Blijft dat stabiel als je met 200kg+ aan het sjouwen bent? Ik kan er maar op één manier achterkomen en dat is uitproberen natuurlijk.
bvds herstart log
Collapse
X
-
Na een belabberde benentraining van gisteren mezelf vandaag weer redelijk herpakt. De motivatie is de laatste dagen wat weg, heb het idee dat mijn fysiek inzakt en ik dikker oog terwijl mijn gewicht wel naar beneden is.. Hoop dat ik hier volgende week overheen ben
Ben begonnen op de benchpress:
10x20
10x60
5x80
3x100
3x110
1x120
1x125
1x130
1x135 FAIL(ik wist dat ik voor 132,5 moest gaan maar moest weer zonodig met 5kg verhogen..)
In ieder geval weer de 130 gehaald welke nog redelijk vlot omhoog ging. Daarna nog wat lichte incline presses en machine presses gedaan. Daarna nog wat cable fly's en triceps en het was weer een prima training.
Ik ben op het moment op alle drie de grote lifts 10kg van mijn doel verwijderd. Dus met nog een beetje doorzettingsvermogen hoop ik deze binnenkort toch wel te halen.
Morgen rug/biceps waar ik mits mijn onderrug het toelaat rack pulls ga proberen aan het begin van de training.Ernstig noh!
Comment
-
bedankt mannen! Het zal inderdaad wel mindfuck zijn maar het is zwaar irritant
Ik was nog vergeten te vermelden dat ik na de gemiste 135 bench nog een paar setjes met een lichter gewicht heb gedaan dit was:
8x100
11x100(laatste rep was met hulp van een spotter)
12x80
Vooral de eerste set van 100 kg, ging echt omhoog alsof het 60kg was. Ik denk zelf omdat mijn zenuwstelsel ingesteld was op een veel zwaarder gewicht. In ieder geval ik vond het wel noemenswaardig en ga er wat vaker mee experimenteren.Ernstig noh!
Comment
-
Er is een naam voor dat fenomeen. Eerst je 1RM max pakken en dan bijv. je sets pakken met 3-5 reppers. De naam is me even ontschoten, dus stel dat ik 110kg voor 3-5 reps wil pakken dan druk ik bijv. eerst 120-125kg voor 1 rep. En de sets na die 1 repper ga ik dan 110kg doen.
Probeer het eens uit, ikzelf heb het nog nooit echt consequent uitgevoerd, maar wil dit wel weer gaan doen straks in de bulk. Misschien werkt het voor je."Straight outta gym"
Comment
-
Ik heb er inderdaad ook wel eens over gelezen maar nooit echt gebruik van gemaakt. Maar of ik had gisteren gewoon een goede dag of die "techniek" werkt behoorlijk goed. Ik pakte gewoon een paar reps meer op de 100kg.
Zo naar de gym voor rug schouders biceps. Maar eerst even wakker worden op de bank hangen en koffie drinken haha.Ernstig noh!
Comment
-
Veel te lange training gehad.. Begonnen met rack pulls(3 schijven plat eronder). Normaal deadlift is sumo style haha. Rackpulls heb ik conventioneel gedaan en merk dat er dan gelijk een hoop kracht mist. Met de conclusie dat het goed is deze af en toe mee te pakken.
Rackpulls:
10x60
10x100
10x130
8x150
8x150
10x150
10x150
Pullups, pulldowns, machine rows, face pulls..
Daarna schouders gedaan met weer twee dropsets en nog 1 oefening voor de biceps. Baal wel een beetje dat de biceps weer wat verwaarloosd worden. Hier moet ik vanaf volgende week extra aan werken.Ernstig noh!
Comment
-
Gisteren binnen 20 minuten getraind omdat ik de wedstrijd Nederland-Chilli wilde kijken. Ook had ik nog behoorlijk spierpijn in mijn hamstrings van zaterdag.
Backsquats gedaan:
5x 3x130
Sumo deadlift:
3x 3x130
(zwaarder ging niet door de vermoeide onderrug en hamstrings. Nu even herstellen en volgende week weer knallen.)
Vandaag upperbody op kracht gedaan:
Benchpress:
20x20
10x60
10x80
5x100
3x110
1x120
1x120
5x120(met spotter die me licht over het dode punt hielp)
5x120
5x120
daarna nog een dropset van 100kg->80kg->60kg
Vervolgens verscheidene pulldowns gedaan, overhead press met de barbell, cable rows, facepulls, en cable fly's.
Als laatste sideraises, back raises, dumbells curls en pushdowns met weinig rust tussen de sets gepakt(ik had haast maar moet dit toch vaker doen.
Dan nog even een foto hoe ik er nu bij sta, ik gok zo rond de 11% dit is wel met de verlichting uit een goede hoek. Nu lekker bulken maar de weegschaal blijft iets onder de 82kg hangen.. volgende week maar weer wat kcal verhogen.
foto copy.jpgfoto.jpgErnstig noh!
Comment
-
Zo goed fysiek man!! Je benen en buik knallen er met deze poses echt uit, heel nice!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
thanks, komt wel ook door dat het ochtend was en door de verlichting. Overdag vind ik het een stuk minder altijd..
Net benen getraind
back squat:
10x20
10x60
10x100
8x120
5x125
5x135
5x125
hack squat:
12x160
12x160
12x160
12x160
12x160
15x160
leg press:
20x210
20x210
25x210
kuiten..
Na het trainen was ik zo vermoeid dat ik een brok in mijn keel had/heb. Waardoor dat komt weet ik niet precies, misschien is mijn ademhaling toch niet optimaal.Ernstig noh!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment