnaast vraag ik me af; als je de cycles afwisselt (8weken massa + 2-4 weken cutten). Hoe maak je dan die omschakeling? Naar mijn weten is het niet de way to go om van een bulk in een cut te springen en vice versa? Stel ik eet week 1-8 3200 (ongeveer) en duik dat in week 9 in een cut (2200) en andersom (2200-3200). Staat me iets bij dat ineens zo'n overschot veel opgeslagen wordt als vet doordat je metabolisme nog niet helemaal oke is?
                        Last edited by GespierdeMug; 25-08-2013, 11:27.
                        Current status: Bulkin' and gainin'

                        "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

                        Comment


                        • #42
                          Als ik jou was: beginnen met 4 weken cutten. Zo breng je vet% van 16 terug naar 14. In 8 weken bulken stijgt het misschien weer 1%. dan in 4 weken van 15 naar 13. 8 weken bulken en je stijgt wellicht weer 1%. dan 4 weken cutten en van 14 naar 12 toe.

                          Net voor de zomer kun je ipv 4 weken een 8 weken cut cyclus doen, om tegen die 9-10% aan te komen. Daarna ga je 8 weken bouwen, 2 weken alle vetgains ongedaan maken, 8 weken bouwen, 2 weken alle vetgains ongedaan maken, zo je je een jaartje verder en volgende zomer ben je hopelijk 10-12 kilo zwaarder met een vet% van 10-12. Wellicht dat je voor die zomer eens probeert om van die 10-12 naar 8% te komen (over anderhalf jaar dus).
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by dynobet View Post
                            Als ik jou was: beginnen met 4 weken cutten. Zo breng je vet% van 16 terug naar 14. In 8 weken bulken stijgt het misschien weer 1%. dan in 4 weken van 15 naar 13. 8 weken bulken en je stijgt wellicht weer 1%. dan 4 weken cutten en van 14 naar 12 toe.

                            Net voor de zomer kun je ipv 4 weken een 8 weken cut cyclus doen, om tegen die 9-10% aan te komen. Daarna ga je 8 weken bouwen, 2 weken alle vetgains ongedaan maken, 8 weken bouwen, 2 weken alle vetgains ongedaan maken, zo je je een jaartje verder en volgende zomer ben je hopelijk 10-12 kilo zwaarder met een vet% van 10-12. Wellicht dat je voor die zomer eens probeert om van die 10-12 naar 8% te komen (over anderhalf jaar dus).
                            Oke klinkt als een sterke opzet en een erg logische ook, ik ga van je tekst een schema maken met weken dan is het voor mezelf wat duidelijker.

                            Zou je misschien nog kunnen ingaan op het laatste stukje? Mythe of ?

                            Daarnaast vraag ik me af; als je de cycles afwisselt (8weken massa + 2-4 weken cutten). Hoe maak je dan die omschakeling? Naar mijn weten is het niet de way to go om van een bulk in een cut te springen en vice versa? Stel ik eet week 1-8 3200 (ongeveer) en duik dat in week 9 in een cut (2200) en andersom van cut naar bulk (2200 naar 3200). Staat me iets bij dat ineens zo'n overschot veel opgeslagen wordt als vet doordat je metabolisme nog niet helemaal oke is?
                            Current status: Bulkin' and gainin'

                            "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

                            Comment


                            • #44
                              Helemaal vergeten.

                              Vanuit een bulk kun je in principe direct naar een cut gaan. Omdat je zoveel bent gewend te eten en je in één keer met bijna 1000 kcal omlaag gaat (van bulk naar cut), is dit soms qua honger niet fijn. Je kan dan even 3-4 daagjes rond onderhoud gaan (en hieraan wennen) voordat je de volgende stap omlaag maakt (cuten).

                              Vanuit een cut naar een bulk pak ik het liever iets anders aan (ivm mogelijke vetgains). Het eerste doel na een cut is het herladen van je koolhydraten voorraden. Je eet dus zeer kh rijk en rond behoefte. Vetten houd je minimaal (44-55g). In jouw geval bijvoorbeeld: E200, K375, V44. Na 4-5 dagen (als je kh voorraden gemaximaliseerd zijn), stap je over op je normale bulking schema.


                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by dynobet View Post
                                Helemaal vergeten.

                                Vanuit een bulk kun je in principe direct naar een cut gaan. Omdat je zoveel bent gewend te eten en je in één keer met bijna 1000 kcal omlaag gaat (van bulk naar cut), is dit soms qua honger niet fijn. Je kan dan even 3-4 daagjes rond onderhoud gaan (en hieraan wennen) voordat je de volgende stap omlaag maakt (cuten).

                                Vanuit een cut naar een bulk pak ik het liever iets anders aan (ivm mogelijke vetgains). Het eerste doel na een cut is het herladen van je koolhydraten voorraden. Je eet dus zeer kh rijk en rond behoefte. Vetten houd je minimaal (44-55g). In jouw geval bijvoorbeeld: E200, K375, V44. Na 4-5 dagen (als je kh voorraden gemaximaliseerd zijn), stap je over op je normale bulking schema.


                                Morgen heb ik hopelijk een rooster van school dus kan ik daar mooi m'n voeding en training op af gaan stemmen, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk ook meteen in een cut duiken. Moet zeggen dat ik van honger nooit zoveel last heb, bijt daar makkelijk door heen dus die 3-4 dagen laat ik dan mooi achterwegen aangezien het dan toch verloren tijd is.

                                Ja dat vermoedde ik al ivm vetgains en die zijn niet zeer gewenst. Oke dus na het cutten een carb refeed met kcal op onderhoud, got it. Wat ik me afvraag, waarom precies die carbs herladen? Ga je bij het cutten uit van low carb? Ik heb voorheen wel gecut, maar dan niet zozeer super low carb o.i.d. Om te cutten zou ik; denk ik rond de 2200 elke dag gaan zitten (-500 onderhoud) met macro's: E200, K200, V66. of zou het beter zijn vetten wat hoger/lager te houden en nog verder te cutten in kh, of juist hoger te gaan? Het gaat toch om het deficit uiteindelijk?

                                Groetjes
                                Current status: Bulkin' and gainin'

                                "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X