Beste mensen , ben nieuw op dit forum en heb al wat over mezelf in het ''even voorstellen'' topic gepost.
http://forum.bodynet.nl/even-voorste...-op-forum.html
Ik ga in dit log als eerst beginnen met UD2.0 diet , wilde hier eigenlijk in combinatie met crossfit een paar weken geleden mee beginnen maar had mijn twijfels of dit zou werken in combinatie met crossfit.
Ik ben vandaag dus ook begonnen met mijn UD2.0 diet en zal van de week even mijn voedingsschema + trainings schema's posten, misschien dat jullie dan nog het een en ander hierop te zeggen hebben zodat ik wat aanpassingen kan inbrengen.
Mijn stats op dit moment zijn:
Squat: 140 kg
benchpress: 100 kg
deadlift: 180 kg
186 cm
88 kg
vet percentage is nog niet bekend maar ik schat zon 18%
Mijn doel is om tussen de 80-85 kg komen te staan met een vet percentage van 10% of minder natuurlijk.
Of mijn kracht stats omhoog zullen gaan met het UD2.0 weet ik nog niet , zou heel mooi zijn als dit gaat gebeuren maar daar ga ik even niet vanuit.
Mijn week zit er als volgt uit:
Maandag: depletion - low carb + depletion workout
Dinsdag: depletion - low carb + depletion workout
Woensdag: depletion - low carb + abs & cardio
Donderdag: Tension - low carb + switch naar carbload na de workout
Vrijdag: Carbload - geen training
Zaterdag: onderhoud + power workout
Zondag: onderhoud - geen training
Foto's ga ik nog niet posten omdat ik hier nog niet klaar voor ben wil uiteindelijk wel foto's voor en na gaan posten in dit topic maar niet vandaag, dus die volgen nog.
http://forum.bodynet.nl/even-voorste...-op-forum.html
Ik ga in dit log als eerst beginnen met UD2.0 diet , wilde hier eigenlijk in combinatie met crossfit een paar weken geleden mee beginnen maar had mijn twijfels of dit zou werken in combinatie met crossfit.
Ik ben vandaag dus ook begonnen met mijn UD2.0 diet en zal van de week even mijn voedingsschema + trainings schema's posten, misschien dat jullie dan nog het een en ander hierop te zeggen hebben zodat ik wat aanpassingen kan inbrengen.
Mijn stats op dit moment zijn:
Squat: 140 kg
benchpress: 100 kg
deadlift: 180 kg
186 cm
88 kg
vet percentage is nog niet bekend maar ik schat zon 18%
Mijn doel is om tussen de 80-85 kg komen te staan met een vet percentage van 10% of minder natuurlijk.
Of mijn kracht stats omhoog zullen gaan met het UD2.0 weet ik nog niet , zou heel mooi zijn als dit gaat gebeuren maar daar ga ik even niet vanuit.
Mijn week zit er als volgt uit:
Maandag: depletion - low carb + depletion workout
Dinsdag: depletion - low carb + depletion workout
Woensdag: depletion - low carb + abs & cardio
Donderdag: Tension - low carb + switch naar carbload na de workout
Vrijdag: Carbload - geen training
Zaterdag: onderhoud + power workout
Zondag: onderhoud - geen training
Foto's ga ik nog niet posten omdat ik hier nog niet klaar voor ben wil uiteindelijk wel foto's voor en na gaan posten in dit topic maar niet vandaag, dus die volgen nog.
Comment