bvds herstart log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanochtend een paar 3 puntsmetingen gedaan. Kwam rond de 10-11% uit. Of het klopt weet ik niet precies maar na een goede 10 weken cutten ben ik er klaar mee. Ik ben ongeveer 2kg verloren maar wel minimaal 7cm om mijn middel kwijt dus het ziet er weer een stuk beter uit. Tijd om weer iets boven onderhoud te gaan eten en hopelijk wat gains te maken. Op naar de 85kg.
    Ook heb ik een nieuwe pre workout ontdekt, zelfgemaakte ice coffee Aangezien ik nogal gevoelig ben voor caffeine werkt het voor mij ideaal op dagen dat ik er wat minder zin in heb.

Vanavond staan de benen weer op het programma.
    Ernstig noh!

Comment

• Training van vandaag leek lekker te gaan maar ik werd wel wat misselijk na 3 setjes squatten, daarna kwam er dan ook niet veel meer uit helaas.
      Kracht op de back squat begint wel eindelijk lekker te lopen. Zit er ook aan te denken Adidas power perfects te kopen. Niet omdat ik niet diep genoeg kom maar wel voor wat extra stabiliteit en omdat ik toch highbar squat kan ik hiermee misschien nog net wat rechterop blijven.

Back squat ATG:
      Warming up..
      8x120(nice, een paar weken geleden had ik nog moeite met 3x110. Zo zie je maar weer dat krachtopbouw niet lineair gaat.)
      8x120
      10x120(Had wel even een spotter gevraagd maar kreeg ze er redelijk mooi zelfstandig uitgeperst)
      8x120
      8x120

RDL( deze had ik al maanden niet meer gedaan dus heb het rustig gehouden)
      10x60
      10x80
      10x80

Hierna was ik eigenlijk helemaal op, ik heb nog wel wat schijven op de legpress gelaten maar ben halverwege de eerste set gestopt omdat het niet meer ging, achja volgende training beter.Wel nog een paar setjes standing en seated calf raises gedaan om het af te maken en op naar huis. Ik twijfel om volgende training weer eens te toppen op de deadlift of om nog even te wachten en dan gelijk voor de 200 te gaan..

Morgen lekker borst/triceps helemaal volpompen
      Ernstig noh!

Comment

• Vanavond borst triceps gedaan. Niet echt lekker getraind. Waarom weet ik niet, kijk er altijd naar uit lekker borst te trainen maar op de dag zelf wil het niet echt.. Misschien moet ik weer wat beter op mijn rust letten om zo wel echt kapot te zijn na de training. Wel lekker "zware" dumbell presses gedaan om daarna over te gaan op wat machines en cable fly's.
        Ondertussen weer een paar dagen aan het "bulken" ben benieuwd wat dat gaat brengen.
        Ernstig noh!

Comment

• Net een lekkere rugtraining achter de rug

Voor het eerst 1arm tbar rows gedaan.(ze zullen wel anders heten maar weet de naam niet)
          Voelde goed behalve dat mijn onderrug alsnog wat ging protesteren vooral toen ik een dropset wilde doen. Maar ga hier nog wel verder mee experimenteren.
          Net 4kg kippenvleugeltjes gehaald dus dat word binnenkort een flinke cheatmeal met kippenvleugeltjes in zelfgemaakte bbq saus. Nu al zin in
          Ernstig noh!

Comment

• Zo vandaag fullbody gedaan omdat de gym gisteren dicht was. Het was even zwaar maar heb uiteindelijk alles behandeld. Nu een enorme maaltijd naar binnen werken en lekker niks doen(een van mijn hobby's)

Ben begonnen met squatten:
            WU
            5x100
            3x120
            3x130
            3x135
            1x150(fail)

benchpress:
            WU
            8x100
            8x100
            8x100
            1x120
            1x125
            2x125(2e rep met hulp van spotter)

Deadlift:
            Wu
            5x140
            5x140
            10x140(straps)
            10x150
            10x150
            8x160
            Was de eerste keer dat ik boven de 5 reps ging op deadlift en moet zeggen dat het best lekker was voor een keertje.

Daarna nog pulldowns, overheadpress en wat sideraises +armen gedaan.
            Ernstig noh!

Comment

• Vandaag een keer geen squats gedaan. Wel omgekeerde hacksquats die zijn een stuk fijner dan hoe de machine gebruikt hoort te worden. Het was nog wel even zoeken naar welk gewicht goed aanvoelde..

Hack squat:
              10x---
              12x60
              12x90
              12x120
              12x140
              12x140
              12x160
              12x180
              12x200
              12x200
              8x220
              10x220

lying leg curl:
              12x35
              10x40
              9x40

leg extensions:
              12x25
              12x25
              12x25

calf raises:
              10x85
              8x85
              8x85

en klaar was de training.
              Ernstig noh!

Comment

• Hack squat is een top oefening.

Heb je ooit wel eens front squat gedaan in de smith voor je quads? Ook een aanrader naar mijn mening.

Je bent al goed op weg weer naar je oude niveau als ik je log zo bekijk.
                "Straight outta gym"

Comment

• Bedankt iron mind! Ik zal die frontsquats in de smith ook eens proberen. Dit was best lekker voor de afwisseling maar misschien dat ik ze wat vaker ga doen na het squatten om echt het laatste beetje eruit te persen.

Kracht en fysiek begint al aardig terug te komen inderdaad. Ben ondertussen weer in full bulk modus, maar doe het wel rustig aan want het blijft tenslotte nog even zomer haha. Hoop over een jaar toch wel richting te 90 kg te gaan.
                  Ernstig noh!

Comment

• Front squat in de smith als begin er of afsluiter is allebei top als je je quads goed wilt pakken.
                    Ik denk dat je er verstandig aan doet inderdaad om rustig de zomer door te bouwen om alles eerst recht te trekken
                    Je bent die massa nog niet zo heel lang kwijt. Hoe eerder je probeert dat nu terug te winnen des te "makkelijker" zal het gaan.
                    "Straight outta gym"

Comment

• De zomer blijft echt lastig, aan de ene kant wil ik wel lean blijven nu ik dat eindelijk weer een beetje ben. Aan de andere kant wil ik gewoon bouwen om eindelijk groter te worden. Eerst maar eens een paar weken mijn iets verhoogde voedingsschema aanhouden kijken of ik verschil merk.

Vanavond ben ik een paar uur eerder vrij en het is weer borst triceps tijd dus dat word hopelijk weer knallen.
                      Ernstig noh!

Comment

• Net een dumbell van 46kg iets te hard om mn quadriceps laten vallen.. Ga steeds schever lopen haha. Moest nog 15 km naar huis fietsen en hoopte het er hiermee wat uit te fietsen maar dit is niet het geval. Ben benieuwd hoe het morgen voelt.
                        Ernstig noh!

Comment

• Gisteren Rug schouders biceps gedaan.

Het was een prima training, maar het lukte niet mijn lats vol te krijgen helaas. Wel heb ik bijna alle oefeningen eens op 15 herhalingen gedaan wat wel lekker voelde. Daarnaast ook nog een dropset bij de pulldowns en een paar dropsets met side raises. Deze gingen van 10 naar 2kg waarna mijn schouders zo vol zaten dat ik biceps later op de dag heb gedaan.
                          Verder flink gecheat bij het barbecuen en vandaag eet ik bij mijn ouders dus dat zal ook wel niet helemaal clean worden. Achja maandag weer alles netjes op orde houden.
                          Ernstig noh!

Comment

• Gaat weer lekker he.
                            Incline lat pulldown wel eens geprobeerd?
                            Dat vind ik echt een super oefening voor mijn lats.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Heb ik gisteren een hele reactie getyp heeft ie hem niet geplaatst..

Bedoel je met incline pulldowns gewoon wat meer achterover hangen? Zal ze eens opzoeken/proberen. Dinsdag heb ik ook pulldowns gedaan na het deadliften. Dat voelde ik wel goed. Helaas kan ik geen rackpulls doen Bij ons in de sportschool. Anders zou ik deze zeker vaker bij de rugtraining doen. Misschien moet ik maar eens zoeken naar een oplossing om deze toch te doen, de enige oplossing die in me opkomt is er schijven plat onder leggen. Maar dit lijkt me niet ideaal als je met een behoorlijk gewicht traint.

Vnavond leg-day. Misschien ga ik weer voor een PR op de deadlift maar weet het nog niet zeker.
                              Ernstig noh!

Comment

• rackpulss kan overal

gewoon wat schijven onnder de schijven van je barbell leggen
                                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X