Suusjes road to the Olimbia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    Pittige tijd om te beginnen zo net voor kerst. Maar heel veel succes. Zal vast wel goed komen, je hebt nu al goed fysiek.
    die voor de kerst snap ik niet?

top fysiek heeft ze,...ik zou zo een Suus poster boven mi,...ik bedoel Miles zijn bed hangen
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

hahahaha thanks

nu super tight eten, met de kerst aminoacidos eten met gourmet, sausjes laten staan enzo, en ook geen alcohol. dan weer super tight tot oud en nieuw. perfect juist.
      gewoon niet loco gaan, het is nu of nooit

Comment

Wens je heel veel succes Suus! Ik denk dat je met jouw instelling en de hulp van Kevin het heel ver kan gaan schoppen.

Tijdens de kerstdagen gewoon lekker je kcals opsparen voor de avond of gewoon je refeed plannen
        Go beyond yourself.

Comment

Je gaat sws niet af op het podium, dikke respect dat je überhaupt de figuurlijke kloten hebt om er op te staan.
          ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

De eerste week na inschrijving erop zitten. Wat een doel je ineens weer op weg kan helpen zeg jeetje.
            ma tm vrijdag voeding super strict gehad, vandaag was cheatmeal: heerlijk bord pasta!

maandag fullbody
            dinsdag benen savonds 3,5 km gelopen
            woensdag cardio 45 min
            donderdag UB
            vrijdag cardio 30 min
            zaterdag LB

Overall deze week actief geweest. Kevin en ik hebben beiden stappentellers. practice what u preach. Tegen mensen zeggen zoveel mogelijk beweging te pakken, dus ons minimum op een dag is 10.000. Wij komen gemiddeld toch wel met gemak aan de 15000 pd.

Vanmorgen meting gehad. gewicht is gezakt naar 60,8 en VP 17.5

hairstyliste/visagie is geregeld.
            Bikini al op t oog.
            Schoentjes ook al gekocht

Comment

Haha leuk zeg..ben wel heel benieuwd naar suus in bikini zet hem op he, ik kom wel kijken als lukt bij jou/jullie.

Comment

Leuk hoor, heel veel succes!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Een kleine sneak peak naar de situatie nu. Nog 3 maanden te gaan om lekker shredded te worden voor de open limburgse.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Pfff lekker hoor!! Inb4 Ban
                    Hard work, beats talent.

Comment

Mooi hoor..hoeveel procent is dit?

Comment

Sow! ziet er zeker goed uit! succes nog

Comment

Ik heb er alle vertrouwen in dat je over 3 maanden shredded on stage gaat met Kevin aan je zijde. Ga er dus ook van uit, dat je een mooi resultaat kan neer zetten op de open Limburgse! Succes!
                          Go beyond yourself.

Comment

Gisteren de T walk geoefend in t zaaltje bij onze gym. Het licht daar verbergt dus absoluut helemaal niks. Lekker confronterend en motiverend dus.
                            Wat is dat leuk zeg om de pasjes te oefenen! Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Vooral het vrouwelijk lopen leek me een opgave. Ik krijg altijd te horen dat ik te breed loop en als een kerel.

Dit is 17,5. Dus nog genoeg om eraf te trainen. Ik heb vooral last van mijn onderrugvet en typerende opslag rondom de navel, maar ik geef de moed niet op.

Wat betreft het slapen, na 1,5 jaar zit er verbetering in te komen, eindelijk met de artsen een weg ingeslagen die me gaat helpen.
                            Dan kan ik eindelijk zeggen Train, eat, sleep, repeat.

Comment

ziet er zeker al goed uit... dat wordt een plaatje over een paar maand!
                              ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Die 17 a 18 wil ik voor nu ook naar toe.
                                Mooi hoor! Ben benieuwd hoe je er over 3 maanden uit ziet. Succes
                                Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X