Fuuaarkk's motivatie log + UD 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vergis je daar niet in GIP. Op dit moment sta ik droger als de TS en heb abs beter zichtbaar. sta op 18%. Mede door schattingen van anderen heb ik lange tijd mijn eigen vet% onderschat.

Kijk bijvoorbeeld even naar dit heel erg oude topic van mijn eerste 5 weken ud2 cyclus:
    http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...weken-ud2.html

Hier dacht iedereen dat ik tussen de 8-10% zat. Seems legit right? dacht ikzelf toen ook. Toen ging ik er nogmaals 7 weken ud2 tegen aan knallen.

Pas ergens na 7 weken (carb loaded 5 kilo lichter) stond ik pas echt op 8-10%. Mijn vet% op de eerste foto's was eerder 13-14%.

Als je goed na deze rug foto kijkt zie je dat op zich ook wel:
    http://forum.bodynet.nl/attachments/...atspread-2.jpg

Bij mij is bijvoorbeeld abs redelijk zichtbaar rond 13%. Terwijl rug pas echt goed droog is (inclusief love handles weg) rond 8%. Benen echt droog gebeurt bij mij het aller aller laatste. Toen ik echt tegen de 6-7% aanzat waren deze redelijk droog.

Maarten heeft dus zeker gelijk dat je aan één foto weinig kan zien. Als je full body front en back zowel relax als opgespannen foto's hebt. kan er wel redelijk geschat worden mits je wat ervaring hebt.
    --------------------

@ TS. Ik was ook eigenwijs. achteraf gezien deed ik mijn eerste ud2 cyclus toen ik nog rond de 18-20% zat. Werkte het? yup uitstekend en het is een hele ervaring. zou ik het achteraf gezien weer zo aanpakken? nope. Ik zou eerder met normaal carb en kcal cyclen tot de 13 gaan en dan 8 weken straight ud2 erin knallen om naar de 8% te gaan.

Ondanks dat kan het uiteraard geen kwaad als je het toch doet. In dat geval: have fun
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dyno ziet er altijd zoveel meaner uit op foto's dan zijn forum aura doet vermoeden

ot: zelf weten meneer Fuuuuaaarkk maar ik zou het ook niet meer doen als ik alternatieven heb. Is een prima ervaring dat wel. Ik heb tot nu toe keto, ud2, "regulier" -20% en carbcyclen gedaan en ik ben zelf met afstand het meest tevreden met een carbcycle waar ik heel simpel carbs eraf haal op dagen dat ik niet train om zo gemiddeld tot een wekelijks tekort te komen waar ik op mik, maar dat is voor iedereen verschillend.

UD2 echter alleen als ik ooit onder de 10% wil duiken
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        Maarten heeft dus zeker gelijk dat je aan één foto weinig kan zien. Als je full body front en back zowel relax als opgespannen foto's hebt. kan er wel redelijk geschat worden mits je wat ervaring hebt.
        Ik heb helaas niet zoveel geduld als jij bezit Dyno
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Hey mensen , zo mijn eerste depletion workout achter de rug, moet zeggen heftig!!
          Heb de workout van een maatje van de gym gekregen maar ik vind het een beetje to much , ik moet het schema dan ook maandag + dinsdag doen wat ik eigenlijk best raar vind (dezelfde oefeningen) , er zullen hier wel meer UD2.0 experts zitten dus ik zal even een foto posten van het schema die ik had gekregen.

Het was mega druk in de gym en ik ben bijna 2 uur bezig geweest met de oefeningen haha.

Comment

20130826_210500.jpg

Comment

Ik ga niet je schema verbeteren, maar het lijkt nergens op. Als jij dat allemaal vandaag gedaan hebt vandaag dan weet ik niet hoe je aan dat schema komt, maar niet uit het boek in ieder geval.

Ik verzoek je daarom dringend het boek UD2.0 zelf door te nemen (qua training in ieder geval), i.p.v. dat iemand het hier voor je gaat voorkauwen. Investeer even meer tijd in je schema daar heb je uiteindelijk zelf ook veel meer aan. Succes.
              "Straight outta gym"

Comment

Oke thanks , naja ik heb het schema gekregen van een maatje , hij zei de workouts heb ik nog voor je liggen moest alleen zelf mijn voedingschema in elkaar flansen natuurlijk , maar ik vond het wel erg veel maar hij zei dat dat hoorde ik ga wel ff ebook opzoeken

Comment

Klopt niet veel van. In het boek (pagina 58) staat de sample workout. Deze bevat in totaal 42-44 sets per training. Jij doet er 13x6 = 78 sets per training.

Wellicht dat je hier iets aan hebt (mijn ud2 depletion oefeningen en volgorde):
                  3 sets bankdrukken/chest press
                  3 sets seated row
                  3 sets incline chest press/incline bankdrukken
                  3 sets lateral pulldown
                  2 sets lateral raise
                  3 sets calf raise
                  3 sets leg press
                  3 sets leg curl
                  2 sets biceps curl
                  2 sets tricep puishdown
                  (Werk dit schema af. rust 5 minuten en werk het schema nogmaals af).

Op alle sets neem je een gewicht waarmee je 15-20 reps kunt maken (ik mik altijd op de 15-17 reps). Je neemt 60 seconden rust tussen de sets (gebruik stopwatch of telefoon). Je voert de herhalingen rustig, strict en gecontroleerd uit (op beide fasen van de beweging. 1.5-2 seconden op 2 seconden af). een set duurt dus tussen de 45-60 seconden. controleer hier vooral in het begin op, omdat de meesten de neiging hebben om te snel de oefening uit te voeren. De eerste week is het even uitzoeken welke gewichten je nodig hebt.

Lees anders dit even door: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...cut-guide.html
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Fuuaarkk View Post
                    Oke thanks , naja ik heb het schema gekregen van een maatje , hij zei de workouts heb ik nog voor je liggen moest alleen zelf mijn voedingschema in elkaar flansen natuurlijk , maar ik vond het wel erg veel maar hij zei dat dat hoorde ik ga wel ff ebook opzoeken
                    Dat schema hahah. Je moet crackjunks niet zo serieus nemen. Dyno heeft trouwens een simpele guide geschreven die erg handig is. Boek lezen is altijd beter, dan snap je zelf waarom en hoe. Niet alleen voor UD2 zelf maar er staat veel nutige info in
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Oja, beter is het om je hele week van A tot Z volledig gepland te hebben. Dit laten checken door mensen met de benodigde kennis en ervaring. Dan pas beginnen. Als je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel.

Comment

ah haha jij doet het dus in 2 , die maat van mij heeft dus gelijk bijv. 6 sets bankdrukken gedaan , ik vond het al zo vreemd want hij zei tegen mij je moet de oefeningen echt rustig uitvoeren , zeg maar 2/3 seconden zakken en dan snel omhoog maar na 3/4 sets was ik totaal leeg en ben ik aan het bankdrukken met 5 kg schijf erop -.-'

Comment

ik ga wel even zelf een schemaatje opzetten met die sample workout die je net post , alleen dan doe ik ronde 2 wat andere oefeningen erbij dat lijkt mij beter , zal hem zo even posten dan hoor ik graag u mening.

Comment

depletion workout.jpg

Comment

je kan die dagen gewoon switchen... ik heb me depletion op vrij-za maar de rest verschuift dan natuurlijk ook....zodat ik op school nog een beetje kan opletten
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

ja de dagen indeling is voor mij goed zo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X