Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Voeding is lekker strict weer, heerlijk om een goede drijfveer te hebben. ik zit 500/600 onder behoefte en extra cardio erbij
Gisterochtend wezen rennen, 3,5 km
smiddags met een vriendin fullbody workout gedaan, benen zonder gewicht gedaan. Ik ging meer mee om haar het schema uit te leggen.
savonds nog met een vriendin wat SAQ en plyometrie gedaan ( opleidingsgerelateerd)
Net wezen trainen, LB. kan amper meer lopen, heerlijk
huidige stats van laatste meting:
laatste meting 18,1% VP 7 punts meting volgens NSCA
gewicht 62
lengte 170
aankomend weekend weer een meting, ik zal dan ook fotos maken zoiezo. hoop dan toch wel tegen de 60 aan te zitten met op zn minst 17/17,5
squat; 90kg
rackpulls 130kg
bench press 55 kg
verder weet ik niet of mijn gewichten interessant zijn om te vermelden? de ene keer doe ik mijn RDLs met 40 de andere keer met 60.
walking lunges met dumbbells van 16 of soms met 10
mijn setjes bestaan de komende tijd iig uit 12 tot 15 reps
hoe gaat het bij jou? zie weinig meer voorbij komen?
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment